මිනිස්සු news බලන එකෙන් ඈත් වෙලා..

tha123

Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,665
    1
    6,346
    113
    මිනිස්සු news බලන එකෙන් ඈත් වෙලා..

    ඇත්ත තමා බන් මූ කියන්නෙ මාත් දැන් වැඩිය news බලන්නෙ නැහැ, දේශපාලුවොන්ගෙ වැඩකට නැති කතා ඇහිලා ඇතිවෙලා..:(
    උබලටත් එහෙමද????


     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :yes::yes::love: මේ කොල්ලා සහතික ඇත්ත කතාකරන්නේ.. :yes: NEWS බැලිල්ලනම් නැවතුනේ Newsකියල බලන්න දෙයක් යන්නෙම නැති තරම් නිසා, ගියත් යන්නේ හැමදාම parliament එකේ මොනවා හරි ගොන් බයිලා :sorry: Teledrama කියල වැඩිහරියක්ම යන්නේ ඉන්දියාවෙ කුණු හු*තවල් :dull: පොඩි එකෙක්ට cartoon එකක් කියල බලන්න එකක් නෑ තනිකරම ඉන්දියන් බයිලා :sorry::sorry:
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    දැන් මිනිස්සු news බලන්නේ නැහැ දැන් බලන්නෙ Gossip :lol:
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,468
    36,412
    113
    මැදමහනුවර
    :yes::yes::love: මේ කොල්ලා සහතික ඇත්ත කතාකරන්නේ.. :yes: NEWS බැලිල්ලනම් නැවතුනේ Newsකියල බලන්න දෙයක් යන්නෙම නැති තරම් නිසා, ගියත් යන්නේ හැමදාම parliament එකේ මොනවා හරි ගොන් බයිලා :sorry: Teledrama කියල වැඩිහරියක්ම යන්නේ ඉන්දියාවෙ කුණු හු*තවල් :dull: පොඩි එකෙක්ට cartoon එකක් කියල බලන්න එකක් නෑ තනිකරම ඉන්දියන් බයිලා :sorry::sorry:


    ඒ හිඩැස පිරෙව්වොත් (ගානකුත් එන විදියට ) ගොඩ නේද?
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    :yes::yes::love: මේ කොල්ලා සහතික ඇත්ත කතාකරන්නේ.. :yes: NEWS බැලිල්ලනම් නැවතුනේ Newsකියල බලන්න දෙයක් යන්නෙම නැති තරම් නිසා, ගියත් යන්නේ හැමදාම parliament එකේ මොනවා හරි ගොන් බයිලා :sorry: Teledrama කියල වැඩිහරියක්ම යන්නේ ඉන්දියාවෙ කුණු හු*තවල් :dull: පොඩි එකෙක්ට cartoon එකක් කියල බලන්න එකක් නෑ තනිකරම ඉන්දියන් බයිලා :sorry::sorry:
    ඇයි රියැලිටි ශොස්, ජජ් කරන්න එන උනුත් බොරු රඟපෑම් දානවා මූණෙන් ,උනුත් සින්දු කියන උන් එක්කම නටනවා ආතල් දෙනවා ,ඔව්වා තමා මෙ රටෙ වෙලා තියෙන්නෙ දැන්
    ටෙලි ඩ්‍රාමා හින්දි ගු, කාටුනුත් හින්දි ගූ,
    ටිං ටිං එහෙම යන්නෙ නැද්ද බන් දැන් ?
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    Atha ban kathawa tv chanal lankawe ewa wage neme thama okoma indiyan ewa wage
    සිංහල කතාවලත් බලපන් ,කාලයක් ජොකර් ලා හිටියා

    පස්සෙ භූතයො එන්න ගත්තා දැන් තත්වෙ කොහොමද දන්නෙ නැහැ
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    ඒ හිඩැස පිරෙව්වොත් (ගානකුත් එන විදියට ) ගොඩ නේද?
    :yes::yes:

    ඇයි රියැලිටි ශොස්, ජජ් කරන්න එන උනුත් බොරු රඟපෑම් දානවා මූණෙන් ,උනුත් සින්දු කියන උන් එක්කම නටනවා ආතල් දෙනවා ,ඔව්වා තමා මෙ රටෙ වෙලා තියෙන්නෙ දැන්
    ටෙලි ඩ්‍රාමා හින්දි ගු, කාටුනුත් හින්දි ගූ,
    ටිං ටිං එහෙම යන්නෙ නැද්ද බන් දැන් ?

    ඒක ඇත්ත මචං :oo: තනිකරම කුණු ගොඩවල් වලින් පිරිලා තියෙන්නේ SL media:dull: අපි පොඩි කාලේ කොච්චර ආසද බන් TV බලන්න? මොනතරම් ලස්සන ආදර්ශවත් කතා/ කාටුන්ගියාද බලන්න , ටිං ටිං / රොබින්සන් අන්දරේ / විලියම් ටෙල් / Famous Five / කූඹිච්චි / Zorro / highlander වගේ පට්ට කාටුන් තිබුනේ :yes::yes::love: දැන් මොනවද බන් තියෙන්නේ?? සුපර් ශිවායි අ*&ගෙ රෙද්දවල් වගයක් යන්නේ පොඩි එවුන්ට බලන්න, ඉස්සර තිබුණු ඒ කිසි දෙයක් නෑ බන් දැන් :(