<<<<<මාස තුනකට පසු දුප්පත් පැලක සිදු විය හැ&#3482

LEEDER

Member
Oct 12, 2011
169
7
0
***HEAVEN***
ගල්පාත මහත්තයා;11137333 said:
එලකිරි එකේ දැක්ක හොදම රෙප් අමාරුවා උබයි,
උබේ හැටි මම දන්නේ නෑ තමා,
දැන ගත්තා කියලා මහා වෙනසක් වෙන්නෙත් නෑ,
මම කිව්ව විදියට GT හරි tintin123 අහපන් මෙතන බොරුවට බෙරිහන් නොදි,
උබේ ෆෙක් එකවුන්ට් තියන නිසා උබ අහන්න බයද රෙප් කැපුවේ කවුද කියලා,
උබලව හරියන්නේ සමනල site එකකට බං.
කොච්චර කිව්වත් උබ තේරුම් ගන් නේ

umba eeye wellawatte dee napu eka kiyanawa harida........
katawahapan....
 
mata -rep dunne naha ban... galaya call karala kiwwa ehema kiyanna kiyala....
uta me thread eka famous karala rep ganna wenna ethi......
meka mara rep higannek ne...

ඔව් බං උබට කෝල් කරලා ෆොන් එකේ සල්ලිත් නෑ,
මම මේ දුමින්ද මහත්තයා ගාවට යන්න කියලා
රි ලොඩ් එකක් දාගන්න සල්ලි ඉල්ලලා
:lol::lol::lol::lol::shocked:
 

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උඹ ගලක් බන්...
    උඹ මුලින්ම කිව්වේ උඹට බෙනල Comment එකක් දාන්න...
    එතකොට උඹේ thread එක ඉඳිරියට යයි...අනිත් එවුන් කට එරල බලයි
    umbane mata call karala kiwwe umbata baninna kiyala....
    එහෙම කියපු උඹ දෙන කියන්නේ වෙන කතාවක් නේ....

    යකෝ මේක මාර විකාරයක්නෙ දැන් කෝල් කරලත් තෙර්ඩි ප'මෝටි කරනවද :lol::lol::lol::lol:
    කාල වරෙන්කො :lol::lol::lol: හොද හොද සෙල්ලමි එලිවෙන ජාමෙටලු‍නේ :lol::lol::lol:
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    යකෝ මේක මාර විකාරයක්නෙ දැන් කෝල් කරලත් තෙර්ඩි ප'මෝටි කරනවද :lol::lol::lol::lol:
    කාල වරෙන්කො :lol::lol::lol: හොද හොද සෙල්ලමි එලිවෙන ජාමෙටලු‍නේ :lol::lol::lol:

    :yes::yes::yes:
     
    උඹ ගලක් බන්...
    උඹ මුලින්ම කිව්වේ උඹට බෙනල Comment එකක් දාන්න...
    එතකොට උඹේ thread එක ඉඳිරියට යයි...අනිත් එවුන් කට එරල බලයි
    umbane mata call karala kiwwe umbata baninna kiyala....
    එහෙම කියපු උඹ දෙන කියන්නේ වෙන කතාවක් නේ....

    නියමට වැඩේ කලා මචන් උබ,
    හවස් වෙලා ගෙවල් පැත්තේ වරෙන්..:lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    mata -rep dunne naha ban... galaya call karala kiwwa ehema kiyanna kiyala....
    uta me thread eka famous karala rep ganna wenna ethi......
    meka mara rep higannek ne...

    මේ කතාව ඇත්තනමි ඔයිට වැඩිය හොදයි ගලේ කාපන් වහ:lol::lol::lol::lol:
    මාර අයිඩියා තමයි කටිටියගේ තියෙන්නෙ වලි දාගෙන රෙප් ගන්ඩ:lol::lol::lol:
    මාර ටිකිරි මොල තමයි, සිමිපල් පැලැන් එකක් අප්පා :lol::lol::lol:
     
    මේ කතාව ඇත්තනමි ඔයිට වැඩිය හොදයි ගලේ කාපන් වහ:lol::lol::lol::lol:
    මාර අයිඩියා තමයි කටිටියගේ තියෙන්නෙ වලි දාගෙන රෙප් ගන්ඩ:lol::lol::lol:
    මාර ටිකිරි මොල තමයි, සිමිපල් පැලැන් එකක් අප්පා :lol::lol::lol:

    ඔව් බං උත්සහ කරලා බලපන් උබලටත් බැරි වෙන එකක් නෑ,
    මම කොහොමත් උබ ගැනත් හොදට දන්නවා මචන් ;)
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ගල්පාත මහත්තයා;11137354 said:
    නියමට වැඩේ කලා මචන් උබ,
    හවස් වෙලා ගෙවල් පැත්තේ වරෙන්..:lol:

    ගල්පාත මහත්තයා;11137357 said:
    අනේ කියන්නකෝ එ සුරංගනා කතාව

    Plan karapu widihata kalanam prashnayak naha ne....
    kotu penne umba.... e hinda mata eththa kiyanna siddauna.....


