මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර නිකන් කිච උන නේද?

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    Deshapalane mekata samaana karanna epa bro
    දේශපාලකයෝ තමා ඔය කේස් එක ඈදල ගත්තේ. මේකේ ඉන්න එවුන් මුරලිගේ ජාතියත් ඒකට ඈදල ගත්ත. ඌ දෙමල, ලන්කාවට මෑච් කීයක් දිනල දුන්නද? ජාතිය වෑඩක් නෑ. රටට වෑඩක් කලා නම්. අනික මේ පෝස්ට් එක දාපු එකා මුරලිගේ දවස් තුනේ කතාවක් ඈදල ගත්තා. ඌ එහෙම එකක් කිව්වනම් වෑරදි. තාම source එක දෑම්මේ නෑ

    jt767a.jpg
     
    • Like
    Reactions: naleen rox

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    reputation_neg.gif

    මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර... 08-01-2016 02:52 PM දෙමළට පුක දීම නවතනු පරයා


    හැම දෙකටම විකර පිස්සු කරන උන් අපෙ රටෙ ඉනකොට හැමදාමත් වලෙ තමයි සහො.

    ඔන එක්කෙනෙක් උත්තර දිලා තිබ්බ හැටි
     
    Last edited:

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    දේශපාලකයෝ තමා ඔය කේස් එක ඈදල ගත්තේ. මේකේ ඉන්න එවුන් මුරලිගේ ජාතියත් ඒකට ඈදල ගත්ත. ඌ දෙමල, ලන්කාවට මෑච් කීයක් දිනල දුන්නද? ජාතිය වෑඩක් නෑ. රටට වෑඩක් කලා නම්. අනික මේ පෝස්ට් එක දාපු එකා මුරලිගේ දවස් තුනේ කතාවක් ඈදල ගත්තා. ඌ එහෙම එකක් කිව්වනම් වෑරදි. තාම source එක දෑම්මේ නෑ

    jt767a.jpg
    :yes::yes::yes::love:

    rep denna behelu...
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    -rep දෙන එක කිසිම අවුලක් නෑ. මුන් දාන comment තමා නියම :D. පල්ලෙහා තියෙන comment එක දාපු එකාට කියන්නේ.
    අනිවා තොගේ ඈත්ත තාත්තා එක්කො බල්ලෙක් නෑත්නම් වදුරෙක්. සුවර් නෑත්නම් අම්මගෙන් අහපන්. පොන්න වේසිගේ පුතා :rofl::rofl::rofl::rofl:

    දෑන් සනීපද?

    2cojwp3.jpg
     

    malakalak

    Well-known member
  • Dec 11, 2006
    1,636
    124
    63
    Mt lavinia
    -rep දෙන එක කිසිම අවුලක් නෑ. මුන් දාන comment තමා නියම :D. පල්ලෙහා තියෙන comment එක දාපු එකාට කියන්නේ.
    අනිවා තොගේ ඈත්ත තාත්තා එක්කො බල්ලෙක් නෑත්නම් වදුරෙක්. සුවර් නෑත්නම් අම්මගෙන් අහපන්. පොන්න වේසිගේ පුතා :rofl::rofl::rofl::rofl:

    දෑන් සනීපද?

    2cojwp3.jpg

    මෝඩයන් සමග තර්ක කිරීමත් මෝඩ කමක් බන්. හොදම දේ සද්ද නොකර ඉන්න එකයි. මම කිව්වේ උබට හොදේ වෙන කාටවත් නෙමෙයි.
     

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    උබල වගේ මෝඩ උන් හින්ද තමා බං ආණ්ඩු එහෙම මෙච්චර නටන්නේ උබලව රවට්ටලා
    ඌ කාලේ උබේ ජොබ් ඒක
    ඌ ඒක නොකළ නම් උබ රටේ කැක්කුමට උට සල්ලි දෙනවද කන්න බොන්න
    ලංකාවේ coach කරන්නේ ලංකාවේ කෙනෙක්ද?
    දවස් 10 දිනන match එකක් පරද්දන්නවත් දිනවන්නවත් බ බං ඌ විශ්මකර්මය නෙමෙයි නම්

    rep+
     

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    බොරු කතා කියන්නෙපා බන්...මුරලි කොහෙද එහෙම කතාවක් කියල තිබ්බේ...උබලට තියෙන්නේ පට්ටම ඉරිසියාවක්...

    සමරවීර කියන්නේත් හොඳ බැටෙක් තමා...

    අනිත් එක අපේ උන් එක මැච් එකක් දින්නා කියල ඔච්චර උඩ පනින්නේපා...අපේ උන් දින්නේ අර කොල්ල 170ක් විතර ගහපු නිසා...ඌත් වැරදිලා හරි ගියා නම් දවස් තුනෙන් ඉවරයි තමා..වෙලාවට ඌට සෙට් වුනා...දක්ෂකමත් තියෙනවා තමයි...එත් 100%ක් දක්ෂ කම නෙමෙයි...

