මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

DJvodka

Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    I support private unis. Cuz everybody should have the right to learn. Nobody's fate of life should never be decided or judged by a single particular examination. If one have money and a strong will, why not let him give a second chance. If you can't afford a private uni, fine. You still have a gov uni and achieve your goal. Just don't be selfish and ruin others future for your feeling of insecurity. I'll tell you the truth behind all this hate. The truth is nobody have a true desire or motive to "protect" free education or state uni system. If they had such a patriotic motive, why does it come right after they got selected to the campus?Why not such patriotic thoughts come out when you're studying for a\l s. The only want to stand against them is that, they fear that they will face a competition from an extra group of individuals and, that may cause them problems when securing jobs. So there I said it. That is the sole purpose of this resistance from the students point of view and I challenge anyone to prove it otherwise.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ

    හානේ... උඹ දන්නවද මගෙ මාසික ආදායම 5000 lakhs

    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg
    ai ban ochchara ridenne ubata? uba mona wage ekekda kiyala hithaganna puluwan..ubalada A/L lokuwata pass wela campus yanne????
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    මචන් උබ ඒකවත් තේරුම් ගත්ත එක හොදයි.මොකද උබල දෑන්වත් දන්නවනේ උබල ඔය ඉගෙන ගන්නෙ උබලගෙ අම්මගෙ අප්පගෙ බුදලයකින් නොවෙන වග.එහෙමනම් දෑන්වත් කාලකන්නි බල්ලො නොවි government hospital එකට එන අහින්සක මිනිහට බෙහෙත් කරපන්.මොකද උබල ගෑනිගෙන් ගුටිකෑවත් strike කරන එඋන්නෙ.:angry::angry::angry:

    උඹලගෙයි හැම එකාගෙම සල්ලි බලෙන් අරන් අපි ඉගනගන්නව. කොහොමද ඒක:rofl::rofl::rofl:. උපරිම වේදනාව:love::love:


    අපෙන් සතයක්වත් යන්නෑ. තියන සල්ලි වලින් වෙන වැඩක් කරන්න පුළුවන්

    ඒ වගේද උඹල. අපේ එවුන්ට සල්ලි දෙන්නත් ඕනෙ උඹල ලක්ෂ ගණන් වියදම් කරන්නත් ඕනෙ.

    උපරිම වේදනාවේ සලකුණු


    ඊට ඉස්සෙල්ල මිනිස්සු මරන්න එපා කියහන් පරයින්ට. ඒව වල යන්නෙ නෑ මොකද මැරුණත් කමක් නෑ කියල අත්සන් කරලනෙ යන්නෙ. ගුබ්බෑයම්
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    I support private unis. Cuz everybody should have the right to learn. Nobody's fate of life should never be decided or judged by a single particular examination. If one have money and a strong will, why not let him give a second chance. If you can't afford a private uni, fine. You still have a gov uni and achieve your goal. Just don't be selfish and ruin others future for your feeling of insecurity. I'll tell you the truth behind all this hate. The truth is nobody have a true desire or motive to "protect" free education or state uni system. If they had such a patriotic motive, why does it come right after they got selected to the campus?Why not such patriotic thoughts come out when you're studying for a\l s. The only want to stand against them is that, they fear that they will face a competition from an extra group of individuals and, that may cause them problems when securing jobs. So there I said it. That is the sole purpose of this resistance from the students point of view and I challenge anyone to prove it otherwise.

    onna ridennama dunna. Haters jabuk
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ai ban ochchara ridenne ubata? uba mona wage ekekda kiyala hithaganna puluwan..ubalada A/L lokuwata pass wela campus yanne????

    ha ha uge aadaayama dakkama matanam ridenna pute. mata onnam dan thiyana salli walin ada uda idan e gaana hamba karanna puluwan un wagea awrudu ganan duk widimakin thorawa. hode:rolleyes::rolleyes:

    ara patiya ganath adahas prakasha karapan. "un wage ewunda cinec yanne" kiyala:P
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    ඇල්බට් අයින්ස්ටයින් විභාග ෆේල් වෙච්ච එකෙක්???

