මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල තහනම් කරන්න කියන මිනිස්සුම.. ලෙඩ උනාම වැඩි විශ්වාසයක් තියන්නේ පෞද්ගලික රෝහල් ගැනයි..

    මගේ මතය.. පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල විශ්වාස කරන්න බැරිනම් පෞද්ගලික රෝහල් විශ්වාස කරන්නත් බෑ...

    මේ පුතා නම් privat hospital එකක පස් පාගල නෑ වගේ:rofl::rofl:. operation theater එකකට ගන්නෙත් "මා මැරුනද කමක් නැත. රෝහලේ ඒ සම්බන්ධයෙන් වගකීමක් නැත" කියල ලියල අත්සන් කරලයි ඒ ඇතිද. තව ඕනෙද:love::love:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    kawru kohma kiwwath dan pvt university th hadanna patan aran.
    pvt hostpile wala work karanna puluwan ona doctor kenkekuta eka nam wenas karanna ona
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    :lol: uba hithanne me rate inna serama doctors la a/l hodata pass un kiyalada kalayak a/l yantham pass ayatath doctors la wenna puluwan government course ekak thibuna eken doctors la una aya dan ona tharam innawa kawruth danne naha e aya gana hamotama ekama mbbs eka anthimedi thinne.malli pc ekema ellila inne natuwa poddak eliyata palayan

    හානේ... මම දන්නෙවත් නෑනෙ:shocked::shocked::shocked:. දැනගන්නත් එක්ක කියන්නකො බලන්න ඒ රජය මගින් මෙහෙයවපු A/L අනාත වෙච්ච අය සඳහා තියන MBBS course එක ගැන පොඩ්ඩක්:love::love::love::love:

    ඇයි බන් A/L කෙලගත්ත හැම එකාම මේ වගේ දුවගන ඇවිල්ල pvt uni හොඳයි gov අනාතයො කිකිය කෑ ගහන්නෙ. :rofl::rofl:

    A/L පේපර් එක ලැබුනහම මහා පෙරළියක් වෙනව ඇති හැමෝටම. මතුරල දීල :shocked::shocked::shocked:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Doctor kenek,Engineer kenek wenna minimum qualification eka AL S3 neda? othanata gannath AL pass wela thienna ona neda? :cool:

    පුතේ ඒ නීතිය දැම්මෙ 1980 ගණන් වල. ඒ කාලෙ පේපර් වල S3 = මේ කාලෙ පේපර් වල A3 . ඒක තමා තියන පේපර් තවත් අමාරු වෙන්න ඕනෙ කියන්නෙ. ආ ඒකවත් කරගන්න බැරි එවුන් ටිකක්නෙ මේ ඇවිල්ල ඉන්නෙ:lol::lol::lol:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113

    හානේ... මම දන්නෙවත් නෑනෙ:shocked::shocked::shocked:. දැනගන්නත් එක්ක කියන්නකො බලන්න ඒ රජය මගින් මෙහෙයවපු A/L අනාත වෙච්ච අය සඳහා තියන MBBS course එක ගැන පොඩ්ඩක්:love::love::love::love:

    ඇයි බන් A/L කෙලගත්ත හැම එකාම මේ වගේ දුවගන ඇවිල්ල pvt uni හොඳයි gov අනාතයො කිකිය කෑ ගහන්නෙ. :rofl::rofl:

    A/L පේපර් එක ලැබුනහම මහා පෙරළියක් වෙනව ඇති හැමෝටම. මතුරල දීල :shocked::shocked::shocked:

    mam koheda kiyala thinne gov campus un anathayo kiyala :frown: art faclty wage inna un nam wadak naha ithin.mata nam kawadawath gov uni yanna asawak thibila naha hamogema traget eka neme ne.eth mama gov ewata apahasa karala thinne koheda??
    MBBS witharak neme lankawe doctors lata dunne malli dan MBBS unata 80 gana waladi dunna apathy wage name ekak kiyanne e ayatath passe mbbs ganna una exams karala boru nam docotr kenkgen ahala balan.
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    kathaawa aththa...danatath ape ratea keedenek pitarata gihin wishwa widyala adyapanaya labanawada? ethakota un ehe ganne digry nemeyda? lamayinwa pitarata yawanna wathkamak nathi namuth lanawe wishwa widyaala waram labune nathi keedahak daksha daruwo innawada? oya paudgalika wishwa widyala walata akamathi kuhaka kama hithe thiyana un... campus yana itha sulu pirisakata one un witharak rate ugathun wela inna.. thawa ekek a godata enawata kamathi naa... ekay oya wirudda wenne.

    අඩෙ අප්පා....A/L කෙළ වෙච්ච අය දක්ෂ දරුවොද:shocked::shocked::shocked:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    mam koheda kiyala thinne gov campus un anathayo kiyala :frown: art faclty wage inna un nam wadak naha ithin.mata nam kawadawath gov uni yanna asawak thibila naha hamogema traget eka neme ne.eth mama gov ewata apahasa karala thinne koheda??
    MBBS witharak neme lankawe doctors lata dunne malli dan MBBS unata 80 gana waladi dunna apathy wage name ekak kiyanne e ayatath passe mbbs ganna una exams karala boru nam docotr kenkgen ahala balan.

