ane nikan palayan bun yanna uba edata hoya ganna wath nathi wei.uba edata gini thiyagannawa?ane mukuth ahganna epa bn man kohomath kawda hari yanne me lankawe eka uni ekakatawath paththa palathe nathi top ranked uni ekakata..MIT yanna puluwan habai echchara salli na..ehenan kiyapan balanna lodon a/l, foundation karala top uni yana un degree ganne kohomada dan na?UK wala lankawe wgeda a/l? eeta wada lesiy.. uba piligannawane london a/l meeta wada lesiy kiyala
ethakota uk un OXFORD,CAMBRIDGE yanne khomada dan na??????
![]()
![]()
Machan lankawe UK dgree patta cheap. Hbai samahara ewwa tianawa expensive+reputed
Ubata 60Kwage tianawanan Monash gihin karala meheta enna puluwan. Leicester eke kaloth 30k wage yai engineering walata....meheta aapu gaman local unta wada priority eka tianawa...Ubala mekata maragena wadak na...Dgree nikan denne na boss...NIBM IT kalath avg 66 one pass mark eka...salli walata nikan dgree denne na reputed ewwai...(ANC wage palayan nikan dgree dei-That's a different story)
Last edited:
uba edata gini thiyagannawa?ane mukuth ahganna epa bn man kohomath kawda hari yanne me lankawe eka uni ekakatawath paththa palathe nathi top ranked uni ekakata..MIT yanna puluwan habai echchara salli na..ehenan kiyapan balanna lodon a/l, foundation karala top uni yana un degree ganne kohomada dan na?UK wala lankawe wgeda a/l? eeta wada lesiy.. uba piligannawane london a/l meeta wada lesiy kiyala
ethakota uk un OXFORD,CAMBRIDGE yanne khomada dan na?????? 

(Volcanic area ekaka uni eka tianawai kiala meke saratama adu una )



