sirawata puthano anika wihiluwatawath kiyanawada? ammata, thathata thiyana waraprasada awashaya naha ain karanna kiyalaaaaaaa lolAi ban Sajith wa ekkan nogiye. Dennama same type ne![]()
ඉරිසියා කරන්න හොදනෑ පාරෙ යනකොට සැපසනීප ඇහුවට කමක් නෑ... පොහොට්ටුවෙ උන්ගෙන් සැප ද අහකොට තමිබිට ඌර මතක් කරාට වඩා කේන්තිලුirisiya karanna epa bn. mahansi wela wada karala podi atal ekak ganne mind eka clear karaganna
ubalata naha kiyala hama ekatama kuhaka threads danna epa![]()