    උඹට විතරක් නෙමෙයි කිව්වෙ මේ ත්‍රෙඩ් එකට දුවගන ආපු හැමෝටම

    1980 කාලෙ විභාග ගැන මනින්න යන්න එපා!! ඒ කාලෙ S3 = මේ කාලෙ A3 . ඒ කිව්වෙ මේ කාලෙ B3 එකා ඒ කාලෙ A/L කලානම් F3 නෙ. ඒකයි. දන්නැත්තන් ඒ කාලෙ පේපර් හොයාගන බලන්න. අනාත වෙයි එතනම:rofl::rofl::rofl:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113

    උඹට විතරක් නෙමෙයි කිව්වෙ මේ ත්‍රෙඩ් එකට දුවගන ආපු හැමෝටම

    1980 කාලෙ විභාග ගැන මනින්න යන්න එපා!! ඒ කාලෙ S3 = මේ කාලෙ A3 . ඒ කිව්වෙ මේ කාලෙ B3 එකා ඒ කාලෙ A/L කලානම් F3 නෙ. ඒකයි. දන්නැත්තන් ඒ කාලෙ පේපර් හොයාගන බලන්න. අනාත වෙයි එතනම:rofl::rofl::rofl:

    :p ubata wada dannawa hondata e kale medical faculty select wenna langatawath enna bari set ekakatath doctors la wenna chance eka dunna.e doctors lata anith ayagen kapilith thibuna wada karaddi mata umben ahanna deyak naha danna de
     

    cvally007

    Well-known member
  • Sep 29, 2008
    1,681
    407
    83
    45
    Gampaha District
    good

    ආණ්ඩුවේ හොඳ තීරණයක් !

    ජවිපෙ ට කඩේ යන උන්ට නම් අම්බානක රිදෙයි ! - අන්තරේට සොරිම තමා !
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    apita moko ithin. 3/ 4 denek marunama prashne iwarai:rofl::rofl:

    medical faculty eka neme danne full university ekak.
    api methana monawa katha karath Bangladesh ,Russia gihin yantham a/l da gaththa ayath doctors la wela awith pvt ewage wada karanawa.
    me monawa katha karath pvt uni wadi wenawa lankawe eka thamai aththa
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    avatar228926_17.gif
    avatar390099_2.gif
    avatar239185_9.gif
    avatar476659_15.gif
    avatar79274_2.gif
    avatar25657_6.gif


    aananda... me 1 weni pituwe inna pinawathunge podu gunayak atha. ee kimekdah.... :rodl::rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    :p ubata wada dannawa hondata e kale medical faculty select wenna langatawath enna bari set ekakatath doctors la wenna chance eka dunna.e doctors lata anith ayagen kapilith thibuna wada karaddi mata umben ahanna deyak naha danna de

    ඒක තමා බොල කිව්වෙ:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    "1980 කාලෙ විභාග ගැන මනින්න යන්න එපා!! ඒ කාලෙ S3 = මේ කාලෙ A3 . ඒ කිව්වෙ මේ කාලෙ B3 එකා ඒ කාලෙ A/L කලානම් F3 නෙ. ඒකයි. දන්නැත්තන් ඒ කාලෙ පේපර් හොයාගන බලන්න. අනාත වෙයි එතනම"

    ඉතින් ඒ කාලෙ F3 අරන් කොහොමද medicine යන්නෙ.

    ඇයි මේ 1980 ගැනම කියවන්නෙ. ඒ කාලෙ A3 ඒව ලංකාවෙ හොයාගන්න තිබ්බෙ නැති නිසාද. මේ කාලෙ ගැන කතා කරන්න බයද:rolleyes::rolleyes:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    medical faculty eka neme danne full university ekak.
    api methana monawa katha karath Bangladesh ,Russia gihin yantham a/l da gaththa ayath doctors la wela awith pvt ewage wada karanawa.
    me monawa katha karath pvt uni wadi wenawa lankawe eka thamai aththa

    ATC 16 ගැන මාත් දන්නව පුතේ. ඒක කරන ගාණයි pass වෙන ගාණයි ගැනත් හොඳට දන්නව පුතේ... හොඳේ....................:love::love::love::love:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113

    ඒක තමා බොල කිව්වෙ:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    "1980 කාලෙ විභාග ගැන මනින්න යන්න එපා!! ඒ කාලෙ S3 = මේ කාලෙ A3 . ඒ කිව්වෙ මේ කාලෙ B3 එකා ඒ කාලෙ A/L කලානම් F3 නෙ. ඒකයි. දන්නැත්තන් ඒ කාලෙ පේපර් හොයාගන බලන්න. අනාත වෙයි එතනම"

    ඉතින් ඒ කාලෙ F3 අරන් කොහොමද medicine යන්නෙ.

    ඇයි මේ 1980 ගැනම කියවන්නෙ. ඒ කාලෙ A3 ඒව ලංකාවෙ හොයාගන්න තිබ්බෙ නැති නිසාද. මේ කාලෙ ගැන කතා කරන්න බයද:rolleyes::rolleyes:
    :P
    1980 idan 199_ ganan wenakan ayata dunna