FOR POST PRESELECT REFhariyata hari , jvp ekata lanka we balaya ganna be kawadawath
ඔබේ අදහස් දැක්වීමට ස්තුති
FOR POST PRESELECT REFhariyata hari , jvp ekata lanka we balaya ganna be kawadawath

Ohh, my bad,FOR POST PRESELECT REF
ඔබේ අදහස් දැක්වීමට ස්තුති
දෝදුද බන් උබට. ඒක තමයි කියලා තියෙන්නේ. මාර නුවනක්කාරයෙක්නේ උබ.
ඒ කියන ජනමත විචාරනේ එන NPP paradox එක ගැන මේ ත්රෙඩ් එක දැම්මේ.
අඩෝ සොරි උබට referendum කියන එක තේරුනේ නැත්නම්. ඒ කියන්නේ ජනමත වවිචාරනේ
------ Post added on Feb 4, 2024 at 5:20 PM
habeyi chande denne ne hodeඅපේ පැත්තේ පොහොට්ටුවේ කඩේ ගිහින් හොරා කාපු උනුත් දැන් JVP කැන්වසින් යනවනේ![]()
පකේ කැල් ක්යුලේශන් ඒවා... 2019 තිබ්බ රට නෙමෙයි දැන්..මේ 2024..නන්නාපෝරි වෙලා ඉන්නේ ලක්ශ 1.5ක්පඩි ගන්න එකටත් ඇඩ්රස් නෑඊළගට ජනාධිපති වෙන කෙනා මොකා උනත් ඌ චන්ද ලක්ෂ 50ට එහා ගන්න ඕන වෙන සාධකය වලක්වන්න බෑනේ..
දෙවෙනියා උන සජියා පවා 2019 දී ලක්ෂ 55ක් ගත්තා
2019 ගෝටා මැජෝරිටි එක විදිහට ලක්ෂ 25ක් ගත්තා කියමු ඒ වෙලාව බලලා දුන්න අයගේ චන්ද + වැනෙන චන්ද ඔක්කොම එකතුව.
ඒ ලක්ෂ 25ම මේ සැරේ අනුරට කියලා හිතමු,
2019 අනුරගේ ලක්ෂ 4 එක්ක ඒත් ලක්ෂ 29 යි.
ඉතින් 2019 දී චන්ද 418,553 ක් ගත්ත අනුර 2024 දී ලක්ෂ 50ට එහා චන්ද හොයාගන්නේ කොහොමද කියලා බලන්න ඕන.
ඕනනම් පොරගේ ලක්ෂ 4 උපරිම ලක්ෂ 25 මට්ටමට ඒවි, ඊට වඩා චන්ද එකතු කරගන්න නම් කියුබාවෙන් එහෙම මිනිස්සු ගෙන්න වේවි.![]()
උබලගෙ ගම් පලාත් වල තත්වෙ මොකෝ? ලපයට ද ඔක්කොම?Are you delusional or what? Why would anyone go to such an extent for someone like Lapaya ? I want whatever you are taking lol
ඒකයි එහෙනන් චන්දෙ පරක්කු කරන්නෙ...hariyata hari , jvp ekata lanka we balaya ganna be kawadawath
ඒකයි එහෙනන් චන්දෙ පරක්කු කරන්නෙ...
පකේද හුකේද කියලා බලපන්කො චන්දෙන් පස්සේපකේ කැල් ක්යුලේශන් ඒවා... 2019 තිබ්බ රට නෙමෙයි දැන්..මේ 2024..නන්නාපෝරි වෙලා ඉන්නේ ලක්ශ 1.5ක්පඩි ගන්න එකටත් ඇඩ්රස් නෑ
ඒකෙ පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑනෙ...අපේ පැත්තේ පොහොට්ටුවේ කඩේ ගිහින් හොරා කාපු උනුත් දැන් JVP කැන්වසින් යනවනේ![]()
ek nam wenne na banAnurata kauruth game denna ona ne ban. Unge pakshe unma uge amudey galonawa. Eka hari giye nathan chandedi minissuth okage amude galawai![]()
![]()
Machan lankawe aniwa chanda set 3k tiyenawa bayyo, toyyo saha jeppo. Gema gahanne pawena chanda walin. Anurata karakenne pawena chanda. Habei uta native chanda tika kadanna be. ewa pradana 2 atharey karakenawa. UNP un SLFP yanwa, SLFP un UNP yanawa. Also JVP kiyana unwa native godak unta penna be. Athalma scene eka tama oya "api NPP" gaga haminena ungen bageta bagayakma vote karanne uta newi.ek nam wenne na ban
jeppa dinana line eka yanne
අමු ගවය ඈඊළගට ජනාධිපති වෙන කෙනා මොකා උනත් ඌ චන්ද ලක්ෂ 50ට එහා ගන්න ඕන වෙන සාධකය වලක්වන්න බෑනේ..
දෙවෙනියා උන සජියා පවා 2019 දී ලක්ෂ 55ක් ගත්තා
2019 ගෝටා මැජෝරිටි එක විදිහට ලක්ෂ 25ක් ගත්තා කියමු ඒ වෙලාව බලලා දුන්න අයගේ චන්ද + වැනෙන චන්ද ඔක්කොම එකතුව.
ඒ ලක්ෂ 25ම මේ සැරේ අනුරට කියලා හිතමු,
2019 අනුරගේ ලක්ෂ 4 එක්ක ඒත් ලක්ෂ 29 යි.
ඉතින් 2019 දී චන්ද 418,553 ක් ගත්ත අනුර 2024 දී ලක්ෂ 50ට එහා චන්ද හොයාගන්නේ කොහොමද කියලා බලන්න ඕන.
ඕනනම් පොරගේ ලක්ෂ 4 උපරිම ලක්ෂ 25 මට්ටමට ඒවි, ඊට වඩා චන්ද එකතු කරගන්න නම් කියුබාවෙන් එහෙම මිනිස්සු ගෙන්න වේවි.![]()
මෙන්න අනාගතය දැකපු බුද්දිමතුන්hariyata hari , jvp ekata lanka we balaya ganna be kawadawath