ඇත්ත කථාව මචං.මේකේ ඇඩ්මින්ලා ගැන නම් කතා කරලා වැඩක් නෑ.යකෝ මේකේ තියෙන ඔක්කොම ඒවා ෆේක් තමයි.තම තමන්ගේ උප්පැන්නේ කොපිය දාලා හදපු එකක්වත් මේකේ නෑ.ඇඩ්මින්ලා කරන්නෙත් පරම්පරාගත මුල් බැහැපු මුත්තලා සෙට් එකට ඕන වැඩ.ඒ වුනාට උන්ගේ කයිය නම් සමානාත්මතාවය ගැන.උන්ගේ මූණ පැත්තට හරවලා පඩයක් යවපු ගමන් මෙන්න ඇඩ්මින් ඇවිත් බෑන් කරලා මැසේජ් එකක් තියෙනවා Account එක ෆේක් කියලා.
මට පෙන්නපන් මේකේ තියෙන එකම එකක් හරි ෆේක් නොවෙන Account...?
සිංහල ජාතියේ කයිය,ඒකට යටින් පඩ ගඳයි විතරයි බං.පිටට පේන්න බුද්ධ ටෝක් දෙන ඔය වයසක ආත්තලා මුත්තලා ඔක්කොම යටින් හොරාට එක පිම්මේ පඩ යවනවා.
ඒත් ඒවා ගඳයි කියලා කියන්න කිරියේ එකෙක්ටවත් කොන්දක් නෑ.කිව්වොත් ඇඩ්මින් උතුමාණන් ඇවිත් බෑන් කරනවා.
(දැන් මාවත් බෑන් කරයි...)





facebook, youtube ඔක්කොම user generated content තමා. ඒවා වල පොඩි වරදක් කලත් ban කරනවා. එහෙම කරන්නේ එක පුද්ගලයෙක් නිසා අනික් හැමෝටම ප්රශ්න ඇති වෙන නිසා. වැරදි කරන්න ඉඩ දීල බලන් හිටියොත් මෙතන කාටවත් ඉන්න බැරි තැනක් වේවි
facebook, youtube ඔක්කොම user generated content තමා. ඒවා වල පොඩි වරදක් කලත් ban කරනවා. එහෙම කරන්නේ එක පුද්ගලයෙක් නිසා අනික් හැමෝටම ප්රශ්න ඇති වෙන නිසා. වැරදි කරන්න ඉඩ දීල බලන් හිටියොත් මෙතන කාටවත් ඉන්න බැරි තැනක් වේවි


facebook, youtube ඔක්කොම user generated content තමා. ඒවා වල පොඩි වරදක් කලත් ban කරනවා. එහෙම කරන්නේ එක පුද්ගලයෙක් නිසා අනික් හැමෝටම ප්රශ්න ඇති වෙන නිසා. වැරදි කරන්න ඉඩ දීල බලන් හිටියොත් මෙතන කාටවත් ඉන්න බැරි තැනක් වේවි
අපි ප්රමාදයි වගේ.... වැඩේ වන වෙලා ඉවරවෙලා වගේ.... බෑන් අන් බෑන්වෙලා හොදා හොදා...... කෑගහපු එකා බෑන් වෙලා ...
මේ මචන් මගේ ෆේක් එක,,
අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,


fake සම්බන්ද ජෝක් කරන්න එපා බං මගේ කලින් එකටත් කෙල කලේ ඔය වගේ එකක් කියන්න ගිහිං
ඇඩ්ඩින් අය්යත් ගන්නෙ ගොන් මොඩාගෙ පැත්ත 
ලෝක දර්මතාවය බන්...ඇති වෙනවා...නැති වෙනවා...මෙයින් ගමය්ය වන්නේ ටිකෙන් ටික එලකිරියේ සෝදා පාලුව නොවේද ??
උබේ නම දාල rep කපල තිබ්බා.
උඹද කැපුවේ?![]()