    අනිත් මැච් දෙකත් දින්නොත් නම් ඔන්න කියන්න පුළුවන්...එත් මම හිතන්නේ නැහැ ඒවා දිනනන්ව තියා draw කරගන්නවත් පුළුවන් වෙයි කියල අපේ උන්ට...අනිවා ඕස්ට්‍රේලියන් උන් ගහනවා,

    puka paluwe suddekda..ponciyo
     

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    -rep දෙන එක කිසිම අවුලක් නෑ. මුන් දාන comment තමා නියම :D. පල්ලෙහා තියෙන comment එක දාපු එකාට කියන්නේ.
    අනිවා තොගේ ඈත්ත තාත්තා එක්කො බල්ලෙක් නෑත්නම් වදුරෙක්. සුවර් නෑත්නම් අම්මගෙන් අහපන්. පොන්න වේසිගේ පුතා :rofl::rofl::rofl::rofl:

    දෑන් සනීපද?

    2cojwp3.jpg

    මෙන්න මාටත් එවලා එකක්..

    reputation_neg.gif

    මුරලි සහ තිලාන් සමරවීර... 08-01-2016 08:10 PM තොගෙ පවුල් පිටින් හැදිගැවෙන්න ඔනි. පොන්න&#3514
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    තොපි වගේ මුල අමතක කරන එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් මේ රටට හෙන ගහල තියෙන්නෙ..
    ජනවාරි අටම දැක්ක නෙ පුකේ පබයෙක් පත් කරගත්ත ඒ වගේ තමයි.. :rofl:
    මුරලි කියන්නෙ රටට දෙයක් කරපු එකෙක් යකෝ.. ජාතියෙන් වැඩක් නෑ..
    මුරලිද,ජේරාඩ් ප්‍රනාන්දුපුල්ලෙද කියල අදාළ නෑ..
    ලංකාවෙන් උන්ට කොච් කරන්න අඩගහන්නේ නැත්තම් තොපි කියන්නෙ උන්ට ගෙදරට වෙලා ලනු අබරන්න කියලද ?
    නොදන්න සුත්තවල් කතා කරන්න එපා..
     
    • Like
    Reactions: malakadss

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මෝඩයන් සමග තර්ක කිරීමත් මෝඩ කමක් බන්. හොදම දේ සද්ද නොකර ඉන්න එකයි. මම කිව්වේ උබට හොදේ වෙන කාටවත් නෙමෙයි.

    Accepted :)
     
    • Like
    Reactions: yakshaya

    redundent

    Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,499
    113
    Budapast
    කොහොම නමුත් මට කියනන් තියෙන්නේ මුරලි නිකන් පච උනා තිලාන් නිකන් කිච උනා
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    බොරු කතා කියන්නෙපා බන්...මුරලි කොහෙද එහෙම කතාවක් කියල තිබ්බේ...උබලට තියෙන්නේ පට්ටම ඉරිසියාවක්...

    සමරවීර කියන්නේත් හොඳ බැටෙක් තමා...

    අනිත් එක අපේ උන් එක මැච් එකක් දින්නා කියල ඔච්චර උඩ පනින්නේපා...අපේ උන් දින්නේ අර කොල්ල 170ක් විතර ගහපු නිසා...ඌත් වැරදිලා හරි ගියා නම් දවස් තුනෙන් ඉවරයි තමා..වෙලාවට ඌට සෙට් වුනා...දක්ෂකමත් තියෙනවා තමයි...එත් 100%ක් දක්ෂ කම නෙමෙයි...

    අනිත් මැච් දෙකත් දින්නොත් නම් ඔන්න කියන්න පුළුවන්...එත් මම හිතන්නේ නැහැ ඒවා දිනනන්ව තියා draw කරගන්නවත් පුළුවන් වෙයි කියල අපේ උන්ට...අනිවා ඕස්ට්‍රේලියන් උන් ගහනවා,
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    තොපි වගේ මුල අමතක කරන එවුන් ඉන්න නිසා තමයි බන් මේ රටට හෙන ගහල තියෙන්නෙ..
    ජනවාරි අටම දැක්ක නෙ පුකේ පබයෙක් පත් කරගත්ත ඒ වගේ තමයි.. :rofl:
    මුරලි කියන්නෙ රටට දෙයක් කරපු එකෙක් යකෝ.. ජාතියෙන් වැඩක් නෑ..
    මුරලිද,ජේරාඩ් ප්‍රනාන්දුපුල්ලෙද කියල අදාළ නෑ..
    ලංකාවෙන් උන්ට කොච් කරන්න අඩගහන්නේ නැත්තම් තොපි කියන්නෙ උන්ට ගෙදරට වෙලා ලනු අබරන්න කියලද ?
    නොදන්න සුත්තවල් කතා කරන්න එපා..

    mahindage mas kanna ona kiyana un inna rataka muralilata kiyna katha monada ban lankawe inne ponnama haththak
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මහින්දගේ මස් කන්න ඕනේ කිව්වේ මාක්හලොස්...ඌ පේන්නත් නැහැ දැන්..ඌව උස්සන්න ඇති ෂුවර් එකට :sorry::(

    :yes::yes:

    මේ රටේ මිනිස්සු ගැන එහෙම හිතන එක වැරදි...

    මහින්දත් එක්ක තියන තරහකට නෙමෙයි මාකලොසුත් මහින්දව කන්න ඔනෙ කීවෙ.. මහින්දගෙ හොදට මස් තියන නිසා...
     

    yakshaya

    Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    :yes::yes:

    මේ රටේ මිනිස්සු ගැන එහෙම හිතන එක වැරදි...

    මහින්දත් එක්ක තියන තරහකට නෙමෙයි මාකලොසුත් මහින්දව කන්න ඔනෙ කීවෙ.. මහින්දගෙ හොදට මස් තියන නිසා...

    ehenam uoota target karanna thibbe muthuhetti hari prasannawa hari :)