මිනිස්සුන්ව ගොන්නුන්ට අන්දවන්නේ ඇයි..?

Srilankan1

Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    naya bara nam wedi wenawa. namuth dan oya nisa anduwa maru kaloth hariynawa kiyalada uba kiyanne. eka hari yanne ne,. moko e anduwe amathila wenneth meke inna heththamai. anika me karapu dewal okkoma nawath wala wenama tikak aragena eka karai.

    anik a mama hitana widihata kanna naya gannawata wada monawa hari hadanna naya ganna eka hodai.

    ඔය මෙන්ටල් මයින්ඩ් එකේ ඉඳලා රට ගැන කථා කරන්ඩ එපා මල්ලි. ඕවා කොන්ද පණ නැති ඒ වෙලාවට පැනල දුවන උත්තරයක් විතරයි. ඔහොම උඹලා වගේ උන් නිසා තමයි මේ රට තව තවත් නාස්තියෙන් ධූෂණයෙන් පිරෙන්නේ. ආයේ උඹත් එක්ක වැඩි කතාවක් නැහැ මල්ලි මේක ගැන. තරහ වෙන්ඩ එපා.
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    580026_387516101356197_1687409614_n.png


    මේ විදිහට මිනිස්සුන්ව ගොන්නුන්ට අන්දවන්නේ ඇයි..?
    තියෙන ඉස්කෝල ටිකත් වහලා, රාජපක්ෂ පවුලේ සහ ගැතිකම් කරන සුලු පිරිසකට සුඛෝපබෝගී වෙන්න මුලු මහත් ශ්‍රී ලා0කීය ජාතියේම අනාගතය උකස් කරන්න ඉඩ දෙන්නේ ඇයි..?


    :angry::angry::angry::angry:

    me apataho tika bus wala yanne nehane aekai prasne.hawas wenakota CTB aekak dakinna wat neha.priwet bus karoyo peya ganan kotanwa.

    prewahana amtit bus ayiti karayekne dala tiyenne tawa mona katada.......
     

    Cronus

    Member
    Mar 9, 2013
    291
    19
    0
    ආයෝජනයක් නැතුව ප්‍රතිලාභ ගන්න බෑ (බෝහෝ වෙලාවට). ආයෝජනය කර යුතුයි ප්‍රතිලාභයක් ඕනේ නම්. තමන්ට Degree එකක් ඕනේ නම් තමන් ඒකට ආධ්‍යාපනයට ආයෝජනය කර යුතුයි. ඒකට වියදම් කර යුතුයි එතකොටයි Degree එකක් ගන්න පුලුවන් එතකොටයි හොද Job එකක් හොද salary එකක් සමග ගන්න පුලුවන් වෙන්නේ.
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    rata sanwaradanaya wenawa kiyanne parippu 1kg eke gana adu wela kanna lebenawa kiyala hitanawa nam itin kata karala wedak ne.

    oya diyunu una ratawala ape rate dan karana dewal kale. 1980 - 90 wage kale. e kale hitapu maha loku nayakayo nokala nisa rata thawath wala pallata giya. dan itn me warayawal. guwanthotawal hadana kota penne itin nastiyak wage thama. namuth mewage wasiya tiyenne thawa aurudu 10k wage giyama. anna edata duka hithewi me wage apahasa kalaata

    :yes::yes::yes:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ගුවන් යානා දැමීම තුළින් විශාල ආදයමක් ලබා ගන්න පුලුවන් එකපාරම. ඉතින් ඒකට ප්‍රමුඛතාව දුන්නේ ඒක නිසා වෙන්න ඇති.

    Mona aadayamakda? Sri lankan, Mihin dekama koti ganan paduwata duwanne..
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මිනිස්සුන් ව ගොන්නුන්ට අන්දවන්නේ ඇයි?
    ඒකනේ උමේ ප්‍රශ්නේ.......

    සිම්පල් නේ බං...........මිනිස්සු කැමතියි ගොන්නුන්ට ඇන්දෙන්න........
    ඒකයි.........
     

    Miami-Vice

    Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    කොහේ තියන වාසියක්ද මල්ලි? තව අවුරුදු 10ක් නෙමේ ලංකාව හේදිලාම යනකන් මුළු ලෝකෙටම ණය වෙලා තියනකොට? නාස්ති කරන සල්ලි ගෙවන්නේ උඹයි, මමයි උඹේ ළමයි මේ රටේ ළමයි තමයි ලමයින්ගේත් ළමයි තමයි. ලංකාව මෙහෙම ගියොත් දියුණු වෙන්නේ නැහැ ණයෙන් මිරිකෙනවා මිසක්

    Naya wena eka megollo patan gatta deyak nemeine bung, megollanta kalin hitapu aya kareth mukuth karanne nathuwa naya wena eka thamai.... :yes:

    Megollanta adu gane air port ekakwath haduwa kiyanna puluwan naya arang... kalin hitapu aya monada kare??? :confused:
    hama awuruddema aya weya parataraya wadi wechcha eka thamai une :yes:
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ආයෝජනයක් නැතුව ප්‍රතිලාභ ගන්න බෑ (බෝහෝ වෙලාවට). ආයෝජනය කර යුතුයි ප්‍රතිලාභයක් ඕනේ නම්. තමන්ට Degree එකක් ඕනේ නම් තමන් ඒකට ආධ්‍යාපනයට ආයෝජනය කර යුතුයි. ඒකට වියදම් කර යුතුයි එතකොටයි Degree එකක් ගන්න පුලුවන් එතකොටයි හොද Job එකක් හොද salary එකක් සමග ගන්න පුලුවන් වෙන්නේ.

