මැනික් ගලක් විකිනීමට......ගල් කාරයන් සදහා පමන&

phonerala

Member
Oct 20, 2014
155
6
0
ග0ගුලිය නෙමේ බන් ර0ගුලියා
me welawe u deiyaa

heta 3.25 kata gannawa kiwwa, ubata ubage gana kohomei denne.
 

Kumara456

Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    අරූ හෙට ගන්නකල් මගේ කොමිෂන් එකෙන් මට ඇඩ්වාන්ස් එකක් දීපන් අද..
     

    phonerala

    Member
    Oct 20, 2014
    155
    6
    0
    RANGULI U TOO
    ubage wisthara illuwa, advance eka u dennam kiwwa, u buyer ne, mage advance eka u gaththama thama ithin.3.25 n wat walatai thawa monawada adu karanna thiyanawa kiwwa, issella denne rupiyal 1000k witharai passe masekin mage account ekata salli dannam kiwwa, ethakota mama denata ubata rupiyal 30k dunnama harine,

    yaaluuuu iba thawama online neda masoooooo
     

    marachoon

    Well-known member
  • Feb 18, 2013
    5,049
    981
    113
    ado ube number eka dipan .... awith balala ganan katha karamu...api gannawa
     
    Last edited:

    phonerala

    Member
    Oct 20, 2014
    155
    6
    0
    Uba enne FULL FACE helmat dala neda, malabe paththe hariyata horu innawa kiyala me forum eke dala thibba.

    ara mokada mata rathu kotu wak deela thiyana labba ?

    manik gena danne nethi nodakin perethayek da koheda,
     

    marachoon

    Well-known member
  • Feb 18, 2013
    5,049
    981
    113
    api gannawa kiwwe eka galai thiyenne, ubala eka keli walatada ganne

    moda katha ahada epa utto .... api kiwwe mama manik business karanawa kiyalai .... uba awe mage grammar hadandada ? ubata wikunannda oni naththam mata awlak na....