මාර කේස් එක ඇගිලි දෙකක් හිරිවැටිල නෙ..

rcccc

Member
Aug 19, 2011
50,117
2,571
0
36
-Goodbye-
000203F5.gif




අයියෝ ,,,,සචිත් මල්ලියෝ
මම උබට කිව්වා නේද ඔය
මල් බබා මල්ලිගේ පුකේ ඇගිලි ගහන වැඩේ නවත්වන්න කියලා.
කොහේද උබ අපි කියන දෙයක් කනකට ගන්නවායෑ.
අපි බඩියා මල්ලිලාගේ ගෙදර ට්‍රිප් එක ගිය දවස් ටිකෙත් උබේ අත කොයිවේලේත්
බබාගේ ජොකා අස්සේ.
බඩියයි මමයි කොච්චරනම් කිව්වාද උබට ඕක නවත්වන්න කියලා.
අපි බැනලා බැනලා යන්තම් උබේ අත එලියට ගත්ත ගමන් උබ අගිලිටික කටේ දාගන්නවා නේ
බඩියයි මමයි හිතුවේ උබ විෂබීජයක් කැවිලා මැරෙයි කියලා.
දැන්වත් ඔය ඩස්පී පුරුදු නවත්වාපන් මල්ලියේ ..........


:rofl:
:rofl:
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
ඔය මැනික් කටුව ලඟ නහර තෙරපිලා ඇඟිලිවලට ලේ ගමනාගමනය අඩුවෙලා.
කම්පීතර් එක ටිකක් දවසක් පාවිච්චි නොකර ඉඳපන්.හැබැයි ඉන්ග්‍රීසි බෙහෙත් වල තියෙන ජෙල් එක හොඳයි, ඩොකාට කියලා බලපන්.
 

blacktulip

Well-known member
  • Dec 15, 2009
    12,152
    3,033
    113
    යතාර්තය ඇතුලෙ
    matath oya case eka ava,,6 month vage eka digatama hiri vatila thibuna,,passe doctor gavata giyama magen ahuva mage "valamita" namagena tabel ekak udin thiyaagena nitharama vada karanavada kiyala,,ethakota mata mathak une mama com eke iddi hama velavema valamita tabel eke thiyagena inne kiyala,,ehema thiyagena iddi ape hand eke nahara damage venavalu,,eth api eka nokara iddi eka normaly ok venava kiva
     

    DJU9

    Well-known member
  • Aug 10, 2007
    55,238
    4,977
    113
    සියනෑ කෝරළේ
    ඕක තමයි කියන්නේ අත පාවිච්චි කරද්දි පරිස්සමෙන් කියල... උඹල කියන දේ අහන්නේ නෑනේ..
    ඔය මී පැටියා හැලිලා යන්න කලින් බේතක් ගනින් :P
     

    MC New York

    Member
    Feb 18, 2013
    2,653
    144
    0
    මේ කවුරුත් තේරුම් අරන් නැහැ. මෙ සහො කියන්නෙ විසි එක්වෙනි ඇඟිල්ල ගැන නේද ? මම කිව්වා. මම කිව්වා ඔය දකින දකින බෙනවලයි ගුල්වලයි ඕක ඔබන්න යන්න එපා කියලා. කො ඇහුවෙ නෑනෙ. :(
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    දැන්වත් ඔය ඩස්පී පුරුදු නවත්වාපන් මල්ලියේ
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මවුස් එකට අත තියාගෙන ම ඉන්න නිසා දකුණතේ පාම් හීල් එක (Palm Heel) තෙරපිලා, සමහර විට සියුම් ස්නායුවක් ඩැමේජ් වෙලා වෙන්න ඇති.
    උණුවතුරෙන් තවන්න. කීටොප්‍රොෆේන් අඩංගු ජෙල් එකක් ගාල මසාජ් කරන්න. පුළුවන් නම් ඉන්ෆාර් ාරඩ් ලයිට් එකක් අල්ලන්න.

    මවුස් එක අල්ලන විදිය වෙනස් කරන්න. පොඩ්ඩක් අතට විවේක දෙන්න.
     
    • Like
    Reactions: sachith19920726

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    මචං මේකට හේතු කීපයක් තියෙන්න පුලුවන්.

