මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    එහෙනම් මොකද බන් උබල ඔච්චර ඔකට බය.මොකද උබලට නිකන් ඉගෙන ගන්න නිසා ඒවයේ අගය නෑති උනට සල්ලි දීල ඉගෙන ගන්න එකා කොහොම හරි මහන්සිවෙල ඉගෙනගෙන උබලට වඩා හම්බකර ගන්නවට තියෙන ඉරිසියාව. ඔච්චර චන්ඩිනම් කටයි පුකයි වහගෙන ඉන්න එකනෙ අත්තෙ.අපිනම් ඔකට තමා උපරිම වේදනාවේ සලකුණු කියන්නේ.:rofl::rofl::rofl::rofl:

    බය?
    1012797_539116492815208_1529992570_n_zpsd08f3075.jpg


    උන් ඉන්නෙ අපිට කම්මැලි වෙච්ච වෙලාවට මෙතනට ඇවිල්ල ආතල් එකක් ගන්නනෙ:rofl::rofl::rofl:
    1017616_561327200572914_2100205901_a_zps471ca224.jpg
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,323
    113
    Ohio, USA
    පැටියා;15526124 said:
    දන්න දෙයක් කතා කරපං හිඟන්නෝ.
    තෝ තාම ඒලෙවල් නේද?
    හිඟන සක්කිලියා ඉස්සෙල්ලා කැම්පස් එක ඇතුලට පල.
    මෙතන ඉඳං පුක් ටෝක් දෙන්නෙ වල්සක්කිලියා.

    එහෙම රිසර්ච් පේපර් එක පෙන්නපිය අවලං බල්ලො.


    තෝ බල්ලා කියවන්නෙ Final Project එක ගැන නම් වල් සක්කිලියෝ මට කියන්න තියෙන්නෙ
    ගූ හිඟන නූගත් බල්ලො ඉස්සෙල්ලා ඉංග්‍රීසි ඉගනගෙන වර නූගත් සක්කිලියෝ.
    Final Project එකයි Research එකයි පටලවගන්න එපා අමන බූරුවෝ

    :rofl::rofl::rofl:

    අනවශ්‍ය ෆොටෝ දාන්න එපා හිඟන සක්කිලියා.
    තෝ හැසිරෙන්නෙ ඊයෙ බෑන් වෙච්ච ඇරුණයගෙ හොර ෂොට් එක්ක වගේනෙ වාචාලයො
    ඒහුපුං මාත් එක්ක හරි යන්නෙ නෑ හිඟන්නො :rofl::rofl::rofl:

    නාම විශේෂණ පද.. ක්‍රි‍යා විශේෂණ පද ගොඩායි.:nerd::oo::no:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0

    උඹ ඊයෙ පෙරේද A/L කරල ෆේල් වෙන්න නේද ඉන්නෙ? S3 ක් වත් අඩුගානෙ අරන් කතා කරන්න ආවනම් හොඳයි.:rolleyes:

    වල අතුගාන ජොබ් එක වත් සෙට් කරගන පෙන්නහන්.

    තෝ මොකෙක්ද:lol::lol::lol:

    Ridila :baffled:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    ubata hodai ANC

    A/L fail wechcha anaathayo yanne eekatane

    SLIIT yanna S3 k wath one:rofl::rofl:

    Api MIT eken degree eka aran 15 lakhs per month padi aran raja sapa widagena loke hamoma piligannakota ubala yanathan mehe kohe hari anudwe campus ekakin naki wena kan bada gaala certificate ekak arana "apita job na apita job na" kiyala pare board ussan andapan putha :lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan

    ආ.....

    ෆයිනල් ප්‍රොජෙක්ට් එක කියන්නෙ මොන හුයන්නක්ද?

    research පේපර් 5 ක් 6 ක් දැනටම publish කරල MIT එකට scholarship එක හදාගන දැන් මොරටුවේ ඉන්න එකෙක් ගැන අහල බලපන් යාලුවෙක්වත් මොරටුවේ ඉන්නවනම් බැරිවෙලාවත්. එහෙමවත් නැත්තන් වෙන විදිහාඉන් හරි හොයල බලපන් (චරිත් මෙන්ඩිස් )

    තොපි ඉන්ස්ටිටියුට් යන්නෙ ඉගනගන්න.

    රජයේ කැම්පස් තියන්නෙ රටට අළුත් දැනුම බිහි කරන්න, උගන්නන ඉස්කෝල නෙමෙයි.

    research papers ගැන තෝ මොනාද දන්නෙ?

    ඒව වල link දෙන්න බෑ වෙන බලන්න හෙන ගානක් pay කරන්න ඕනෙ ඒව nat geo වගේ upload කරල නෑ ඕනෙනම් journal එකේ නම අහල කියන්නම් ක් විතර දීල බලහන්.

