ඔව් යකෝ අදත් කරා![]()
උඹ දඩිබිඩියේ වාහනයක් ගත්තේ ඕකටද?
ඔව් යකෝ අදත් කරා![]()
ow waradi.eth methana couple ekatanam mungeth wandi gannath puluwan.mehema video karanna baha.mun kari kamata meka video karanneමුලින්ම කෞරුහරි කියනවාද, වාහනේ ඇතුලෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පොඩි ආතල් එකක් ගන්න එක නීතියෙන් වැරැද්දක්ද? (3)
ow waradi.eth methana couple ekatanam mungeth wandi gannath puluwan.mehema video karanna baha.mun kari kamata meka video karanne
උබ වාහනෙන් අරං උපරිම ප්රයෝජනය ගන්නවා නෙඔව් යකෝ අදත් කරා![]()
උඹ දඩිබිඩියේ වාහනයක් ගත්තේ ඕකටද?
ආණ්ඩුවට tax ගෙවලා තියෙන්නේ ළක්ෂ් 42ක්. උපරිම ප්රොයෝජනේ ගන්න ඕනේ.උබ වාහනෙන් අරං උපරිම ප්රයෝජනය ගන්නවා නෙ
මුලින්ම කෞරුහරි කියනවාද, වාහනේ ඇතුලෙ කෙල්ලෙක් එක්ක පොඩි ආතල් එකක් ගන්න එක නීතියෙන් වැරැද්දක්ද?
but godak ewun hora seen ehemane oya ahu wenne.. ethakota keeyak hari deela shape wenawa minissu
mun denna gani minihai nam kisi awulak na
usavi danna kiyanna tibbe... video photo gaththa nam ekata munta naduwak danna tibbaඔව් ඔව් ඒකයි ඌ shape කලේ ගෑනි නම් දකුනෙ අඩුකුලේ confirm
ow salli sakkuwata dala e ekkama aruta kiyanna athiරූම් එකකට ගියා නම් ප්රශ්නේ ඉවරයිනේ. 3000ක් යයි ඔනේ නම්. නිකන් වාහන හොල්ලන්න යනවා![]()
නෑ නෑ සිරාවට එහෙම හිතලා නෙමෙයි එද්දී හොඳටම වැස්ස ඊට පස්සේ වාහනේ නවත්තන් හිටියා වැස්සේ පොඩ්ඩක් එළියට බහින්න බැරුව ඊට පස්සේ යම් යම් දේවල් උනා ලොකු දේවල් උනේ නෑ. ඒව නම් එහෙම කරන්න set නෑ බයෙන් බයෙන් ඔවා කරන්න බෑ ඒ වැඩේට යනවා නම් Hotels තමා.
ආණ්ඩුවට tax ගෙවලා තියෙන්නේ ළක්ෂ් 42ක්. උපරිම ප්රොයෝජනේ ගන්න ඕනේ.
------ Post added on Oct 19, 2025 at 11:24 PM
පකෙ හෙළ නීති, කාර් එකෙ ඇතුලෙ මොනා කරත් මොකද පාලු පාරක් නම්, ටින්ටඩ් නම්. එලියට පෙන්නෙ නැත්නම්
සුද්දා නීති ටික දාලා යද්දි මිනිස්සු ගියෙතිරික්කලෙ බක්කි කරත්තෙ. කාර් වල හුකන එවා ආවෙ මෑත කාලෙඕවා හෙළ නීති නෙමෙයි සුද්ද හදල දීල ගිය නීති තමයි තාමත් ලංකාවේ තියෙන්නේ.
සුද්දා නීති ටික දාලා යද්දි මිනිස්සු ගියෙතිරික්කලෙ බක්කි කරත්තෙ. කාර් වල හුකන එවා ආවෙ මෑත කාලෙ
සුද්දා එන්න කලින්, ආදි සිංහලුන්ට තරම් ලිංගික නිදහසක් තිබිලා නෑ වෙන මොන රටකටවත්. අර සක්වල කයිය බලපංකෝ. ඒකේ තියෙනවා විස්තරඉතිං ඒ නීතිවල අැති පාරේ ඕවා කරන්න බැහැ කියලා හරි..නැත්නම් තිරික්කලේ තියන් උකන්න බෑ කියලා අැති..