මාලඹේ නීත්‍යානුකූල කිරීමට දෙවන ගැසට් පත‍

unicornx

Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    ane nikan palayan bun yanna uba edata hoya ganna wath nathi wei. :rolleyes: uba edata gini thiyagannawa?ane mukuth ahganna epa bn man kohomath kawda hari yanne me lankawe eka uni ekakatawath paththa palathe nathi top ranked uni ekakata..MIT yanna puluwan habai echchara salli na..ehenan kiyapan balanna lodon a/l, foundation karala top uni yana un degree ganne kohomada dan na?UK wala lankawe wgeda a/l? eeta wada lesiy.. uba piligannawane london a/l meeta wada lesiy kiyala :dull: ethakota uk un OXFORD,CAMBRIDGE yanne khomada dan na?????? :rolleyes: :rolleyes:

    Machan lankawe UK dgree patta cheap. Hbai samahara ewwa tianawa expensive+reputed :) Ubata 60Kwage tianawanan Monash gihin karala meheta enna puluwan. Leicester eke kaloth 30k wage yai engineering walata....meheta aapu gaman local unta wada priority eka tianawa...Ubala mekata maragena wadak na...Dgree nikan denne na boss...NIBM IT kalath avg 66 one pass mark eka...salli walata nikan dgree denne na reputed ewwai...(ANC wage palayan nikan dgree dei-That's a different story)
     
    Last edited:

    donta

    Member
    Jun 11, 2013
    2,916
    304
    0

    බය?
    1012797_539116492815208_1529992570_n_zpsd08f3075.jpg


    උන් ඉන්නෙ අපිට කම්මැලි වෙච්ච වෙලාවට මෙතනට ඇවිල්ල ආතල් එකක් ගන්නනෙ:rofl::rofl::rofl:
    1017616_561327200572914_2100205901_a_zps471ca224.jpg

    එතකොට ඈයි බන් උබල නර්ස්ලටත් පිචන් වෙන්නෙ.:P:P:P:P
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Asian Institute of Technology Thailand" okata thama lankawe moratuwe un masters karanna yanne..rank eka over 1400.. :rofl: :rofl: NO IESL if you do BSc :rofl: hancok kiyanawa MIT lu yanne :rofl: :rofl: mata keepadenekma kiuwa me moratuwen AIT yana kathawa :rolleyes::rolleyes:

    ලංකාවෙ A/L ඉතිහාසයේ වැඩිම z score එක අරන් ලංකාවෙ පලවෙනිය වෙච්ච චරිත් මෙන්ඩිස් full scholarship එකකින් MITයනව. ඒව ගැන තෝ වද වෙන්න ඕනෙ නෑ. මොරටුවේ MSc තියනව. මුකුත් class නැති normal degree එවුන් යනව ඇති. අනික් class තියන එවුන්නම් කෙලින්ම UK

    උඹ වගේ එවුන් ඒ ගැනත් වදවෙන්න ඕනෙ නෑ උඹ ANC ගැන හොය හොය ඉඳපන් ෆේල් වෙන්නනෙ ඉන්නෙ

    උඹලව දැන් සමාජයේ කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Machan lankawe UK dgree patta cheap. Hbai samahara ewwa tianawa expensive+reputed :) Ubata 60Kwage tianawanan Monash gihin karala meheta enna puluwan. Leicester eke kaloth 30k wage yai engineering walata....meheta aapu gaman local unta wada priority eka tianawa...Ubala mekata maragena wadak na...Dgree nikan denne na boss...NIBM IT kalath avg 66 one pass mark eka...salli walata nikan dgree denne na reputed ewwai...(ANC wage palayan nikan dgree dei-That's a different story)

    mona maguaka giyath thiyana wibaaga pass wenna epai. A/L hoda ewata yanna chuttak lakunu madi wechcha eun+ wada puluwan eth mokak hari kuppa deyak hinda miss wechcha eun thama hariyata iwara karanne

    mun sada soththi. ph value eka hoyana hati ahanne A/L chemistry ekata issella dawase:rolleyes:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0


    page eka book mark karagaththa thawa awrudu 4 kin aniwa eliyata gannawa me kathawa...

    ow london A/L iita wadaa chaater. mehe A3 gaththa ayata westminister wage level eke uni walin full scholar. naa kiwwoth me dan link pennannam eekatanam. so UK uni yanna puluwan sri lankan A/L walin UK ewun pigannawa ape A/L oxford yanna london A/L A*3 ona unata ape A3n yanna puluwan

    බොරු කියන්න එපා මම දන්නෑ කියල හිතුවද? ඔය හැම UK/USA uni එකකම fee එක ළඟ ගණන් යන්නෙ ඉල්ලන result එකයි වෙනස්.

