මිගමුව ලොයලා පාසලේ හෙලුව

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
ඉස්කොලෙයක් රන් කරන එක ලේසි වැඩක් නෙවෙයි.
ළමයින්ගෙන් සල්ලි එකතු කරන්න ඕනෙ නැතුව බෑ.
ටියුෂන් ක්ලාස් වලට දාස් ගනං වියදං කරන්න පුලුවන් ඉස්කෝලෙට සල්ලි දෙන්න තමා අමාරු. :lol:
ඔය සල්ලි අයතා විදියට පරිහරණය කරනවනම් ඒවට නීති මගින් කටයුතු කරන්න පුලුවන්. :yes:
 
Last edited:

yasiru2k

Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    ලක්ෂ තුනහ මාරක් පහක් දීලා මේකට දාන්න උබ හිතුවද මේක US UK AU ඉකොලයකට කියලා නෙදකින් බත් කන හරකා :lol::lol:අනික Colombo එකක් නම් කමක් නැහැ මේ කැලේ ඒකට :lol::lol: උබ engineering faculty කියලා අපිටනම් දැනගන්න කිසිම උවමනාවක් නැහැ කොන්දක් තිනාවා නම් id එකේ පොටෝ එකක් දාල උබම පෙනපන් අනික මෙතැන ඉගන ගතු උන් කුනු හරප කියන්නේ නැහැනේ මෝඩයෝ වගේ :lol::lol:

    මෙයා මගුලක් කතාකරනවා :lol:
    කොයි ඉස්කෝලෙත් යටින් ඔය ගේම යනවා බං :yes::yes:
    ඕක ලොයලා එකේ විතරක් කෙරෙන දෙයක් නෙමෙයි. :eek:
    හැම දෙමව්පියන්ම කැමති තමන්ගේ ළමයව හොඳ ඉස්කෝලෙකට දාන්න :)
    ඉතින් හරි විදියට බැරිනම් පගාව දීලා හරි දානයි බලන්නේ :frown:
    අනික ලොයලා කියන්නේ සෙමි ගවර්මන්ට් ඉස්කෝලයක්, ඒකට ළමයි දාද්දිම දෙමව්පියෝ
    දැනගන්න ඕනේ ඔහොම දේවල් වලට මුණදෙන්න වෙනවා කියලා :dull::dull::dull:
    දැන් මට "උඹ දන්න මඟුල අරකයි මේකයි නම් කියන්න එපා" මං ඉපදිච්ච දවසේ ඉඳන් මීගමුවේ ඉන්න් එකෙක් :lol::lol::lol:


    PS- මං ගියේ රජයේ පාසලකට, ඒකෙත් 1-13 වසරට යනකන් කීයක් නම් එකතු කලාද බං එක එක හුයන්නවල් වලට (පහසුකම් හා සේවා ගාස්තුවලට අමතරව ) :frown:
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    RePost බුවා;15282280 said:
    අපොයි උබ වගේ බුරුවෙක්,\:):)
    යකෝ ප්‍රයිවට් ඒවා කරන්නේ සල්ලි වලට තමා,,:shocked::shocked:
    නැතුව සමාජ සුබසදනයට කියලද උබ හිතුවේ?:lol::lol:
    මහා පොන්න හු**ක්නේ උබ...:baffled::baffled:
    අනික උන්ට එච්චර දෙන්න පුළුවන් උනාට උබට කහිල්ලද/?:oo::oo:

    එක නෙමෙයි,:nerd::nerd:
    පුළුවන් නම් අර මම කිව එක කරලා පෙන්වපන්,:rofl::rofl:
    කොන්දක් තිනාවා නම් id එකේ පොටෝ එකක් දාල,:P:P
    උබ ගැන විස්තරේ දාපන්,\:eek::eek:
    එතකොට මම ඔප්පු කරන්නම් මම engineering faculty කියල.....:):)
    ඉක්මන් කරපන්..... :growl::growl::growl:

    ෂා හරි ලස්සන වදන් ටික :yes:
     

    blackcow

    Junior member
  • Feb 16, 2012
    200
    20
    18
    මිගමුව ලොයලා පාසලේ හෙලුව :angry::angry:

    996798_414881855294607_266313931_n.jpg

    Souse http://www.meepura.com/stories/%E0%B6%BD%E0%B7%9C%E0%B6%BA%E0%B6%BD%E0%B7%8F-walk-%E0%B6%91%E0%B6%9A-%E0%B6%B1%E0%B7%92%E0%B7%83%E0%B7%8F-%E0%B6%AF%E0%B7%99%E0%B6%B8%E0%B7%80%E0%B7%8A%E0%B6%B4%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B6%B1%E0%B7%8A


    Walk_to_School_72dpi.jpg



    ලොයලා විදුහලේ walk එක 2013 සැප් 15 වෙනිදා පැවැත්විමට නියමිතය.මෙහි අරමුණ වි ඇත්තේ විදුහල ට පිහිනිම් තටාකයක් ඉදිකිරිමට යැයි සැලය.මේ ුෙවනුවේ විදුහලේ එක් පංතියකින් රු ලක්ෂ දහයක් සෙවිම අනිවාර්යයකි. 35 දෙනෙකු සිටින පංතියක එක් දරුෙවකු රු 28571 ක් සෙවිය යුතුය.
    මේ සදහා ටිකට් පොත් අලෙවි කළ යුතු අතර එමෙන්ම වෙළද දැන්විම්ද එකතු කළ යුතුය.
    මේ නිසා දෙමව්පියන් මේ දිනවල ගෙවල් ගානේ අැවිදිති ඒ සිය දරුවාගේ ඉලක්කය සපුරා ගැනිමටය.
     
    Last edited:

    blackcow

    Junior member
  • Feb 16, 2012
    200
    20
    18
    RePost බුවා;15256925 said:
    -8 rep....
    saakshi ko?

    http://www.meepura.com/stories/%E0%B6%BD%E0%B7%9C%E0%B6%BA%E0%B6%BD%E0%B7%8F-walk-%E0%B6%91%E0%B6%9A-%E0%B6%B1%E0%B7%92%E0%B7%83%E0%B7%8F-%E0%B6%AF%E0%B7%99%E0%B6%B8%E0%B7%80%E0%B7%8A%E0%B6%B4%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B6%B1%E0%B7%8A


    මෙන්න තියනවා දැන් මොකද කියන්නේ

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    suuraya

    Member
    Apr 27, 2013
    1,036
    65
    0
    http://www.meepura.com/stories/%E0%B6%BD%E0%B7%9C%E0%B6%BA%E0%B6%BD%E0%B7%8F-walk-%E0%B6%91%E0%B6%9A-%E0%B6%B1%E0%B7%92%E0%B7%83%E0%B7%8F-%E0%B6%AF%E0%B7%99%E0%B6%B8%E0%B7%80%E0%B7%8A%E0%B6%B4%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B6%B1%E0%B7%8A


    මෙන්න තියනවා දැන් මොකද කියන්නේ

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    උබ කැලෑ පත්තරත් ගහනවද :lol: හිගන ස්අයිට් ප්‍රමෝට් කරනවා:rofl: