මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    divaina news eke muslim aya maruwa kiyala naha. me leolanka kiyana kotiya hitha matha thread eke dala thiyenne muslimwaru sinhala niladariyek maruwa kiyala. munge yati aramuna eken hodatama therenawa

    ඇයි පොන්න ප*යෝ උබ කියන්නේ එතකොට පන්සලකින් ප්ලෑන් කරල ගැහුවා කියලද? මෝඩ වේ*ගේ පුතා. ‍තෝත් තම්බි වගේ කොන කපාගනින් කපාගෙන උන්ට පු* දීපන් පු* දීල මැරියන්..වල් බල්ලා :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.


    ඇයි පොන්න ප*යෝ උබ කියන්නේ එතකොට පන්සලකින් ප්ලෑන් කරල ගැහුවා කියලද? මෝඩ වේ*ගේ පුතා. ‍තෝත් තම්බි වගේ කොන කපාගනින් කපාගෙන උන්ට පු* දීපන් පු* දීල මැරියන්..වල් බල්ලා :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    aluthin kapanna deyak nehe oota.. uth ungema ekek machan.. :rolleyes:
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY
    divaina news eke muslim aya maruwa kiyala naha. me leolanka kiyana kotiya hitha matha thread eke dala thiyenne muslimwaru sinhala niladariyek maruwa kiyala. munge yati aramuna eken hodatama therenawa

    Ow ban uba hari...meka cid 1kata report karanna..
    mama dhan report kala...
    thanks 4 inf..
     

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    Ow ban uba hari...meka cid 1kata report karanna..
    mama dhan report kala...
    thanks 4 inf..
    cid ekata ube ammavath yavapan.yako muslim aya minihava amanuzika vidihata marala tiyenne.sixhala aya muslim ayava oya vage marala ne
    :angry:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: uajanath

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    mekotiya hadanne sinhala muslim janathawa kupitha karawala eken thawa kalabala athi karala deshapalana wasi ganna. mewage thorathuru pathurawana ayawa wahama CID ekata danum denna. elakiri admin thumani wahama mohu gana thorathuru CID ekata laba denna
    මෙතන මුස්ලිම් පිරිසක් තමයි එපා කියලා වඳිනකොට සිංහල පොලිස් නිලධාරියෙක් මරලා තියෙන්නේ. එහෙම නැතුව සිංහල පිරිසක් නෙවෙයි. දිවයින පත්තරේට ඒක කෙලින් දාන්න අමාරුයි.නමුත් ඇත්ත ඇති සැටියෙන් සිංහල ජනතාවට එලි කරන එක ජාතික යුතුකමක්.සී.අයි.ඩී එක උඹේ අම්මට කියලා රිපෝට් කරපන්.සී.අයි.ඩී එකෙත් බහුතරය සිංහල පොලිස් නිලධාරින්.ඒ අයත් කුපිත වෙලා ඉන්නේ.ඇයි රාජකාරි කරන්න ගියාම මුස්ලිම් ජාතීවාදීන් මරන්නේ ඒ අයව.ඒක නිසා ඒ අය දන්නවා මම ඒ අය වෙනුවෙන් හඬක් නංවන්නේ කියලා.එහෙම සිංහල අයව මරලා ලේසියෙන් ලිස්සලා යන්න මේක පකිස්තානේ නෙවෙයි
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY
    cid ekata ube ammavath yavapan.yako muslim aya minihava amanuzika vidihata marala tiyenne.sixhala aya muslim ayava oya vage marala ne
    :D:D

    Machan mama muslim thama..
    mama muslim kiyala kiyanna katawath baya wenne na..
    Meka hodhata Hithata ganna machan..
    Mama thanikara asre karanne sinhala ayath 1kka..
    mage wadiyenna ganudhenu thiyenneth sinhala ayath 1kka..
    mama kawadhawath me wage jathi bedha ahussana sinhala aya me wenakan dhakala na..
    mama ape minissunta wada sinhala ayata garu karanawa..
    machan yam muslim kotasak me waradhdha karanna athi..a unata mulu muslim minissu okkoma mekata waradhi na ne..?
    1kata hari dhaduwan polisiyen labei..
    pls me wage thread dhanna epa ban..
     
