රෙනෝ සර්ට මඩ ගහන උන්ට හෙන හතම ගහන්න ඕන. බුදුදහම වෙනුවෙන් කොච්චර සේවයක් ද කරන්නේ
What about Mr. Sanath Jayasuriya?රෙනෝ සර්ට මඩ ගහන උන්ට හෙන හතම ගහන්න ඕන. බුදුදහම වෙනුවෙන් කොච්චර සේවයක් ද කරන්නේ
ඔය වගේ කමෙන්ට් 100කට වැඩිය තිබ්බ බං. රෙනෝගේ විඩියෝ එකක. පුදුම කලකිරිමක් ආවේ ලංකාවේ එවුන් ගැන. හැම එකාම දාලා තිබ්බේ මොන දේ කලත් කමක් නැ , බුද්ධාගමට දෙයක් කරනවලු
tho danna pakak kiyapan kudu walata sambanda oya reno hakke budu ras bokke dada mas malli nidahs wenawa nam prashana hiru ekata 90% iwarai.....ඔය වගේ කමෙන්ට් 100කට වැඩිය තිබ්බ බං. රෙනෝගේ විඩියෝ එකක. පුදුම කලකිරිමක් ආවේ ලංකාවේ එවුන් ගැන. හැම එකාම දාලා තිබ්බේ මොන දේ කලත් කමක් නැ , බුද්ධාගමට දෙයක් කරනවලු
gon wesige puthoo.kiana de therum ganin. mama keewe comments wala thibba ewa. mama dannawa yako , uba kianna one ne.moda huththata sarcasm therenne ne..wiyali kalape ponnayek nedatho danna pakak kiyapan kudu walata sambanda oya reno hakke budu ras bokke dada mas malli nidahs wenawa nam prashana hiru ekata 90% iwarai.....
ඕන්න ඕක තමයි ප්රශ්නේ. 2500 බහුජ්ජයන්ගේ මොලේ තරම. කුඩු විකුනලා, මිනීමරලා, කප්පන් අරන් හරි පන්සලට තඩි බිල්ඩිමක් ගහනව නම් ඌ දිව්ය ලෝකේඔය වගේ කමෙන්ට් 100කට වැඩිය තිබ්බ බං. රෙනෝගේ විඩියෝ එකක. පුදුම කලකිරිමක් ආවේ ලංකාවේ එවුන් ගැන. හැම එකාම දාලා තිබ්බේ මොන දේ කලත් කමක් නැ , බුද්ධාගමට දෙයක් කරනවලු
සද්දෙට පිරිත් දාලා බඩු ගහන උන් ඉන්න එකේ ඕවා මොනවාදඔය වගේ කමෙන්ට් 100කට වැඩිය තිබ්බ බං. රෙනෝගේ විඩියෝ එකක. පුදුම කලකිරිමක් ආවේ ලංකාවේ එවුන් ගැන. හැම එකාම දාලා තිබ්බේ මොන දේ කලත් කමක් නැ , බුද්ධාගමට දෙයක් කරනවලු
එතකොට සිංහල මිනිස්සුන්ගෙ පොල්වතු මංකොල්ල කාපු පාදිලිය 130 පොල් දීල building ගැහුවමහරිඕන්න ඕක තමයි ප්රශ්නේ. 2500 බහුජ්ජයන්ගේ මොලේ තරම. කුඩු විකුනලා, මිනීමරලා, කප්පන් අරන් හරි පන්සලට තඩි බිල්ඩිමක් ගහනව නම් ඌ දිව්ය ලෝකේ![]()
![]()
![]()
bathroom eka lagada inne ponnayaඑතකොට සිංහල මිනිස්සුන්ගෙ පොල්වතු මංකොල්ල කාපු පාදිලිය 130 පොල් දීල building ගැහුවමහරි