    ඌ විතරක් නෙමෙයි තව graduate වෙන්න ඉස්සෙල්ල කරපු කීදෙනෙක් ඉන්නවද රජයේ කැම්පස් වල.

    final project ලු




    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg


    කවුද තොගෙ පුක් ගැට්ට කඩපු අයියද කිවුවෙ උං Research කරනව කියලා.
    නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්න එපා නූගත් සක්කිලියෝ.
    හීන ලෝකෙ ඉඳිං හැබැයි බක පණ්ඩිත ටෝක් දෙන්න එපා නොදන්න ලබ්බවල් ගැන ඉංග්‍රීසි වත් හරියට නොදන්න නූගත් ගොඩේ බයියා
    :lol::lol::lol:



    1012797_539116492815208_1529992570_n_zpsd08f3075.jpg
     
    Last edited:

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15527428 said:




    1010642_409518539162415_1365578089_n_zpse6f525bf.jpg


    කවුද තොගෙ පුක් ගැට්ට කඩපු අයියද කිවුවෙ උං Research කරනව කියලා.
    නොදන්න ලබ්බවල් කියවන්න එපා නූගත් සක්කිලියෝ.
    හීන ලෝකෙ ඉඳිං හැබැයි බක පණ්ඩිත ටෝක් දෙන්න එපා නොදන්න ලබ්බවල් ගැන ඉංග්‍රීසි වත් හරියට නොදන්න නූගත් ගොඩේ බයියා
    :lol::lol::lol:



    1012797_539116492815208_1529992570_n_zpsd08f3075.jpg

    උඹ කොහොම හිතාගත්තත් මට මොකද?

    ඕන එකක් හිතාගනින්
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Api MIT eken degree eka aran 15 lakhs per month padi aran raja sapa widagena loke hamoma piligannakota ubala yanathan mehe kohe hari anudwe campus ekakin naki wena kan bada gaala certificate ekak arana "apita job na apita job na" kiyala pare board ussan andapan putha :lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:

    උඹ MIT එකට ගිහින් ඩිග්‍රි එකක් කරල පෙන්නුවොත් මම ප්‍රසිද්ධියේ ගිණි තියාගන්නව. කරන එක කරනව. අම්ම පල්ල.

    පොඩ්ඩක් කල්පනා කරපන් A/L වගේ ජරා විභාගෙකින් S3 ගන්න බැරි එවුන් ඉන්නවනම් MIT එක ලෝකෙ දෙවෙනියට හොඳ Engineering faculty එක වෙන්නෙ කොහොමද කියල

    මම හොයල බැලුව

    ඇමරිකාවෙ uni වලට යන්න මුලින්ම high school යන්න ඕනෙ. ඊටපස්සෙ college යන්න ඕනෙ. ඔය තැන් දෙකේ ගන්න results මත තමා university එක හම්බ වෙන්නෙ.
    (UK නම් A/L බලන්නෙ)

    MIT ගිහින් පෙන්නපන් අනිව ගිණි තියාගන්නව

    MIT කිව්වෙ Massachusets Institute of Technology- USA) හොඳේ. පත්තරේ දැක්ක ලංකාවෙ තව ඉන්ස්ටිටියුට් එකක් ඇරල ඒ නමින්:rofl::rofl:
     

    Wambatu

    Member
    Nov 12, 2011
    435
    26
    0
    Sidadiye
    උබ මහා ලොකුවට මෙතන කෑගැහුවට ඕක දැන් famous hostel එකක් dr.neville fernando teaching hospital නම දැන් channelling දාන්නත් පුළුවන් ඕක උබලා එපා එපා කියලා මැරෙන්න හැදුවට ලංකාවේ ඉන්න හොද doctors දැන් ඔකේ ඉන්නවා teaching වලටයි channelling වලටයි අහිංසක මිනිස්සුන්ට හොදක් වෙනවනම් අයි බන් නිකං ඉරිසියා කරන්නේ :(:(
    ඔය ෆේමස් හොස්පිටල් එකට අපේ ගමේ ඩිස්පෙන්සරියට තරම්වත් සෙනග නැති දුකට කෑ ගැහෙනවා බං :sorry::rofl::(
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    උඹ MIT එකට ගිහින් ඩිග්‍රි එකක් කරල පෙන්නුවොත් මම ප්‍රසිද්ධියේ ගිණි තියාගන්නව. කරන එක කරනව. අම්ම පල්ල.

    පොඩ්ඩක් කල්පනා කරපන් A/L වගේ ජරා විභාගෙකින් S3 ගන්න බැරි එවුන් ඉන්නවනම් MIT එක ලෝකෙ දෙවෙනියට හොඳ Engineering faculty එක වෙන්නෙ කොහොමද කියල

    මම හොයල බැලුව

    ඇමරිකාවෙ uni වලට යන්න මුලින්ම high school යන්න ඕනෙ. ඊටපස්සෙ college යන්න ඕනෙ. ඔය තැන් දෙකේ ගන්න results මත තමා university එක හම්බ වෙන්නෙ.
    (UK නම් A/L බලන්නෙ)

    MIT ගිහින් පෙන්නපන් අනිව ගිණි තියාගන්නව

    MIT කිව්වෙ Massachusets Institute of Technology- USA) හොඳේ. පත්තරේ දැක්ක ලංකාවෙ තව ඉන්ස්ටිටියුට් එකක් ඇරල ඒ නමින්:rofl::rofl:

    Ape gon wassonta terenne na ban salli wiyadam kala pamanin degree eka hambenne na kiala..Mehe saitm eke salli gattath GPA eka 2.6 walata adu unta 3rd year AIT yanna ba..Mun boruwata kagahuwata wadak na...Salli tibbata dgree denne na :D Mora un Msc karanna yanneth AIT ekata :baffled:
     
    Last edited:

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    උඹ MIT එකට ගිහින් ඩිග්‍රි එකක් කරල පෙන්නුවොත් මම ප්‍රසිද්ධියේ ගිණි තියාගන්නව. කරන එක කරනව. අම්ම පල්ල.