    Ow... E hari degree ekak kaloth ne...
    Salli deela wadakata nati degree ekak kaloth sallith na... Jobath na... Nikan welawa kala witarai neda?
     

    Cronus

    Member
    Mar 9, 2013
    291
    19
    0
    Mona aadayamakda? Sri lankan, Mihin dekama koti ganan paduwata duwanne..

    ඒක ඉතින් කළමණකරණයේ සහා සම්පත් හැසිරවීමේ ප්‍රශ්ණයක් එහෙම නැතුව මේවා ගොඩ නගපු එකේ ප්‍රශ්ණයක් නෙවෙයි. දේශපාලකයන් ඇගිලි ගහන කොට හැම එකටම, ව්‍යපාරයට යොදවන සම්පත් අයථා විදියට පාලනය කරනකොට, තීරණ අත්තනෝමථික විදියට ගන්න කොට ඕනේම ව්‍යාපාරයකට පාඩු වෙනවා තමයි.
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    ඒක ඉතින් කළමණකරණයේ සහා සම්පත් හැසිරවීමේ ප්‍රශ්ණයක් එහෙම නැතුව මේවා ගොඩ නගපු එකේ ප්‍රශ්ණයක් නෙවෙයි. දේශපාලකයන් ඇගිලි ගහන කොට හැම එකටම, ව්‍යපාරයට යොදවන සම්පත් අයථා විදියට පාලනය කරනකොට, තීරණ අත්තනෝමථික විදියට ගන්න කොට ඕනේම ව්‍යාපාරයකට පාඩු වෙනවා තමයි.

    Ow.. itin uba dakinawada eka wenas wena line ekak? na ne....
    Air port ekath ehemmama tama...

    We need an air port. but it's placed in a wrong place.. And Srilankan and Mihin are forced to land there increasing their loss.
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Ow.. itin uba dakinawada eka wenas wena line ekak? na ne....
    Air port ekath ehemmama tama...

    We need an air port. but it's placed in a wrong place.. And Srilankan and Mihin are forced to land there increasing their loss.

    And a commercial flight can fly from katunayake to mattala in about 10 mins..
    Cost of a landing and take off comes in millions..
     

    Cronus

    Member
    Mar 9, 2013
    291
    19
    0
    Ow.. itin uba dakinawada eka wenas wena line ekak? na ne....
    Air port ekath ehemmama tama...

    We need an air port. but it's placed in a wrong place.. And Srilankan and Mihin are forced to land there increasing their loss.

    I was saying we should not make them to stop constructing new establishments , what we have to do force them to stop doings frauds. that's the whole point of my statements.
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    I was saying we should not make them to stop constructing new establishments , what we have to do force them to stop doings frauds. that's the whole point of my statements.

    Agreed.. This government is doing some development. But the way some stuff going on is not correct.

    Hambanthota Harbor and Airport are best examples...
    Good projects handled in a wrong way..
     

    Cronus

    Member
    Mar 9, 2013
    291
    19
    0
    Agreed.. This government is doing some development. But the way some stuff going on is not correct.

    Hambanthota Harbor and Airport are best examples...
    Good projects handled in a wrong way..

    Yes ,we can easily reach to the first world but corruptions stop us to stand up. that's why most of 3rd world countries rot in the same place. only people can change this because they are the one who appoint ministers. and btw thanks for your polite logical words. most of people who reside in this site are no better than typical ministers.
     

    Flyboy

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,665
    313
    83
    Colombo
    Yes ,we can easily reach to the first world but corruptions stop us to stand up. that's why most of 3rd world countries rot in the same place. only people can change this because they are the one who appoint ministers. and btw thanks for your polite logical words. most of people who reside in this site are no better than typical ministers.

    Thanks machan, That's because most of the people here even don't have a vote. But they shout to change the world. Just take it easy, because they need time to grow up. I'm used to this... :)
     
    • Like
    Reactions: Cronus

    Srilankan1

    Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    Agreed.. This government is doing some development. But the way some stuff going on is not correct.

    Hambanthota Harbor and Airport are best examples...
    Good projects handled in a wrong way..

    True machan. If they do a project like the Solar power system down there it is a good move to help the national grid. Those projects are valuable. But building an Air port in the middle of a jungle and building a harbor where no ship comes closer we are wasting lots of money where we can implement those money to other valuable projects in the country. all these burden will be coming back to us who is the tax payer. Gov and the goons enjoy their lifestyle. See for an example when the president goes on a tour the whole jumbo cabinet goes too with lots of unnecessarily expenses where we can easily reduce the cost.
     

    Tharanga81

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    1,717
    262
    83

    රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා හිටියානම් කුඹුරු ගොඩකරලා සංවර්ධනය කරා වගේ මේ සල්ලිවලින් බොහොම ප්‍රයෝජනවත්


    UNP_logo_1.jpg

    ඔබ සැමට ජය වේවා.

    හැම රෙද්දටම මුස්ලිම් සින්හල කේස් ගාවගන්නව. යකා ඉන්න රටක් තියෙන්න ඕන ඊට පස්සෙ බෙදෙමු.