Everyone deserves to be happy
go to work
දෙකම කරන්නෙ කොහොමද ගුපියෝ
Everyone deserves to be happy
go to work
maruna seen eka num danne ban. amarui kiyaana eka mun maruna kiyala kiyanwada kohedoඊයෙ එකෙක් කිව්වෙ මැරිල කියල.![]()

කොහොම උනත් කැමැති එකෙක්ට කැමති දෙයක් නිදහසේ බයක් නැතුව ශෙයා කරගන්න පුලුවං වෙන්න ඕනි.

Kell rata Atal ake Innawamaruna seen eka num danne ban. amarui kiyaana eka mun maruna kiyala kiyanwada kohedo![]()
Adu kule sonnayo set karagattama ohoma wenawa ban.Never record private things. - ඔය වගේ එකක් රෙකෝර්ඩ් කරොත් කොහෙන් කොහෙන් ලීක් වෙයිද දන්නෙ නෑ.
Never break the trust. - තමුන්ව විශ්වාස කරලා එවන එකාගෙ විශ්වාසෙ කඩනවා කියන්නෙම බලුකම.
only fansThey need a safer way to share things without problems.

මොකද්ද බන් සීන් එක ??![]()

මෙලෝ මගුලක් දන්නේ නෑ බන් මේ දවස් වල වෙන. කියපන් කෝබාලිකාවියන් ලැට් එකේ ඉඳන්..
ඉස්සිලා හොරෙන් බලාවි වතුර ගේනකන්..
මම බලපු හොඳම වැල. ඊයෙ රෑ අත් ට්රැක්ටර් පැද්දා. මම හිතන්නෙ ඇට දෙකේ තිබ්බ කැරි ටික සේරම ගියාද කොහොදෝ. මාර විඩාවක් දැණුනේ. හරියට ට්රැක්ටරේ කරේ තියන් ගියා වගේ. එහෙන්ම නින්ද ගියා. ඕකතමයි කියන්නෙ වැටත් නියරත් ගොයම් කා නම් කාට පවසන් ඒ අමාරුව.
![]()
------ Post added on Nov 9, 2023 at 5:01 PM

බාලිකාවියන් ලැට් එකේ ඉඳන්..
ඉස්සිලා හොරෙන් බලාවි වතුර ගේනකන්..
මම බලපු හොඳම වැල. ඊයෙ රෑ අත් ට්රැක්ටර් පැද්දා. මම හිතන්නෙ ඇට දෙකේ තිබ්බ කැරි ටික සේරම ගියාද කොහොදෝ. මාර විඩාවක් දැණුනේ. හරියට ට්රැක්ටරේ කරේ තියන් ගියා වගේ. එහෙන්ම නින්ද ගියා. ඕකතමයි කියන්නෙ වැටත් නියරත් ගොයම් කා නම් කාට පවසන් ඒ අමාරුව.
![]()
------ Post added on Nov 9, 2023 at 5:01 PM
මේ පොර ඊයෙ කිව්ව කෙල්ල මැරිල කියල.na sira. suicide karagatta.
දැන් උබත් තව එකක් කියනව.ow ban. dan hospital eke lu. berganna amrui kiyala docala kiyanne![]()
ඌ උඹළගේ ඇට බේරගන්න හදන්නේ. මේ පේන්නේ නැද්ද ඇට බොල්වෙනකං ටැට්ටර් පැදලා තියෙන කරදරේමේ පොර ඊයෙ කිව්ව කෙල්ල මැරිල කියල.
මූ කිව්ව වැල ලීක් වෙලා අවුරුදු 1.5ක් විතර වෙනව කියල. එතනම මාට්ටු. ඉවෙන්ට් එක තිබිලත් මාස 6ක් නෑ.
දැන් උබත් තව එකක් කියනව.

"දැන් උබත් තව එකක් කියනව.