    කියපු ප්‍රකාශය අයින් කරගන්නවද තියන් ඉන්නවද?

    fail or dropout or whatever he didnt complete his digree. Which in your standerds he's a total faliure, hopeless and full anatha. Please google bung. Mata owwa hoyanna kammali.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ha ha uge aadaayama dakkama matanam ridenna pute. mata onnam dan thiyana salli walin ada uda idan e gaana hamba karanna puluwan un wagea awrudu ganan duk widimakin thorawa. hode:rolleyes::rolleyes:

    ara patiya ganath adahas prakasha karapan. "un wage ewunda cinec yanne" kiyala:P
    wena ewun gana wadak na..un okkoma modayone ban uba kiyana widiyata private campus yana A/L fail wechcha modayo..uba A/L udinma pass wela campus giyapu eka mehemada hasirenne kiyalai mama ahuwe? :)
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    I support private unis. Cuz everybody should have the right to learn. Nobody's fate of life should never be decided or judged by a single particular examination. If one have money and a strong will, why not let him give a second chance. If you can't afford a private uni, fine. You still have a gov uni and achieve your goal. Just don't be selfish and ruin others future for your feeling of insecurity. I'll tell you the truth behind all this hate. The truth is nobody have a true desire or motive to "protect" free education or state uni system. If they had such a patriotic motive, why does it come right after they got selected to the campus?Why not such patriotic thoughts come out when you're studying for a\l s. The only want to stand against them is that, they fear that they will face a competition from an extra group of individuals and, that may cause them problems when securing jobs. So there I said it. That is the sole purpose of this resistance from the students point of view and I challenge anyone to prove it otherwise.

    true

    if you love physics, you can always learn it to an absolute depth.
    but these people are different. their purpose is to have a degree as a jewel and pose themselves as very intelligent educated scholars.
    they do not love the subject, if they do, they could had definitely finish their A/L s with outstanding remarks. its that easy

    i did the same when i was studying for my O/Ls:rolleyes::P

    and why are those private uni folks become to hate gov unis after failing their A/Ls?:rofl::rofl:

    AND,,,,, private uni people could never challenge gov uni graduates by the means of education nor by performance in the field.
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    wena ewun gana wadak na..un okkoma modayone ban uba kiyana widiyata private campus yana A/L fail wechcha modayo..uba A/L udinma pass wela campus giyapu eka mehemada hasirenne kiyalai mama ahuwe? :)

    හා හා හා දැන් මොකක්ද ඔය හැසිරිය යුතු පිළිවෙල.

    private institute අයට හැසිරිය යුතු නිසි පිළිවෙළක් නෑ එතකොට?

    හා කමක් නෑ ඔයාම කියල දෙන්නකො බලන්න
    :love:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    fail or dropout or whatever he didnt complete his digree. Which in your standerds he's a total faliure, hopeless and full anatha. Please google bung. Mata owwa hoyanna kammali.

    හා හා. එතකොට ඩිග්‍රියක් නැතුව ඌ ගුරුවරයෙක් වුණේ කොහොමද දන්නෑ එහෙනම්. දැනගන කතා කරහං බං උඹට මතක් වෙලා තියන්නෙ නිව්ටන් නැත්තං බිල් ගේට්ස් වගේ අය :dull:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ආහ් ඒක නෙමෙයි පුළුවන්නම් එක research paper එකක් publish කරල පෙන්නපන් දැන් final year නෙ.

    අඩො වල් සක්කිලියා.
    අමන හිඟන්නා.

    කොහෙද සක්කිලියො Engineering Degrees කරන එවුන් Research කරන්නෙ සක්කිලියා?
    තෝ නූගත් හිඟන සක්කිලිය කියල පෙන්න පෙන්න නටන්න එපා හිඟන සක්කිලියා.

    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg


    :rofl::rofl::rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15526080 said:
    අඩො වල් සක්කිලියා.
    අමන හිඟන්නා.

    කොහෙද සක්කිලියො Engineering Degrees කරන එවුන් Research කරන්නෙ සක්කිලියා?
    තෝ නූගත් හිඟන සක්කිලිය කියල පෙන්න පෙන්න නටන්න එපා හිඟන සක්කිලියා.

    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg


    :rofl::rofl::rofl:

    1044332_600866283271029_1716479272_n_zps22d18cf3.jpg


    1043882_600867829937541_248632625_n_zpsf011349d.jpg
    gon paat

    මොරටුව පේරාදෙනියෙන් out වෙනකොට research papers හතර පහ publish කරගන කෙලින්ම MIT/UK uni වලට බහින එවුන් ගැන දන්නැද්ද????????????????:rofl::rofl:

    අයියෝ

    1044528_531793486882054_438955138_n_zps7f402711.jpg
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan

    gon paat

    මොරටුව පේරාදෙනියෙන් out වෙනකොට research papers හතර පහ publish කරගන කෙලින්ම MIT/UK uni වලට බහින එවුන් ගැන දන්නැද්ද????????????????:rofl::rofl:

    අයියෝ

    දන්න දෙයක් කතා කරපං හිඟන්නෝ.
    තෝ තාම ඒලෙවල් නේද?
    හිඟන සක්කිලියා ඉස්සෙල්ලා කැම්පස් එක ඇතුලට පල.
    මෙතන ඉඳං පුක් ටෝක් දෙන්නෙ වල්සක්කිලියා.

