මුස්ලිම් ගැනුන්ගේ ප්‍රශ්න

r.pathirana

Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මුස්ලිම් ගැනුන්ගේ ප්‍රශ්න

    2iw8xzt.jpg
     

    Captain NALI

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    2,274
    260
    83
    Kiri Matte
    na ban unta anal sex karanna puluwan ona tharam,anith thanata gahanna puluwan lamayek hadanawanm witharailu,athal ekata ethanata kotanna baalu,eka nisa un wadiyen karanne anal sex lu man ahala tyna widiyata
    eka neme ubata dan sanipada ara baduwak gahala malli idimuna kiwwa ne:P
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    na ban unta anal sex karanna puluwan ona tharam,anith thanata gahanna puluwan lamayek hadanawanm witharailu,athal ekata ethanata kotanna baalu,eka nisa un wadiyen karanne anal sex lu man ahala tyna widiyata
    eka neme ubata dan sanipada ara baduwak gahala malli idimuna kiwwa ne:P

    :no::no:නැ බන් ඇනල් හරාම්ලු එකේ ආන්සර් වල එක තියෙනවා .

    එක දවස් 2ක් යනකොට අඩු වුනා බන් :P
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මුස්ලිම් ගැනුන්ගේ ප්‍රශ්න 02-27-2013 07:24 AM wadakata athi deyak daapan kollo rep-10

    තම්බියෙක්ට රිදිලා.මුත් පුක් කාරයෙක් වගේ :lol:
     
    :no::no:නැ බන් ඇනල් හරාම්ලු එකේ ආන්සර් වල එක තියෙනවා .

    මොකෝ බං.. වෙන ත්‍රෙඩ් වල චාටර් වුනා මදිවට ප්‍රශ්නෙයි උත්තරෙයි දෙකම දාලා මොකද්ද මේ ගන්න මෝඩ ආතල් එක? ඔය ප්‍රශ්නෙ නම් වැදගත් වෙන්නෙ පන්සල් යන අයට... නේද? ඉතින් ඔබ විටින් විට පන්සල් ගිහින් බණ අහන කෙනෙක්ද? :lol:

    ඒත් එක්කම ඉංග්‍රීසි අකුරු ටිකත් ඉගෙන ගන්න... පන්සලෙන් නම් බැරි වෙයි...
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මොකෝ බං.. වෙන ත්‍රෙඩ් වල චාටර් වුනා මදිවට ප්‍රශ්නෙයි උත්තරෙයි දෙකම දාලා මොකද්ද මේ ගන්න මෝඩ ආතල් එක? ඔය ප්‍රශ්නෙ නම් වැදගත් වෙන්නෙ පන්සල් යන අයට... නේද? ඉතින් ඔබ විටින් විට පන්සල් ගිහින් බණ අහන කෙනෙක්ද? :lol:

    ඒත් එක්කම ඉංග්‍රීසි අකුරු ටිකත් ඉගෙන ගන්න... පන්සලෙන් නම් බැරි වෙයි...

    හරාම් වුනාට තම්බිය ගහලා තියෙන ගැටේ බලපන්කෝ සියලු විදි වලින් ශරිරය‍‍ බෙදාගන්න කියලා පුක් ගහන්න හදන්නේ .මට ඉංග්‍රිසි උගන්වන්න ඉස්සලා දාල තියෙන දේ කියවන්න පුරැදු වෙයන් .මුන්ට පුක් පාරක් ගහන්න කුරානයත් වෙනස් කරගන්නවා :rofl: