මාරවිල st. Anne නර්සින් හෝම් එක ගැන දන්නේ කවුද?

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    මාරවිල st. Anne නර්සින් හෝම් එක ගැන දන්නේ කවුද?

    මාරවිල st. Anne නර්සින් හෝම් එක ගැන දන්නේ කවුද?
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    Ehema awlk kiyanna nam ne..
    Hoda reputation ekak thiyanawa

    Mkd surgery Eka ?

    eka tamai bn math baluwe. mehe godak un yanawa kiyala aranchi. mokada me paththe hospital echchara hari na. uba gihin thiyenawada nursing home ekata
     

    HypermaD2

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    4,678
    536
    113
    Nursing home eke hodai bro. Doctor kawuda kiyana eka tkak hoyala balapan. Rooms unath pirisidui. parisarayath gas kolan ekka sundarai. Surgery ekakata enawa nam a dewar ganath balanna wenawane. Dan pharmacy ekakuth aluthin hadala thiyenne front gate eka lagama. Suwapath Wewa !

    Marawila da bro
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    Nursing home eke hodai bro. Doctor kawuda kiyana eka tkak hoyala balapan. Rooms unath pirisidui. parisarayath gas kolan ekka sundarai. Surgery ekakata enawa nam a dewar ganath balanna wenawane. Dan pharmacy ekakuth aluthin hadala thiyenne front gate eka lagama. Suwapath Wewa !

    ow ban hodai kiyala aranchi. yanna kalin visthara tikak dana ganna one.man hithanne palliyenda koheda management eka karanne. a nisa price unath echchara nathuwa athi kiyala hithenawa
     

    ENRIQUEADDS

    Well-known member
  • Oct 29, 2015
    2,271
    1
    1,018
    113
    Borella
    surgery wage scene walatanam machan Nawaloka Negombo hodai ban..mamanam NH Marawila echcharama recommend karanne na..eka normal cases walata wage hodai,,unak hembirissawak,thuwalayak...
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    surgery wage scene walatanam machan Nawaloka Negombo hodai ban..mamanam NH Marawila echcharama recommend karanne na..eka normal cases walata wage hodai,,unak hembirissawak,thuwalayak...

    nawaloka price vadi athi ban. nursing home ekatanam mehe aya yanawa
     

    Problem77

    Member
    Feb 9, 2019
    53
    14
    0
    මචන් හද්ද පරන හොස්පිටල් එකක් බන්..මම හිතන්නේ අවුරුදු 35 ක් විතර පරණ ඇති...තවම පරණ බිල්ඩිම මයි..