    මේ කතාව ඇත්තනමි ඔයිට වැඩිය හොදයි ගලේ කාපන් වහ:lol::lol::lol::lol:
    මාර අයිඩියා තමයි කටිටියගේ තියෙන්නෙ වලි දාගෙන රෙප් ගන්ඩ:lol::lol::lol:
    මාර ටිකිරි මොල තමයි, සිමිපල් පැලැන් එකක් අප්පා :lol::lol::lol:

    maga nevei machan.... gal idea ekak......
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගල්පාත මහත්තයා;11137371 said:
    ඔව් බං උත්සහ කරලා බලපන් උබලටත් බැරි වෙන එකක් නෑ,
    මම කොහොමත් උබ ගැනත් හොදට දන්නවා මචන් ;)

    මම මොකටද බන් වහ කන්නෙ මමද දැන් කෝල් කරල වලිදාගෙන ,තෙර්ඩි ප'මොටි, කරල රෙප් හිගාකාල තියෙන්නෙ?:shocked: නැනේ විලි ලැජ්ජයි ගලේ, ගලක් අරන් ගහගනින් හයියෙන් ඔලුවට :lol::lol::lol::lol:
    මම දැක්ක තැන් දෙකකදි මම ගැන දන්නව කියල දාල තිබිබ කොචිචර හොදද මම ගැන දන්න අය ඉන්න එක :lol::lol: ඒකේ ඇති අවුලක් නැ දැන ගෙන හිටපන් :yes:
     
    මම මොකටද බන් වහ කන්නෙ මමද දැන් කෝල් කරල වලිදාගෙන ,තෙර්ඩි ප'මොටි, කරල රෙප් හිගාකාල තියෙන්නෙ?:shocked: නැනේ විලි ලැජ්ජයි ගලේ, ගලක් අරන් ගහගනින් හයියෙන් ඔලුවට :lol::lol::lol::lol:
    මම දැක්ක තැන් දෙකකදි මම ගැන දන්නව කියල දාල තිබිබ කොචිචර හොදද මම ගැන දන්න අය ඉන්න එක :lol::lol: ඒකේ ඇති අවුලක් නැ දැන ගෙන හිටපන් :yes:

    තේරුම් ගන්න මොලයක් තියෙද්දි
    එක එකා කියන ගොන් කතා විශ්වාස කරන්න ආසයි වගේ,
    උබ දිය යටින් ගින්දරනේ,
    කෝල් කර කර රෙප් ගන්න තරම් මම පොඩි එකෙක් නෙවේ,
    කියන්නම් වාලේ නොකියා ඔප්පු කරපන්කෝ මටත් බලන්න,
    එලකිරි එකේ කවදාවත් මම රෙප් ඉල්ල ඉල්ල දගලල නැ
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    Meka beluwama hemotama therei

    ගල්පාත මහත්තයා
    Join Date: Jun 2011
    Posts: 1,528
    Rep Kotu 7 k :shocked::shocked:
    Kohomada weda.....


    rep higa kalathiyenne kaw da? mamada ? galayada ?
     
    Meka beluwama hemotama therei

    ගල්පාත මහත්තයා
    Join Date: Jun 2011
    Posts: 1,528
    Rep Kotu 7 k :shocked::shocked:
    Kohomada weda.....

    rep higa kalathiyenne kaw da? mamada ? galayada ?

    උබට මෙහෙම චාන්ස් එකක් කොහෙද බං, :P:rofl::baffled:
    ගිහින් බලපන් මම දාපු ත‍්‍රෙඩ් එහෙමත්,
    එතකොට තේරෙයි මෙච්චර ඉක්මන්ට මෙහෙම වුනේ කොහොමද කියලා.
    මොන්ටිසෝරිය වගේ උබේ වැඩ,
    ලැජ්ජයි බං:shocked:
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ME REP HIGAKANNE NETHI HONDA MINISSU

    erozan
    Posts: 489
    Join Date: Mar 2011
    rep 1 k


    HASITHA DAMINDA
    Posts: 4,190
    Join Date: Mar 2009
    REP 2K

    GALPATHA MAHATHTHAYA:shocked::shocked:
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ගල්පාත මහත්තයා;11137424 said:
    උබට මෙහෙම චාන්ස් එකක් කොහෙද බං, :P:rofl::baffled:
    ගිහින් බලපන් මම දාපු ත‍්‍රෙඩ් එහෙමත්,
    එතකොට තේරෙයි මෙච්චර ඉක්මන්ට මෙහෙම වුනේ කොහොමද කියලා.
    මොන්ටිසෝරිය වගේ උබේ වැඩ,
    ලැජ්ජයි බං:shocked:

    UMBATA REP GANNA EKA EKA VIDIHE UDAW KALE MAMA....
    PALAYAN REP HIGANNA.....:lol::lol::lol:
     
    ME REP HIGAKANNE NETHI HONDA MINISSU

    erozan
    Posts: 489
    Join Date: Mar 2011
    rep 1 k


    HASITHA DAMINDA
    Posts: 4,190
    Join Date: Mar 2009
    REP 2K

    GALPATHA MAHATHTHAYA:shocked::shocked:


    හා හා මම පිලිගත්තා,
    උබ මම ගැන මෙච්චර හොයන එකත් හොදයි,
    නරකද වෙනම නුලකින් මේ හැමදේම එලකිරි එකේ හැමෝටම දැනගන්න දැම්මොත්. අම්මෙක්ගේ කිරි බිව්වනම් වරෙන් කෙලින්