මාසික් ආදායම මිලියනය වෙනකොට වයස කීයද?

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    මරි මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලට අහල තියෙන ප්රෂ්නෙවත් තේරිල නෑ ඒකෙ. උන් දාල තියෙන්නෙ බැංකු පොතේ ගාන ලක්‍ෂ 10 වෙද්දි වයස.
    බලපන් ඔච්චර සරල ප්රෂ්නයක් තේරුම් ගන්න ඔලුවක් නැති මීහරක් එක්ක රටක් දියුනු කරන්නෙ කොහොමද කියල.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    මරි මෝඩ හුත්තිගෙ පුතාලට අහල තියෙන ප්රෂ්නෙවත් තේරිල නෑ ඒකෙ. උන් දාල තියෙන්නෙ බැංකු පොතේ ගාන ලක්‍ෂ 10 වෙද්දි වයස.
    බලපන් ඔච්චර සරල ප්රෂ්නයක් තේරුම් ගන්න ඔලුවක් නැති මීහරක් එක්ක රටක් දියුනු කරන්නෙ කොහොමද කියල.
    මිලියනේ නෙවී බිලියනේ හම්බ කලත් උඹට උඹේ අම්ම දකින්නෙ නැතුව පයිය නග්ගගන්න බැරිනම් උඹේ ජීවිතේ ඇති වැඩේ මොකක්ද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    එකෙක් ලෝය කෙනෙක්ලු
    මේවගේ සරල ප්රෂ්නයක් තේරුම්ගන්න බැරි එකෙක් කොහොමද නඩු කතා කරන්නෙ.
    1000045474.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    එකෙක් ලෝය කෙනෙක්ලු
    මේවගේ සරල ප්රෂ්නයක් තේරුම්ගන්න බැරි එකෙක් කොහොමද නඩු කතා කරන්නෙ.
    View attachment 250780
    ඔය වගෙ පොස්ට් වලට කමෙන්ට් දාන්නෙ "මම පොර, මට පොඩ්ඩක් අවදානේ දීපන්" වගේ සමාජයේ validation එකක් හොයන ලොන්තයෝ. සල්ලි කාරයෝ ඕනතරම් දැකලා තියෙනවා, උන්ට ඕවල කමෙන්ට් කර කර ආතල් දෙන්න පුකේ අමාරුවක් නෑ.

    ඔය වගේම උන් තමා ගෑනිට happy bday කියන එකත් පොස්ට් දාල කරන්නෙ.
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    ඔය වගෙ පොස්ට් වලට කමෙන්ට් දාන්නෙ "මම පොර, මට පොඩ්ඩක් අවදානේ දීපන්" වගේ සමාජයේ validation එකක් හොයන ලොන්තයෝ. සල්ලි කාරයෝ ඕනතරම් දැකලා තියෙනවා, උන්ට ඕවල කමෙන්ට් කර කර ආතල් දෙන්න පුකේ අමාරුවක් නෑ.

    ඔය වගේම උන් තමා ගෑනිට happy bday කියන එකත් පොස්ට් දාල කරන්නෙ.

    Tharaka kiwwath kathawa aththa :yes:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    ඩඩ්ලියගෙ බෑණා මතක් උනා :P
    මම ඊයෙ කැරිම ක්‍රින්ජ් පොස්ට් එකක් දැක්කා.
    ඩයල් එක කියනවා මේ වගේ වයිෆ්ලා හම්බෙන්නෙ පුරුවේ පිනකටලු, යට තියෙනවා මූ කාටද උදව්වක් කරන්නද කියලා අහනව (හෙන අසරන සීන් එකක් වගේ කියන්නෙ), ගෑනි කියනා "අනේ මොනාහරි අරන් දෙන්න බ්ලා බ්ලා බ්ලා". මූ ඒ whatsapp conversation එක තමා කැප්ශන් එකත් එක්ක දාල තිබ්බෙ.

    හරියට වෙන උන් ඕවා කරන්නෙ නෑ වගේ.

    මහ බොලඳ සමාජෙක බන් අපි ඉන්නෙ.