    මම උඹට වඩා හොඳට ගැන දන්නව හරිද?
    නිකන් චා වෙන්න හදන්න එපා

    උඹ බිල් ගේට්ස්ගෙ පුතා වුණත් උඹට MIT යන්න බෑ මොකද උඹට වැඩ පෙන්නන්න බැරි නිසා

    ubata man kiyana eka theren na bn..salli thibba paliyata degree ganna ba..wada pennanna one eaka samanya deyak wada bari ekata koheth thana na...
    eka neme man kiuwe lodon a/l wage amaru nathi eak karala minissu Oxford gihin degree gannawa..ithin mehe a/l eken hoda result ekak danna bari una kiyala unta MIT,OXFORD walin degree ganna bari wen na bn..therum ganin nathnan nikan hitpan
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ubata man kiyana eka theren na bn..salli thibba paliyata degree ganna ba..wada pennanna one eaka samanya deyak wada bari ekata koheth thana na...
    eka neme man kiuwe lodon a/l wage amaru nathi eak karala minissu Oxford gihin degree gannawa..ithin mehe a/l eken hoda result ekak danna bari una kiyala unta MIT,OXFORD walin degree ganna bari wen na bn..therum ganin nathnan nikan hitpan

    ha ha. ethakota ubala wage mehe A/L fail wena eun london A/L karala A*3 aran oxford yanawa. ehemada????:rofl::rofl:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    Machan lankawe UK dgree patta cheap. Hbai samahara ewwa tianawa expensive+reputed :) Ubata 60Kwage tianawanan Monash gihin karala meheta enna puluwan. Leicester eke kaloth 30k wage yai engineering walata....meheta aapu gaman local unta wada priority eka tianawa...Ubala mekata maragena wadak na...Dgree nikan denne na boss...NIBM IT kalath avg 66 one pass mark eka...salli walata nikan dgree denne na reputed ewwai...(ANC wage palayan nikan dgree dei-That's a different story)

    ow machn aththa kathawa....
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    eath AIT yanwa bn mehe MSc wadak na kiyala :rofl: :rofl:

    Mehe Msc eka wadak nattema na ban...Habai AIT eke karapu unta rata paninna lesi lu...Godak engineers la meheta enne pita rata wala experience aran :) experience matters :yes:
     
    Last edited:

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0
    Mehe Msc eka wadak nattema na ban...Habai AIT eke karapu unta rata paninna lesi lu...Godak engineers la meheta enne pita rata wala experience aran :)

    ow bn math dannawa oya wage dethun denek..owa ithin hancok ta kiyala wadak na..u campus yanneth mehelu wada karanneth mehelu marenneth mehelu :rofl:
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars

    ලංකාවෙ A/L ඉතිහාසයේ වැඩිම z score එක අරන් ලංකාවෙ පලවෙනිය වෙච්ච චරිත් මෙන්ඩිස් full scholarship එකකින් MITයනව. ඒව ගැන තෝ වද වෙන්න ඕනෙ නෑ. මොරටුවේ MSc තියනව. මුකුත් class නැති normal degree එවුන් යනව ඇති. අනික් class තියන එවුන්නම් කෙලින්ම UK

    උඹ වගේ එවුන් ඒ ගැනත් වදවෙන්න ඕනෙ නෑ උඹ ANC ගැන හොය හොය ඉඳපන් ෆේල් වෙන්නනෙ ඉන්නෙ

    උඹලව දැන් සමාජයේ කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ

    MIT eka world 2nd :yes::yes: Any probs about that haters?
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    mona maguaka giyath thiyana wibaaga pass wenna epai. A/L hoda ewata yanna chuttak lakunu madi wechcha eun+ wada puluwan eth mokak hari kuppa deyak hinda miss wechcha eun thama hariyata iwara karanne

    mun sada soththi. ph value eka hoyana hati ahanne A/L chemistry ekata issella dawase:rolleyes:

    Eka aniwa. exam pass natuwa dgree dena than ati...Matath oka nisama tama bro kela une..what to do..Haters gonna hate..:angry:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0

    ලංකාවෙ A/L ඉතිහාසයේ වැඩිම z score එක අරන් ලංකාවෙ පලවෙනිය වෙච්ච චරිත් මෙන්ඩිස් full scholarship එකකින් MITයනව. ඒව ගැන තෝ වද වෙන්න ඕනෙ නෑ. මොරටුවේ MSc තියනව. මුකුත් class නැති normal degree එවුන් යනව ඇති. අනික් class තියන එවුන්නම් කෙලින්ම UK

    උඹ වගේ එවුන් ඒ ගැනත් වදවෙන්න ඕනෙ නෑ උඹ ANC ගැන හොය හොය ඉඳපන් ෆේල් වෙන්නනෙ ඉන්නෙ

    උඹලව දැන් සමාජයේ කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ

    Charith gana man dannawa kukulo..MIT ekata ekek yana ekai AIT ekata 100k yana ekada loku... :rolleyes:

    katada balamuko lokenma piliganeema dawasaka thiyenne kiyala... :rolleyes:

    chapter close
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    Charith gana man dannawa kukulo..MIT ekata ekek yana ekai AIT ekata 100k yana ekada loku... :rolleyes:

    katada balamuko lokenma piliganeema dawasaka thiyenne kiyala... :rolleyes:

    chapter close

    MIT AIT compare karannepa wadak na...Thaman igena ganna de thamanta...Dgree karala hondata kaala beela innawanan echarai :D