Machan mama muslim thama..
mama muslim kiyala kiyanna katawath baya wenne na..
Meka hodhata Hithata ganna machan..
Mama thanikara asre karanne sinhala ayath 1kka..
mage wadiyenna ganudhenu thiyenneth sinhala ayath 1kka..
mama kawadhawath me wage jathi bedha ahussana sinhala aya me wenakan dhakala na..
mama ape minissunta wada sinhala ayata garu karanawa..
machan yam muslim kotasak me waradhdha karanna athi..a unata mulu muslim minissu okkoma mekata waradhi na ne..?
1kata hari dhaduwan polisiyen labei..
pls me wage thread dhanna epa ban..
api kaatawath
Muslim kiyana namath ekka tharahak nehe machan...
eth mewa karana and anumatha karana sulu kotasak innawa e jaathiye... unta oluwa ussanna denna hoda nehe...un gena ape jaathiya denuwath welaa inna ona.. neththan me dewal thawath ahanna apita sidda wei...
api ahanna akamethi wunath e de ta sambhanda wela thiyenne Muslim aya kaatawath nehe kiyanna behe...
me dewal thawa duratath sidda wunoth Sinhala minissuth nikan no-idii kiyala hithanna beri kamak nehe...