මචන් ලෝකේ දියුණු රටවල වෛද්ය විද්යාලයක් ආරම්බ කරන්න ඕන අවම නිර්ණායක ටිකක් තියෙනවා, භෞතික සම්පත් වගේම,හොඳ output එකක් තියෙන ශික්ෂණ රෝහලක්,සහ සියලු අවශ්ය උප විසේසඥ විෂයන් හෝ එහෙම තියෙන රෝහලකට යොමුකිරීමේ හැකියාව.ඉගැන්වීමට සුදුසුකම් ඇති නිත්ය ආචාර්ය මඩුල්ලක්,පිළිගත් syllabas එකක්,සහ අදාල රටේ වෛද්ය සභාවෙන් නියාමනය වෙන්න ඕන.අපේ රටේ එහෙම එකක් තිබුනේ නැති නිසා WHO එකේ නියාමන තමයිපිලිගත්තේ.
සෛටම් පටන්ගත්තේ ශික්ෂණ රෝහලක් නැතුව.දැන් ඇති රෝහලටත් ශික්ෂණ රෝහලක සුදුසුකම් නැ.එකේ ඔක්කොම sub speciality නැහ.නිත්ය ස්ටාෆ් එකට ලංකාවේ ලියපන්චියාවත් ඇත්තේ ටික දෙනාටයි.එනිසා ඒගොල්ල කරන්නේ විසිටින් ලෙක්චරර් ල දාල උගන්වනවා.ලංකාවේ නීතිය අනුව උසස් පෙළ c තුනක් හෝ ඊට සමාන ලෝකේ විභාග වලින් ප්රතිපල ලබා නැත්නම් වෛද්ය ලියාපදිංචිය ලබන්න බැහැ .නමුත් මේකේ s 2 ගත්ත යටත් උපාදිය දෙනවා.ඒ මදිවට ලෝකේ කොහෙවත් නැතිවිදියට අවුරුද්දට ඉන්ටෙක් 2 ගන්නවා එකකටවත් පහසුකම් නැතිව.මේ වගේ ක්රියාත්මක උනොත් slmc ඒක එයාලගේ ලියාපදිංචිය දෙන්නේ නැහැ.
සෛටම් එක දැන් කරන්න ඕන ඔය සුදුසුකම් ටික හදාගන්න එක.නමුත් කරන්නේ සල්ලි විසිකරලා ඒවා හදාගන්නතුව අඩුවියදමෙන් හොරවිදියට ලියාපදිංචිය ගන්න හදන එක.