monada wenna oni
nursing home eka hodaida surgery ekak karaganna? wards and rooms kohomada. gaasthu kohomada ? doctorsla hodada a vage deval tikak danaganna one
nursing home eka hodaida surgery ekak karaganna? wards and rooms kohomada. gaasthu kohomada ? doctorsla hodada a vage deval tikak danaganna one
wena ekak naddaEka hena podi ne..wena ekak nadda
Ehema awlk kiyanna nam ne..
Hoda reputation ekak thiyanawa
Mkd surgery Eka ?
Nursing home eke hodai bro. Doctor kawuda kiyana eka tkak hoyala balapan. Rooms unath pirisidui. parisarayath gas kolan ekka sundarai. Surgery ekakata enawa nam a dewar ganath balanna wenawane. Dan pharmacy ekakuth aluthin hadala thiyenne front gate eka lagama. Suwapath Wewa !
Nursing home eke hodai bro. Doctor kawuda kiyana eka tkak hoyala balapan. Rooms unath pirisidui. parisarayath gas kolan ekka sundarai. Surgery ekakata enawa nam a dewar ganath balanna wenawane. Dan pharmacy ekakuth aluthin hadala thiyenne front gate eka lagama. Suwapath Wewa !
ow ban hodai kiyala aranchi. yanna kalin visthara tikak dana ganna one.man hithanne palliyenda koheda management eka karanne. a nisa price unath echchara nathuwa athi kiyala hithenawa
surgery wage scene walatanam machan Nawaloka Negombo hodai ban..mamanam NH Marawila echcharama recommend karanne na..eka normal cases walata wage hodai,,unak hembirissawak,thuwalayak...
Bahu aagamika parisarayak. a gana nam hithanna deyak na. Doctor ge nama kiyapan wisthara ahala kiyannam.
Marawila da bro
Thanks machan details hoyala dunnata. ubata pm karanna be. inbox pirila