    එහෙම රිසර්ච් පේපර් එක පෙන්නපිය අවලං බල්ලො.


    තෝ බල්ලා කියවන්නෙ Final Project එක ගැන නම් වල් සක්කිලියෝ මට කියන්න තියෙන්නෙ
    ගූ හිඟන නූගත් බල්ලො ඉස්සෙල්ලා ඉංග්‍රීසි ඉගනගෙන වර නූගත් සක්කිලියෝ.
    Final Project එකයි Research එකයි පටලවගන්න එපා අමන බූරුවෝ

    :rofl::rofl::rofl:

    අනවශ්‍ය ෆොටෝ දාන්න එපා හිඟන සක්කිලියා.
    තෝ හැසිරෙන්නෙ ඊයෙ බෑන් වෙච්ච ඇරුණයගෙ හොර ෂොට් එක්ක වගේනෙ වාචාලයො
    ඒහුපුං මාත් එක්ක හරි යන්නෙ නෑ හිඟන්නො :rofl::rofl::rofl:
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    අඩො hancok සකිකලියා.
    තොගෙ අර ෆොක් දෙකත් බස්සලා පාලු ගෙ වලං බිඳපං.
    මම රෑ වෙලා ඇවිත් තොගෙ පුක පලවන්නං :rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    anilantha

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    2,175
    880
    113
    ----- Hill City ----
    පැටියා;15525753 said:
    ලිං මැඩි මානසිකත්වය. වෙන කියන්න දෙයක් නෑ බං.
    අපෙ ලොකුයි අපි ලොකුයි කිය කිය ඔය තැටියම ගගහා හිටපං.
    කරම්ය කියල දෙයක් තියනව නේද? අන්න ඒක තමා උඹට පඩිසන් දීල තියෙන්නෙ.

    උඹට ඉගනගන්නත් බැරි වුනා. රජයෙන් A/L පාස් වෙන හැම එකාටම උසස් අධ්‍යාපනේ දෙන්න පහසුකම් නෑ. උඹලගෙ දෙමවුපියන්ට වත්කමකුත් නෑ ප්‍රයිවට් කැම්පස් එකකින් හරි දරුවට උසස් අධ්‍යාපනේ දෙන්න.

    පව බං පව. :rofl::rofl::rofl:

    අනික් එවුන්ට වල කප කප හිටියොත් ලබන ආත්මෙත් ඕකම තමා වෙන්නෙ උඹට :P

    රිදිච්ච පාටක් නම් පෙන්වා මචන් .. අව්ලක් න.. රිදෙන්න ත් එක්ක තමයි වෙලා අරන් type කරන්නේ ... උබත් s3 engineer කෙනෙක් ද :rofl::rofl:උබේ talk එක නම් OXford ගිය එකෙක් වගේ නේ බන් :D.. බලද්දී cinec :rofl::rofl:... ලක්ෂ 30 ද 40ක් ද දුන්නේ :D...ගෙදර මොනවද වික්කේ? වකු ගඩු එහෙම වික්කේ නැහැ කියල හිතනවා මම :rofl:.. .නැව් වල මලකඩ හුරලා ඇවිත් :rolleyes: අවුලක් නැ....ඒ වැඩේ වත් හරියට කරපන් ..උබත් එක්ක මේවා ගැන කතා කරලා වැඩක් නැති බව පෙනවා උබේ අනිත් reply දැක්කම :yes::yes::yes:
     

    donta

    Member
    Jun 11, 2013
    2,916
    304
    0

    උඹලගෙයි හැම එකාගෙම සල්ලි බලෙන් අරන් අපි ඉගනගන්නව. කොහොමද ඒක:rofl::rofl::rofl:. උපරිම වේදනාව:love::love:


    අපෙන් සතයක්වත් යන්නෑ. තියන සල්ලි වලින් වෙන වැඩක් කරන්න පුළුවන්

    ඒ වගේද උඹල. අපේ එවුන්ට සල්ලි දෙන්නත් ඕනෙ උඹල ලක්ෂ ගණන් වියදම් කරන්නත් ඕනෙ.