    • Like
    Reactions: cryztalz

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    Machan mama muslim thama..
    mama muslim kiyala kiyanna katawath baya wenne na..
    Meka hodhata Hithata ganna machan..
    Mama thanikara asre karanne sinhala ayath 1kka..
    mage wadiyenna ganudhenu thiyenneth sinhala ayath 1kka..
    mama kawadhawath me wage jathi bedha ahussana sinhala aya me wenakan dhakala na..
    mama ape minissunta wada sinhala ayata garu karanawa..
    machan yam muslim kotasak me waradhdha karanna athi..a unata mulu muslim minissu okkoma mekata waradhi na ne..?
    1kata hari dhaduwan polisiyen labei..
    pls me wage thread dhanna epa ban..

    api kaatawath Muslim kiyana namath ekka tharahak nehe machan...

    eth mewa karana and anumatha karana sulu kotasak innawa e jaathiye... unta oluwa ussanna denna hoda nehe...un gena ape jaathiya denuwath welaa inna ona.. neththan me dewal thawath ahanna apita sidda wei...

    api ahanna akamethi wunath e de ta sambhanda wela thiyenne Muslim aya kaatawath nehe kiyanna behe...

    me dewal thawa duratath sidda wunoth Sinhala minissuth nikan no-idii kiyala hithanna beri kamak nehe...
     
    Last edited:

    tgoyarox

    Junior member
  • Oct 20, 2010
    170
    15
    18
    on fire
    මේක ආණ්ඩුව හොඳට හොයල බලන්න ඕනේ ප්‍රශ්නයක්.දැන් නැගෙනහිරත් ඔය වගේ දේවල් වෙනවා මුස්ලිම් මිනිස්සු මුල් වෙලා.අන්ත්වාදෙන්ගේ වැඩ ඔව්ව.
     

    panchaz

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    api kaatawath Muslim kiyana namath ekka tharahak nehe machan...

    eth mewa karana and anumatha karana sulu kotasak innawa e jaathiye... unta oluwa ussanna denna hoda nehe...un gena ape jaathiya denuwath welaa inna ona.. neththan me dewal thawath ahanna apita sidda wei...

    api ahanna akamethi wunath e de ta sambhanda wela thiyenne Muslim aya kaatawath nehe kiyanna behe...

    me dewal thawa duratath wunoth Sinhala minissuth nikan idii kiyala hithanna epa...

    sirawata
    apita Muslims lath ekka kisima aulak naha
    mageth oona tharam yaaluwo innawa muslims la
    but mewage dewal issarahata unoth loku case ekak wei
     

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    Machan mama muslim thama..
    mama muslim kiyala kiyanna katawath baya wenne na..
    Meka hodhata Hithata ganna machan..
    Mama thanikara asre karanne sinhala ayath 1kka..
    mage wadiyenna ganudhenu thiyenneth sinhala ayath 1kka..
    mama kawadhawath me wage jathi bedha ahussana sinhala aya me wenakan dhakala na..
    mama ape minissunta wada sinhala ayata garu karanawa..
    උඹවත් ඔය අන්තවාදි බල්ලන්ට කියපන් සිංහල අයට අත තියන්න එපා කියලා.සිංහලයා කියන්නේ නිදාගෙන ඉන්න යෝධයෙක්.අපිව අවදි කරොත්, කොන විතරක් නෙවෙයි ඔය හැත්තගේ සම්පූර්න එකම කපලා අතට දෙනවා කියලා.
    :frown::frown:
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY
    api kaatawath Muslim kiyana namath ekka tharahak nehe machan...

    eth mewa karana and anumatha karana sulu kotasak innawa e jaathiye... unta oluwa ussanna denna hoda nehe...un gena ape jaathiya denuwath welaa inna ona.. neththan me dewal thawath ahanna apita sidda wei...

    api ahanna akamethi wunath e de ta sambhanda wela thiyenne Muslim aya kaatawath nehe kiyanna behe...

    me dewal thawa duratath sidda wunoth Sinhala minissuth nikan no-idii kiyala hithanna beri kamak nehe...

    Oya una sidhdhiyata oyala vitharak nemei apith virudhdhai...
    ehema kisima samaja asrayak nathi ape moda muslim pirisak karapu wadeta
    okkoma pali na ne macha..
    But macha pls mama oyalagen 1ka illimak karannam..
    thread dhadhdhi
    poddak dhura dhiga kalpana karala dhanna machan..
    api yudhdhen passe dhan thama godak sathutin inne..okkoma fit 1ke..
    plsssss...aye nam kawadhawath jathi wadhayak enna epa kiyala hithanna...plssssssssssss...
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY
    උඹවත් ඔය අන්තවාදි බල්ලන්ට කියපන් සිංහල අයට අත තියන්න එපා කියලා.සිංහලයා කියන්නේ නිදාගෙන ඉන්න යෝධයෙක්.අපිව අවදි කරොත්, කොන විතරක් නෙවෙයි ඔය හැත්තගේ සම්පූර්න එකම කපලා අතට දෙනවා කියලා.
    :frown::frown:

    machan 1kata dhenna one dhaduwam a pirisata polisiyen dhei..
    Samaja asrayak thiyena ewn ta kiyanna puluwan..
    Kisima dhanumak nathi ewn ta kohomadha ban kiyanne..
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    මමනං ජීවිතේට ඔය කොන නැති පොන්නයන්ට වඳින්නනං යන්නේ නෑ :no: කෙසේ උනත් කුරානේ තියන දේවල් තමයි ඔය මාරපියව් කොටාපියව් කියන දේවල් :yes:
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    Oya una sidhdhiyata oyala vitharak nemei apith virudhdhai...
    ehema kisima samaja asrayak nathi ape moda muslim pirisak karapu wadeta
    okkoma pali na ne macha..

    But macha pls mama oyalagen 1ka illimak karannam..
    thread dhadhdhi
    poddak dhura dhiga kalpana karala dhanna machan..
    api yudhdhen passe dhan thama godak sathutin inne..okkoma fit 1ke..
    plsssss...aye nam kawadhawath jathi wadhayak enna epa kiyala hithanna...plssssssssssss...


    ඇත්ත :yes:
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY
    මම මේ හැම එකාටම කියන්නේ ... ඔය රිල්ලු කියන සහෝදරයට බනින්න එපා ඌ ලිඳෙන් එලියට ඇවිත් ඉන්නේ :yes:

    Thanks macha..MAma aththa thama kiwwe ne macha..
    waradhdha nam..waradhdha ..
    1ka kawru kalath hari waradhi nam 1kata dhaduwam vidhinna one..
    Hohedho inna pimpiyo set 1kak karapu wadeta
    lankawe inna muslims la okkoma waradhidha machan?
    Oyatath yamak kamak therenawa ne?
    Hithata atha thiyala kiyanna?
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව

    Thanks macha..MAma aththa thama kiwwe ne macha..
    waradhdha nam..waradhdha ..
    1ka kawru kalath hari waradhi nam 1kata dhaduwam vidhinna one..
    Hohedho inna pimpiyo set 1kak karapu wadeta
    lankawe inna muslims la okkoma waradhidha machan?
    Oyatath yamak kamak therenawa ne?
    Hithata atha thiyala kiyanna?


    ඇත්ත :yes: මමත් මුස්ලිම් උන්ට කැමති නැති උනත් මගේත් ඉන්නවා මුස්ලිම් යාළුවො :D මේකෙත් ඉන්නවා :yes: උඹට වැරදි දේට වැරදියි කියපු එකට මම ගරු කරනවා :D අනික කියන්න ඕන මේව මේ අපි දාන්නේ මෙතන ඉන්න මුස්ලිම් අය බයිට් කරන්න වත් ඒ ගොලන්ට බනින්නවත් නෙවෙයි :yes: රටේ වෙන දේවල් ගැන මෙතන ඉන්න අය දැනුවත් කරන්න :yes:
     

    rillu

    Member
    Nov 28, 2008
    5,731
    35
    0
    KANDY

    ඇත්ත :yes: මමත් මුස්ලිම් උන්ට කැමති නැති උනත් මගේත් ඉන්නවා මුස්ලිම් යාළුවො :D මේකෙත් ඉන්නවා :yes: උඹට වැරදි දේට වැරදියි කියපු එකට මම ගරු කරනවා :D අනික කියන්න ඕන මේව මේ අපි දාන්නේ මෙතන ඉන්න මුස්ලිම් අය බයිට් කරන්න වත් ඒ ගොලන්ට බනින්නවත් නෙවෙයි :yes: රටේ වෙන දේවල් ගැන මෙතන ඉන්න අය දැනුවත් කරන්න :yes:

    Ane ai ban ehema kiyanne..?
    ai uba muslim ayata kamathi naththe?
    a adhahasa wenas kara ganna..plsss...
     
    Status
    Not open for further replies.