මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

mr.tikko

Member
Nov 19, 2010
1,699
399
0
mekotiya hadanne sinhala muslim janathawa kupitha karawala eken thawa kalabala athi karala deshapalana wasi ganna. mewage thorathuru pathurawana ayawa wahama CID ekata danum denna. elakiri admin thumani wahama mohu gana thorathuru CID ekata laba denna.


Kiss_My_Ass.jpg
 

chundibundi

Member
Jul 16, 2011
285
17
0
මෙවැනි දේවල් සම්බන්දයෙන් අදාළ ඉහල තැන වල ඉන්න නිලදාරීන් ඉක්මනින් කටයුතු නොකළහොත් සාමාන්‍ය ජනතාව මේවට මැදිහත් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා..
එහෙම උනොත් ලොකු විනාසයක් වෙනවා හරියට ග්‍රීස් යකාගේ සිද්දිය වගේ..
මතකනේ ග්‍රීස් යක්කු කියල සැක කරලා කී දෙනෙක් නිරපරාදේ ගුටි කැවද? මැරුම් කැවද?
සාමාන්‍ය ජනතාව මේකට මැදිහත් වුනොත් සිංහල මුස්ලිම් අරගලයක් ඇති වෙනවා..
එහෙම උනොත් විශාල ලේ සෙලවීමක් වෙනවා අනිවාර්යෙන්..
මුස්ලිම් ජනතාවගේ සීමිත පිරිසක් නටන මේ නාඩගම් නිසා අන්තිමේ සමස්ත මුස්ලිම් ජනයාටමත් සිංහල අපටත් විශාල අනතුරකට මුන දෙන්න වෙනවා..

මම මේ කියන දේ දෙපාරක් කියවල බලලා තේරුම් ගන්න..

එක පාර වැරදි නිගමන වලට ඇවිත් මට චෝදනා කරන්න හදන්න එපා...

SO TRUE,
WENATH COMMUNITIES WALATA BANINA EKA PAW KARA KAMAK MACHAN.
MEY THREAD EKA BALUWAMA , LANKAWA GANA GODAK DUKA HITHENAWA,

WE SINHALESE SHOULD NOT YELL AT OTHER COMMUNITES, EKA HARIMA KATHA SIRITHAK . SERIOUSLY. IT CURSES U.
ALL OF YOU YELL AT OTHER COMMUNITES, WILL HAVE TO SUFFER AGAIN WITH WAR, AND ISSARAHATA IPADENA HAMA DARUWEKUTAMA NAYA GEWANNA WEI. BECUASE OF PEOPLE START WAR, THEY WILL HAVE TO SUFFER. PLEASE THINK. ITS REALLY BAD TO PUT THESE KIND OF THREADS.

PLEASE ADMIN, THINK ABOUT THIS, IF YOU LOVE SRI LANKA.
I LOVE SRI LANKA TOO MUCH, THATS WHY I FEEL THIS WAY. DONT WANT OTHER COUNTRIES TO THINK REALLY BAD ABOUT US. THEY WILL CONTINUE NEGLECTING US.
PLEASE LOVE YOUR BEAUTIFUL COUNTRY. ALL ARE NOT SAME,
 

Ammage Redda

Banned
May 2, 2010
5
2
0
Matath Ona Jathiwadayak Nethi lankawai....

mechara dawas hondata hitiya oya ponna grease yakku hinda thama hema reddakma patan gathe...

grease yakage ammage reddak ganne nethuwa meheta ewilla wada denawa


I'm Sri Lanka
 

dhanusha83

Well-known member
  • May 24, 2007
    3,533
    62
    48
    Mirigama
    කාලකන්නි හම්බයිට හෙන හතම වැදියන්, ඕකුන්ගේ ආගමේ මහ එකාව බෑවියන්....
     

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    Fuck ISLAM!

    This is the only things all these disgusting people are good at, this is the world they wanna see, this is wat they believe in. This is how the comic book Quran guides the mankind towards peace, this wat the child molester Mohammad (who was born in a pigs ass) wanted people to follow. So dear Humans.. think .. think .. think.. Should this disgusting Race & Religion last at least another 1 day in this world?? wat good does it bring to the mankind?? wat has it ever done to spread peace & harmony among religions, nations & people themselves???

    I invite all the Pro Islamic Muslims ( also non Muslims who has this fertile fantasy of Brotherhood, but still doesn't know wat they are dealing with ) to answer these as rational human beings without talking cock n bull here..




    iran_execution-thumb-510x446.jpg


    hangingL_468x318.jpg



    108904.jpg



    tree-hanging2.jpg



    stoning.JPG


    stoning-somalia2-sm.jpg



    62116383.jpg






    89407853.jpg






    88814421.jpg





    89000764.jpg





    29793864.jpg




    NAL_200402_02_01_003.jpg


    DSC03057.JPG



    378b4ab166a-haji.jpg.jpg


    images


    ZHI_200612_07_02_018.jpg


    eid-ytt.jpg

    1z5k8i9.jpg

    FuckIslam2.bmp


    FuckIslam.jpg


    capt.bei11103021547.mideast_lebanon_ashoura_day_bei111.jpg


    beheaded.jpg


    beheaded_girl1.jpg
     
    • Like
    Reactions: udithag

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    [FONT=comic sans ms,sans-serif][FONT=&quot]ඉස්ලාම් ආගම ගොඩනැගිල තියෙන්නෙ වෙළඳාම උඩ. ඉස්ලාම් මූලධර්මවාදියෝ විශේෂයෙන්ම ඇෆඝනිස්ථානය වගේ රටවල කරගෙන යන අමන වැඩ හින්දා ඒ රටවල මිනිස්සු, විශේෂයෙන් ගෑණු අපා දුක් විඳිනව. ඒ මිනිස්සුන්ගෙ තියන මෝඩකමට තමන්ට තියන පීඩනය මොකක්ද කියලවත් තේරෙන්නෙ නැති තරම්. අධ්‍යාපනය කාබාසිනිය කරල. ගෑණුන්ට ඉගෙනගැනීම සම්පූර්ණයෙන්ම තහනම්. උන් සත්තුන්ව මරනව කෙළවරක් නැතුව. අහිංසක බැටළුවන්ට තමයි වැඩිම අපලෙ. කොච්චර එළවළු තිබුනත් මස් ඕනැමයි.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ඒ වුනාට ලෝකෙ අනික් සමහර රටවල ඉන්න මුස්ලිම් මිනිස්සු ඒ තරමට මෝඩ නෑ. යමක් ඉගෙනගත්ත මිනිස්සු ලෝකෙ ගැන හිතනව. අවාසනාවට, අධ්‍යාපනයක් නොලබපු මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ආගම පැත්තෙන් තියන බලපෑම වැඩියි. ලෝකෙ බුද්ධිමය ‍ක්ෂේත්‍රය තුළ ඉන්න මුස්ලිම් ජාතිකයන් සාපේක්ෂව අඩුවෙලා තියෙන්නෙත් මේ අවාසනාවන්ත ආගමික හැඩගැසීම නිසා වෙන්න පුළුවන්.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ඒත් ඉස්ලාම් ආගමේ සාධනීය පැති නැතුවාම නෙවෙයි. පිළිම වන්දනාවට තැනක් නැතිකම එකක්. අනිත් අගය කරන්න පුළුවන් දෙයක් තමයි, මිනිහෙක් මැරුණම මළකඳට පණ එනකන් එම්බාම් කර කර තියාගන්නෙ නැතුව එක දවසෙන්ම ඉවරක් කරල දාන එක.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]රාමසාන් එකට නෝම්බි අල්ලන හැම එකාම ආගම භක්තිය නිසා ඒක කරනව නෙවෙයි. ඒක නොකළොත් උන්ට ඇතිවෙන සාමාජික බලපෑම නිසයි වැඩි දෙනෙක් නෝම්බි අල්ලන්නෙ. මේක තේරුම් ගන්න නම් මධ්‍යස්ථ හිතක් ඇතුව සමාජය ආශ්‍රය කරන්න ඕනැ.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ගෙ ජානමය පුරුද්දක් නිසා වෙන්නැති උන් බිස්නස් වලට බරයි. උන් ගෙවල් හදන්නෙත් ඉඩම් අල්ලගන්නෙත් තමන්ගෙ වර්ගයා ඒකරාශි වෙන විදිහට. ඒ වුනාට උනුත් මිනිස්සු. අපේ රටේ එක එක ජාතිවල මිනිස්සු ඉන්නව. සත්තුත් ඉන්නව. හැබැයි සත්තුන්ට ඉඩම් ඔප්පු නෑ. අපි සත්තුන්ව මරල උන්ගෙ ඉඩම් අල්ලගන්නව.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]මම මේ කියන කතාව තේරුම් ගන්න අමාරු වෙයි. ඒ වුනාට ටිකක් කල්පනා කරල බලල තේරුම් ගන්න උත්සාහ කරන්න.[/FONT]
    [FONT=&quot]දැන් අපේ ර‍ටෙත් පුරුදු වෙලා තියෙන හලාල් සහතිකය තවත් සල්ලි හම්බ කරන වැඩක්. හලාල් සහතිකයක් ගන්න නිෂ්පාදකයා අවුරුද්දකට තමන්ගෙ ආදායමෙන් කොටසක් හලාල් සංගමේට ගෙවන්න ඕනැ.[/FONT]
    [FONT=&quot]මේ වගේ ව්‍යාපාරික මානසිකත්වයකින් කරන වැඩ, නිකරුනේ සත්තු මරන ඒව නැති කරන්න පුළුවන් වෙන්නෙ උන් හිතන මතන විදිහ වෙනස් කරල මිසක් උන්ට කුනුහරුපෙන් බැනල නෙමෙයි.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]අපට කැලේ ඉන්න සර්පයෙක් පෑගුනොත් ඌ අපිට දෂ්ට කරනව. උන් අපිට හොයාගෙන ඇවිල්ල දෂ්ට කරන්නෙ නෑ. හැබැයි අපිව හොයාගෙන ඇවිල්ල දෂ්ට කරන සත්තුත් ඉන්නව. ඒ තමයි මදුරුවො. අපි මදුරුවො මරන්නෙ, උන් ඉන්න තැන් වලට සැර බෙහෙත් ජාති ගහන්නෙ, දුං අල්ලන්නෙ ඒ නිසයි. ඒ වුනාට සර්පයො මැරෙන්න අපි බෙහෙත් ගහන්නෙ නෑ.[/FONT]
    [FONT=&quot]ඉතින් මේ අවාසනාවන්ත තත්වයෙන් මුස්ලිම් මිනිස්සු බේරගන්න මොනවහරි කරන්න පුළුවන්නං ඒක ලොකු පිනක්. උන්ට දුටු දුටු තැන බැනල ගරහල ඒක කරන්න බෑ.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]මතක තියාගන්න, මුස්ලිම් සමාජය විතරක් නෙවෙයි ලෝකෙ මේ වගේ අපරාධ කරන්නෙ. උදාහරණයක් විදිහට ඝානා වගේ අප්‍රිකානු රටවල් වල කරන දෙයක් තමයි, ස්ත්‍රී චර්ම ඡේදනය. ඒ කියන්නෙ සුන්නත් කරනව. ඒක පුරුෂයන්ගෙ සුන්නත් කිරීමට වඩා ගොඩක් භයානකයි. ඒ වගේම අමානුෂිකයි. සමහර සංවිධාන ඒකට විරුද්ධව වැඩකරනව.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ලෝකෙ ජන සමාජවල විවිධ නරක දේවල් තියෙනව. බොහෝ ඒව දේපොල හිමිකම් මුල් කරගෙන බිහි වෙලා තියෙන දේවල්. ලංකාවේ ඉස්සර තිබුනු එක ගෙයි කෑම වගේ සිරිත්, දැන් අපිට හිරිකිතයි. සමහර අය එහෙම සිරිතක් අපේ ර‍ටේ තිබුනෙ නැහැයි කියන්න උත්සාහ කරනව. අපි කැමති විදිහට ඉතිහාසය තිබුනනං හොඳයි. ඒ වුනාට එහෙම තිබිල නෑ. අනිත් කාරණාව මම මීට කළින් ලිපියකින් ලිව්ව වගේ අපේ රටේ මිනිස්සුන්ගෙ තිබුන ගුරු මුෂ්ටිය කියන දේ. අපේ ශ්‍රෙෂ්ට ඉතිහාසය තුළ අපට තිබුනු දැනුම ටිකෙන් ටික වඳ වෙලා ගිහින් තියෙන්නෙ ඔය ගුරු මුෂ්ටිය කියන කැත සිරිත නිසා.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]ඉතින් හැම සමාජයකම අඩු වැඩි වශයෙන් තියෙන කැත සිරිත් අයින් කරල දියුණු සමාජයක් ඇති කරන එක මනුෂ්‍ය අපේ යුතුකම. ඉස්සෙල්ල අපි අපේ මිනිස්සුන්ව හදාගන්න ඕනැ. මුස්ලිම් මිනිස්සු හදන්න පුළුවන් වෙන්නෙ එතකොට. නැතුව උන්ට තුහ් නොදකින් කියල නෙවෙයි. එහෙම කළාම වෙන්නෙ වෛරයක් ගොඩ නැගෙන එක. අවසානයෙදි රඹුටන් ගහ කැපුව වගේ වෙන්නෙ.
    [/FONT]
    [FONT=&quot]මම දැක්ක ලිපියක් පළවෙලා තිබුන සෝම හාමුදුරුවො ගැන. උන් වහන්සෙ හැම වෙලාවෙම දේශනා ක‍ළේ සිංහලයා සහ බෞද්ධයා හැදෙන්න ඕනැ කොහොමද කියල පෙන්නල දෙන්න. උන් වහන්සෙගෙ දේශනාවල ප්‍රබලත්වය කොච්චරද කි‍ව්වොත් ඒක තමන්ට තර්ජනයක් කියල හිතපු එවුන් කරපු භයානක සැළසුමක ප්‍රතිපලයක් හැටියට අපට උන්වහන්සෙ අහිමි වුනා කියල සාධාරණ විශ්වාසයක් අපි බොහෝ දෙනෙක් තුළ තියෙනව.

    [/FONT]
    [/FONT]මිනිසුන් හෑටියට අපි ඈත්ත ඈති සෑටියෙන් දෑකීමටත්, හොද දේ හොදයි කීමටත්..නරක කරක ලෙස දෑකීමටත් පුරුදු විය යුතුය. මේ thread එකෙන් කිසිම ජාතිවාදියක් අවිස්සීමට හෝ ආගම්භේදයක් ඈති කිරීමට මම උත්සාහ නොකරමි. නමුත් මනුශ්යත්වයට එරෙහිව යමක් සිදුවේ නම් එය පෙන්වා දීම මිනිසුන් හෑටියට අප සමෙගේ යුතුකමකි. තම තමන් අදහන ආගම් මදකට අමතක කොට මිනිසුන් හෑටියට ලෝකයට අපගෙන් විය යුත්තේ කුමක්ද යන්න අප තෙරුම් ගත යුතුය.
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    malli la poddak dangalanne netuwa inna, mewa lesiyen ganna ona case nemai.
    Eka karumayak iwara wela dan husmak katak ganna lebuna witarai ayet jatiwadayak awot apita mokada wenne. karapu aya eka pitipasse inna ayagena hoyala hariyata behet dena ekai tiyenne. netuwa okkoma konaka paluwanwa allaganna eka nemai.
    Budimatwa wisanadanna ona wedak meka, anika konaka paluwo demallu wage nemai...
     

    DjSunimal

    Well-known member
  • Jun 23, 2011
    3,888
    346
    83
    mama iyema kiwwa meka dapu ekage aramuna elakiri eke muslim sinhala ayawa kotawanna. rate thawath jathi wadi prasna athi karala pahath desapalana wasi ganna. mewage paharayonge ugul walata ahu wenna epa. thawath meke anith agam walata apahasa karanna epa.

    GTRZ please remove or close this thread
     
    • Like
    Reactions: mmrizmy
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    moda katha paturuwanna epa, grease yakage case othana sinhala muslim kiyala ne, e dawaswala thibba prashnaya nisa hambauna ekata gehuwa, ithin othana sinhala aya filter karala gehuwe ne,

    nikan jaathiwadaya awussanna epa, oka manasika ledak,

    ei hemeoma minissu kiyala hithanne neththe, aagamak nisane me okkoma, apita aagamak kiyala deyak nothibunanam ai mehema jaathiwadi parashana ethi karaganne nehene,

    ara grease yakunta wage asamanya manasika ledak thama oya jaathiwadaya,

    1.හම්බුන එකාට ගහලා මරන්න මුස්ලිම් අයට අයිතියක් තියෙනවද?? :rolleyes::rolleyes: මිනීමරුවොන්ට දඬුවම් දෙන්න ඕන. ඒ කරපු පාහර වැඩේ සාධාර්ණිකරණය කරන්න එපා :baffled::baffled:
    2. මේ කැත වැඩේට මෝටිවේට් කරේ පල්ලියෙන් කියන එක ප්‍රසිද්ධ කාරණාවක්, හරි ආගමක් නම්, හර් හමන් ආගමික නායකයෝ නම් කරන්න ඕන වලි නවත්තන්න, ගහන්න එපා වගේ අවවාද දෙන්න. :baffled: නැතුව මස්කඩ කාරයෝ වගේ හැසිරෙන එක නෙවෙයි
    3. හැමෝම මිනිස්සු කියලා උයාලා හිතන්නේ නෑ නේ. කොටින්ම උයාලගේ කාන්තා පාර්ශවේට දීලා තියෙන්නෙත් 3ර්ඩ් ක්ලාස් සැලකිලි නේ. ඉතින් මුලිංම කුරාණේ වෙනස් කරලා සමානාත්මතාවය පටන් ගත්තොත් නේද හොද???:rolleyes::rolleyes:
     
    Status
    Not open for further replies.