    එකක් තමයි බෙල්ලෙ අන්තර් කශේරුක තැටි වල සුලු පිට පැනීමක් හෝ අධිවර්ධනයක් නිසා එමගින් සුෂුම්නාව හෝ ඉන් පිටවන ස්නායු රැහැන් මූල තද වීමක් නිසා විය හැකිය. නමුත් ඔයාගෙ තත්වෙ එතරම් දරුණු නැති පාටයි.

    images

    images


    බහුලවම ඇතිවිය හැකි හේතුව තමා කාර්පල් ටනල් සින්ඩ්‍රොම් එක. මම දැක්කා මීට කලින් තව කෙනෙක් ඒගැන කියලා තිබුණා.
    එහිදී අතට සැපයෙන ස්නායු අත්ලේ මුල ඇති පේෂී කණ්ඩරාවක් නිසා පීඩනයට පත්වීම.
    images

    images



    අනෙක් එක තමා බෙල්ලේ සිට අත දක්වා දිවෙන ස්නායු රැහැනක් පර්ශුවක් මගින් තදවීම නිසාද මෙය ඇතිවිය හැකිය.
    592-4-iline_default.gif

    Z


    නමුත් මේ සියල්ලේදිම ඇගිලි හිරිවැටීමක් ඇතිවුනද ඊට අදාල වෙනත් රෝග ලක්ෂණ එකිනෙකට වෙනස් විය හැකිය.

    මීට අමතරව පරිගණක හෝ එවැනි කාර්යයක දීර්ඝකාලීනව යෙදීම නිසා බාහිරින් මෙම අත්ල පාමුල ස්නායු අඛණ්ඩ තෙරපීම නිසා එම ස්නායු අනතුරකට ලකිවී තිබිය හැකිය. කිඹුල් දොස්තර මහතා කිව්වාසේම විවේක ගෙන එම උපදෙස් පිළිපැදීම එයට ප්‍රමාණවත් වෙයි. තත්වය දරුණුනම්......

    බටහිර ප්‍රථිකාර ලැබීමට කැමතිනම් ස්නායු ශල්‍ය වෛද්‍ය වරයෙක් හමු වන්න.
    ලංකා හොස්පිටල් (පරණ ඇපලෝ ) එකට එනවා වෛද්‍ය ප්‍රසන්න ගුණසේන (0115530000)

    සිංහල බෙහෙත් ගන්නවනම් නාවින්න ආයුර්වේද රෝහලේ හිටපු අධ්‍යක්ෂිකා (රොස්මන්ඩ් සේනාරත්නගේ වයිෆ්) කරනවා ආයුර්වේද ‍මධ්‍යස්ථානයක්. සේනාරත්න ආයුර්වේද ම්ධ්‍යස්ථානය, පාසැල් මාවත, ගංගොඩවිල . (ජපුර කැමිපස් එක ඉදිරිපිට පාර.)
     
    Last edited:

    amandi3891

    Member
    Sep 10, 2008
    3,524
    216
    0
    mathe thibba oya leda hariyatama 2 months withara behathe gatha...
    man nam gatha sinhala behathe ...english doctor mage naharayake kapanawa thawa tikka kin..haba
    ලංකා හොස්පිටල් (පරණ ඇපලෝ ) එකට එ වෛද්‍ය ප්‍රසන්න ගුණසේන me doc hodai....

    mage paudgalika mathaya nam sinhala behathe hodai kiyanna ekka....

    mage nadi balapu gaman doc kuwa leda modakka kiyala

    mage susumenawa gawa podake tissue athe weemake wela kuwa...ithin hamadama uda hawasa susumenawa thawuwa thel gala..dan hodai ..etha wadiya com ekka gawa enna ekka adu kala...thawa chair ekka bageta idda ganna ekka nawathuwaaa.....

    hoda sinhala doc kenake gawata yanna..wadi unothe mulu athema hiriwatinawaaa

    behathe ganna iggemenata

    ikkeman suwa prathena karanawaaaaaaaaaaa:D

     

    Dr. NAC

    Well-known member
  • Nov 6, 2011
    5,394
    808
    113
    8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E
    සහෝ අත පාවිච්චි කරන එක අඩු කරන්න... පෙන්නේ නැද්ද ඇගේ හැටි ලබ්බට ඉරටු ගහල වගේ ... දැන්වත් හැදෙන්න බලන්න...
     

    udsic

    Well-known member
  • Mar 16, 2008
    3,107
    1,040
    113
    පිස්සු කොර නුල බන්...අරු අත කපා ගත්තද දන්නේ නෑ...
     

    SSR@

    Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    උඹ mouse එක අල්ලන්නේ දකුණෙන්ද? මගෙත් ඔය සීන් එක තිබ්බා, ඩොකා කිව්වේ මවුස් එකේ කේස් එක කියලා

    ya ya mouse case ekak thama.. mageth oya seen eka tibba.. magenam nikanma hari giya..