    උපරිම වේදනාවේ සලකුණු


    ඊට ඉස්සෙල්ල මිනිස්සු මරන්න එපා කියහන් පරයින්ට. ඒව වල යන්නෙ නෑ මොකද මැරුණත් කමක් නෑ කියල අත්සන් කරලනෙ යන්නෙ. ගුබ්බෑයම්

    එහෙනම් මොකද බන් උබල ඔච්චර ඔකට බය.මොකද උබලට නිකන් ඉගෙන ගන්න නිසා ඒවයේ අගය නෑති උනට සල්ලි දීල ඉගෙන ගන්න එකා කොහොම හරි මහන්සිවෙල ඉගෙනගෙන උබලට වඩා හම්බකර ගන්නවට තියෙන ඉරිසියාව. ඔච්චර චන්ඩිනම් කටයි පුකයි වහගෙන ඉන්න එකනෙ අත්තෙ.අපිනම් ඔකට තමා උපරිම වේදනාවේ සලකුණු කියන්නේ.:rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0

    1044332_600866283271029_1716479272_n_zps22d18cf3.jpg


    1043882_600867829937541_248632625_n_zpsf011349d.jpg
    gon paat

    මොරටුව පේරාදෙනියෙන් out වෙනකොට research papers හතර පහ publish කරගන කෙලින්ම MIT/UK uni වලට බහින එවුන් ගැන දන්නැද්ද????????????????:rofl::rofl:

    අයියෝ

    1044528_531793486882054_438955138_n_zps7f402711.jpg

    ane ubai mamai danna MIT... :baffled: :rofl: :rofl: :P
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15526124 said:
    දන්න දෙයක් කතා කරපං හිඟන්නෝ.
    තෝ තාම ඒලෙවල් නේද?
    හිඟන සක්කිලියා ඉස්සෙල්ලා කැම්පස් එක ඇතුලට පල.
    මෙතන ඉඳං පුක් ටෝක් දෙන්නෙ වල්සක්කිලියා.

    එහෙම රිසර්ච් පේපර් එක පෙන්නපිය අවලං බල්ලො.


    තෝ බල්ලා කියවන්නෙ Final Project එක ගැන නම් වල් සක්කිලියෝ මට කියන්න තියෙන්නෙ
    ගූ හිඟන නූගත් බල්ලො ඉස්සෙල්ලා ඉංග්‍රීසි ඉගනගෙන වර නූගත් සක්කිලියෝ.
    Final Project එකයි Research එකයි පටලවගන්න එපා අමන බූරුවෝ

    :rofl::rofl::rofl:

    අනවශ්‍ය ෆොටෝ දාන්න එපා හිඟන සක්කිලියා.
    තෝ හැසිරෙන්නෙ ඊයෙ බෑන් වෙච්ච ඇරුණයගෙ හොර ෂොට් එක්ක වගේනෙ වාචාලයො
    ඒහුපුං මාත් එක්ක හරි යන්නෙ නෑ හිඟන්නො :rofl::rofl::rofl:
    1044528_531793486882054_438955138_n_zps7f402711.jpg

    ආ.....

    ෆයිනල් ප්‍රොජෙක්ට් එක කියන්නෙ මොන හුයන්නක්ද?

    research පේපර් 5 ක් 6 ක් දැනටම publish කරල MIT එකට scholarship එක හදාගන දැන් මොරටුවේ ඉන්න එකෙක් ගැන අහල බලපන් යාලුවෙක්වත් මොරටුවේ ඉන්නවනම් බැරිවෙලාවත්. එහෙමවත් නැත්තන් වෙන විදිහාඉන් හරි හොයල බලපන් (චරිත් මෙන්ඩිස් )

    තොපි ඉන්ස්ටිටියුට් යන්නෙ ඉගනගන්න.

    රජයේ කැම්පස් තියන්නෙ රටට අළුත් දැනුම බිහි කරන්න, උගන්නන ඉස්කෝල නෙමෙයි.

    research papers ගැන තෝ මොනාද දන්නෙ?

    ඒව වල link දෙන්න බෑ වෙන බලන්න හෙන ගානක් pay කරන්න ඕනෙ ඒව nat geo වගේ upload කරල නෑ ඕනෙනම් journal එකේ නම අහල කියන්නම් ක් විතර දීල බලහන්.

    ඌ විතරක් නෙමෙයි තව graduate වෙන්න ඉස්සෙල්ල කරපු කීදෙනෙක් ඉන්නවද රජයේ කැම්පස් වල.

    final project ලු
    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg


    1012797_539116492815208_1529992570_n_zpsd08f3075.jpg
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ane ubai mamai danna MIT... :baffled: :rofl: :rofl: :P

    උඹ ඊයෙ පෙරේද A/L කරල ෆේල් වෙන්න නේද ඉන්නෙ? S3 ක් වත් අඩුගානෙ අරන් කතා කරන්න ආවනම් හොඳයි.:rolleyes:

    වල අතුගාන ජොබ් එක වත් සෙට් කරගන පෙන්නහන්.

    තෝ මොකෙක්ද:lol::lol::lol: