අනේ බන් කුට්ටිය බදාගෙන කන්න බැරි වෙන එක ගැන දුකයි කියලා කෙලින් කියපන්..ප්රයිවට් degrees ඔච්චර අප්සට් නම් සමාජය විසින්ම ඒවා අයින් කරලා දායි..උබලට ප්රරයිවට් practice කරනකොටත් කියපන්කො ඔය නිදහස් අදයාපන කතාව..ලංකාවේ මොකෙක් හරි එකෙක් ඉගෙනගන්නවට බොරු කතා හදාගෙන අකුල් හෙලන්න එපා යකෝ.. සමහර අයට AL කාලේදී මොනවා හරි ප්රශ්න වෙලා ඉගෙන ගන්න එක අතපසු වෙනවා..පස්සේ හරි ඒ වැරැද්ද හදා ගන්න එකේ ඇති වැරැද්ද මොකද්ද? තමන්ගේ රටේ ඉදන් උසස් අද්යාපනය ලබන්න ඒ එයටත් අයිතියක් තියනවා..
උබලට කරන්න තියෙන්නේ උබල හොදට ඉගෙනගෙන රටට උබල වටිනා සම්පතක් බව පෙන්නන්න..එතකොට අඩුපාඩු තියෙන තැන් ඉබෙම නිවැරදි වෙයි..එහෙම කරන්නේ නැතුව උද්ගෝෂණ,පිකට් කරලා උබලගේ අද්යාපනය ඇනගෙන අනික් අය දිහා වෛරයෙන් බලන්න එපා..
ඇත්ත
private practice වලට students ල ගන්න ආයතන වලට gov එකෙන් tax සහනාධාරයක් දෙනවා.
එත් උඹ කියන විදිහට ඉගෙන ගන්න එවුන් නෙවෙය් මචන් ඕව වල බහුතරයක් ඉන්නේ 
Last edited:


Dan kiyapan ehe job wadak na lankawe thama hodata pay karana hoda wada thiyana jobs thiyenne AIT kiyanne therumak nathi Uni ekak arakai mekai kiyala. Paw bun ubala. Linde inna gembo gana dukai 