    පොඩ්ඩක් කල්පනා කරපන් A/L වගේ ජරා විභාගෙකින් S3 ගන්න බැරි එවුන් ඉන්නවනම් MIT එක ලෝකෙ දෙවෙනියට හොඳ Engineering faculty එක වෙන්නෙ කොහොමද කියල

    මම හොයල බැලුව

    ඇමරිකාවෙ uni වලට යන්න මුලින්ම high school යන්න ඕනෙ. ඊටපස්සෙ college යන්න ඕනෙ. ඔය තැන් දෙකේ ගන්න results මත තමා university එක හම්බ වෙන්නෙ.
    (UK නම් A/L බලන්නෙ)

    MIT ගිහින් පෙන්නපන් අනිව ගිණි තියාගන්නව

    MIT කිව්වෙ Massachusets Institute of Technology- USA) හොඳේ. පත්තරේ දැක්ක ලංකාවෙ තව ඉන්ස්ටිටියුට් එකක් ඇරල ඒ නමින්:rofl::rofl:

    ane nikan palayan bun yanna uba edata hoya ganna wath nathi wei. :rolleyes: uba edata gini thiyagannawa?ane mukuth ahganna epa bn man kohomath kawda hari yanne me lankawe eka uni ekakatawath paththa palathe nathi top ranked uni ekakata..MIT yanna puluwan habai echchara salli na..ehenan kiyapan balanna lodon a/l, foundation karala top uni yana un degree ganne kohomada dan na?UK wala lankawe wgeda a/l? eeta wada lesiy.. uba piligannawane london a/l meeta wada lesiy kiyala :dull: ethakota uk un OXFORD,CAMBRIDGE yanne khomada dan na?????? :rolleyes: :rolleyes:
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    pvt medical nam standards uparima karanna one ban :)
    mokada oka nikan IT degree ekak karanawa neme jivitha ekka badila thiyenne

    wena ekak nam uu daksha naththum uta job na eth doctor kiwwama uta puluwan private dispensary danna

    api asanipa wela kalabaleta lagama inna doc gawata yanne doc perada colomboda kiyala balala neme ne so standards high wenna one

    ehema baluwama medical private nodunnath kamak na :) lakuna deka miss wela medical college yanna bari lamayita thama watinne

    man nam dakinne pvt medical nam naththum hodai kiyala :D
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ane nikan palayan bun yanna uba edata hoya ganna wath nathi wei. :rolleyes: uba edata gini thiyagannawa?ane mukuth ahganna epa bn man kohomath kawda hari yanne me lankawe eka uni ekakatawath paththa palathe nathi top ranked uni ekakata..MIT yanna puluwan habai echchara salli na..ehenan kiyapan balanna lodon a/l, foundation karala top uni yana un degree ganne kohomada dan na?UK wala lankawe wgeda a/l? eeta wada lesiy.. uba piligannawane london a/l meeta wada lesiy kiyala :dull: ethakota uk un OXFORD,CAMBRIDGE yanne khomada dan na?????? :rolleyes: :rolleyes:


    page eka book mark karagaththa thawa awrudu 4 kin aniwa eliyata gannawa me kathawa...

    ow london A/L iita wadaa chaater. mehe A3 gaththa ayata westminister wage level eke uni walin full scholar. naa kiwwoth me dan link pennannam eekatanam. so UK uni yanna puluwan sri lankan A/L walin UK ewun pigannawa ape A/L oxford yanna london A/L A*3 ona unata ape A3n yanna puluwan

    බොරු කියන්න එපා මම දන්නෑ කියල හිතුවද? ඔය හැම UK/USA uni එකකම fee එක ළඟ ගණන් යන්නෙ ඉල්ලන result එකයි වෙනස්.

    මම උඹට වඩා හොඳට ගැන දන්නව හරිද?
    නිකන් චා වෙන්න හදන්න එපා

    උඹ බිල් ගේට්ස්ගෙ පුතා වුණත් උඹට MIT යන්න බෑ මොකද උඹට වැඩ පෙන්නන්න බැරි නිසා
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    AIT mokakda:oo::oo:

    Asian Institute of Technology Thailand" okata thama lankawe moratuwe un masters karanna yanne..rank eka over 1400.. :rofl: :rofl: NO IESL if you do BSc :rofl: hancok kiyanawa MIT lu yanne :rofl: :rofl: mata keepadenekma kiuwa me moratuwen AIT yana kathawa :rolleyes::rolleyes: