ඒ උබල වගේ පදුරු ජෙප්පො තමයිඅනේ බුරුවෝ රටේ බහුතරයට වන් ගෝලොස් තියා කොලඹවත් ඇවිත් නෑ .
කොළඹ ඇවිත් නැත්තේ උබල ගම්වල ඉන්න එවුන් එනවට කැමතිත් නෑ
උන් ට ඉතින් ඕව පෙන්න පෙන්න වෛරය පතුරුවනව
ඒ උබල වගේ පදුරු ජෙප්පො තමයිඅනේ බුරුවෝ රටේ බහුතරයට වන් ගෝලොස් තියා කොලඹවත් ඇවිත් නෑ .
E kaleth thiyenna ati bn .. bullet proof luxary vahana ne ..ඒ දැන් නේහ්. මේ කියන්නෙ රනිල් ඒ කාලෙ ගත්ත එකක් ගැන නේද? අර ධම්මික පෙරේර ගෙන්නපු දකුණු ආසියාවෙ මිල අධිකම වාහනය කිව්ව එකත් කෝටි 17ක් නේද?
Me welawe economy ekata anduwata benala wedak na kiyanna mama ekangai. Habai api reality ekata dan muna dila solution ekak hoyanna one. Cheene un minissunta amaru unama hitha hadana kata kiya kiya inne natuwa unge economy eka mula indan agatama wenas kala. Apit dan practical solution hoyanna one me wage boru huttawal pennala minissunge hitha hadanna yanne natuwa

ඇයි කොළඹ ලොකුද?අනේ බුරුවෝ රටේ බහුතරයට වන් ගෝලොස් තියා කොලඹවත් ඇවිත් නෑ .

adoh ekane bn, athal times, dan naki nehYakooo dakka kalmathakada issara game gahuwa ?
![]()

LKR, USD dekama enawa, eth thama imported Norwegian Salmon Fillet kanna labun na, tawa try karannmfrustration wadi unama ohoma boru theory mawila penawa.$ ena wadak karapan. ethakota owa adu wei.

haliye watura tika rath wenakan kakuluwa diya keliye
mama jeppek newey
me para jepponta denawa habay
මාත් ජෙප්පෙක් නෙමයි හැබයි උන්ටත් දෙන්න ඕනේකොළඹ තමා පොඩිම දිස්ත්රික්ය ඒත් ආර්ථික අතින් වැඩුම කොටස ගන්න . ඔව් ලංකාවේ මිනිස්සු ඉන්නවා තාම කොලඹ ආවේ නැති කොටින්ම මුහුද දැකල නැති ගම් වල ලමයි ඉන්නවා අත්දැකීමෙන් කියන්නේ.ඇයි කොළඹ ලොකුද?![]()
ගමේ උන් වන්ගෝල්පේස් ඇවිත් මොනව කරන්නද . උන්ට ඕවගෙන් ගන්න දෙයක් නෑ කන්න දෙයක් නෑ කොටින්ම සල්ලිත් නෑ අනාත සිංහලු .ගමට වෙලා කාල බීලා සැපේ රා බීල ඉන්නේ ඔය ගෝල් වේස් එන්නේ මාසේ පඩියෙන් පොශ් ලයිෆ් ගත කරන අනාත සිංහලුඒ උබල වගේ පදුරු ජෙප්පො තමයි
කොළඹ ඇවිත් නැත්තේ උබල ගම්වල ඉන්න එවුන් එනවට කැමතිත් නෑ
උන් ට ඉතින් ඕව පෙන්න පෙන්න වෛරය පතුරුවනව
මගේ ගෑස් එක ලස්සනද?හම්මේ අද මුළු කොළඹම කරක් ගැහුවා ගෑස් එකක් හොයන්න හම්බු උනේ නැහැ. ගෑස් එකේ ගානට වැඩිය වාහනේ පෙට්රල් පිච්චෙන්න ඇති ගිය වට වන්දනාවට.....![]()