මැනික් ගලක් විකිනීමට......ගල් කාරයන් සදහා පමන&

phonerala

Member
Oct 20, 2014
155
6
0
මැනික් ගලක් විකිනීමට......ගල් කාරයන් සදහා පමන&

මේක ආරනුලක් ග්‍රෑම් 500 ක් තියනවා, බයර් කෙනෙක් හොයල දෙන්න බලන්න
15gsgtj.jpg
 
  • Like
Reactions: N♥K_forever

phonerala

Member
Oct 20, 2014
155
6
0
Kalin ma uththara

meke paata Rosa wage
Bara Gram 500/
Thiyenne mage laga,
Swarnabharana adhikariye check karala thiyenne
Iri 6 ma lesatama penawa,

mama meka wikunanawa, echcharai

heta neketh rala lagata genihin pennanawa
 

phonerala

Member
Oct 20, 2014
155
6
0
මේක කැරට් 500
මට වැරදිලා ග්‍රැම් කිව්වෙ


nethnam natai maka allagena
 

phonerala

Member
Oct 20, 2014
155
6
0
yako swarnabharana adhikariyen ma 350000 kata valuwe karala thiyenne. waren mama ituru sallith ekka meka ubata 3500k adu karala dennam.

aththatama melo wedagath ekek me elakiriye nehene.

habai baluwoth senior members la, mole kadulak nehe
 
Last edited:

Kumara456

Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    hik hik
    ganga guuu ubage fake eka neda massoooooo

    අනේ සොන්නයො.. තොපිට උදව්වක් කරන්න ගියාමත් රෙද්දවල් කියෝනවා.. ජාතකේ හොයන්නෙ නැතුව වැඩේ කරගනින් අදාල.. :angry::angry::angry:
     

    phonerala

    Member
    Oct 20, 2014
    155
    6
    0
    hari hari brother hari father hari

    lesata imuko randu nethuwa,

    maa uuta post kola, uu mata reply kola.

    menna ubata thanx kola,

    dan harine masoooooo.

    uya mage yaluwa. frentha, brontha,
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    hari hari brother hari father hari
    lesata imuko randu nethuwa,
    maa uuta post kola, uu mata reply kola.
    menna ubata thanx kola,
    dan harine masoooooo.
    uya mage yaluwa. frentha, brontha,

    යාලුකන් නැහැ සහෝ.. මට බ්‍රෝකර් ෆී එක ඕනි 30% ක්. :cool: