2019 වර්ෂයේදී තිබුන මිලට 2025 දී බඩු දෙනවා කියලා ප්රසිද්දියේ අනුර පොරොන්දු වෙනවනම් මා රනිල් අත හැර අනුර වෙනුවෙන් පෙනී සිටිමි.

අනුර දැනටමත් ඕක පොරොන්දු වෙලා ඉවරයි.. මූත් එහෙනම් මාලිමාවට...
ඒකට ඉතින් බඩු කැමතිවෙන්නත් එපැයි.2019 වර්ෂයේදී තිබුන මිලට 2025 දී බඩු දෙනවා කියලා ප්රසිද්දියේ අනුර පොරොන්දු වෙනවනම් මා රනිල් අත හැර අනුර වෙනුවෙන් පෙනී සිටිමි.
JVP උන් ගණිකා සේවය නීති ගත කරාම උන් සලකා බලයි.ඒකට ඉතින් බඩු කැමතිවෙන්නත් එපැයි.
ගණිකා සේවය සුද්දගේ කාලේ ඉදන් මේ වෙනකන්ම නීති විරෝධී නැහැ.අලුතින් නීතිගත කරන්න දෙයක් නෑ. තහනම් කරනවා නම් තමා නීති හදන්න වෙන්නේ.JVP උන් ගණිකා සේවය නීති ගත කරාම උන් සලකා බලයි.![]()
ආයේ බඩුවක් ගැහුවේ නෑ?එදත් පැයට 5000යි.
අදත් පැයට 5000යි.
තෝ මේ මොනාද කියවන්නේ
ඕක ඉතින් එකපාරයි නේ කරන්න පුළුවන් ගොනෝඅනුර දැනටමත් ඕක පොරොන්දු වෙලා ඉවරයි.. මූත් එහෙනම් මාලිමාවට...ඇමරිකාවේ ගිහිල්ලා brain wash උනාම ඔය වගේ සිතිවිලි පහල වෙනවා..
මාලිමාවට බඩු මිල බස්සන්න සල්ලි කොහෙන්ද ?
හිඟ බදු තියනවා ට්රිලියන 1.1 ඒවා අයකරගන්නවා..
අරක්කු ෆැක්ටරි 3කින් ලැබෙන්න තියන කෝටි 600 ක් බදු තාම අරගෙන නෑ..ඒවා ගන්න තියනවා..
රජයේ වියදම අඩු කරනවා.ආණ්ඩුවේ ඇමති මණ්ඩලය පොඩි කරලා නඩත්තු වියදම් අඩු කරනවා .රනිල් ලක්ෂ 3000 ගණන් මහජන මුදල් තමන්ගේ සුඛ විහරණයට වැයකලාට අනුර එහෙම නෙමේ ..
හොරුන්ගේ සල්ලි අරගන්න තියනවා ඩොලර් බිලියන ගණනින්..
Indrajith eken waren2019 වර්ෂයේදී තිබුන මිලට 2025 දී බඩු දෙනවා කියලා ප්රසිද්දියේ අනුර පොරොන්දු වෙනවනම් මා රනිල් අත හැර අනුර වෙනුවෙන් පෙනී සිටිමි.
2019 වර්ෂයේදී තිබුන මිලට 2025 දී බඩු දෙනවා කියලා ප්රසිද්දියේ අනුර පොරොන්දු වෙනවනම් මා රනිල් අත හැර අනුර වෙනුවෙන් පෙනී සිටිමි.
හිගන්නොත් මීට වඩා නම්බුකාරයි. Ewww disgusting
තුට්ටු දෙකට කඩේ යන එක හෙනම අවුල් කියලා ඔයාලට පොඩ්ඩක්වත් තේරෙන්නේ නැද්ද? ඇඟේ මාළු නටනවා මේවා දකිනකොට.
මේවගෙන් වෙන්නේ npp එකට ඡන්දෙ දෙන්න ඉන්නේ නැති මිනිස්සුත් npp එකට ඡන්දෙ දෙන්න හිතෙන එක හැබැයි.
ජෙප්පෙක් නොවෙමි.