මුස්ලිම් පල්ලි ආක්‍රමණයට හොඳම පිළියම

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,565
    22,258
    113
    Gotland
    Umbala me vage thread daana hinda thamai umbalage aagama hema thanakama vihiliwakata aran inne....meva kiyavanakota anga venvlanava...cheee

    buddha-tattoo.jpg


    tattoos_buddha_design.jpg


    buddha-tattoo128195556263810.jpeg


    erickd-buddhatat.jpg


    images


    buddacat2.jpg



    Mewa balanakota umbalata maawa maranna hithenawanae...evage mai apitath .....umbala eka boo gahakvath arinne dakkoth ivarai budu pilimayak thiala pansalak karanawa.....

    buduhamuduruwo tatoo ekak gahuwata moko ban wenne. beer ad eke inne wena china dewi kenek.

    thope maha eka ganiyek de minihek de kiyalawath danne nathi eke thopita mona tattoo de pons
     

    aruna47

    Well-known member
  • ඒ බැරිද බන් හදල තියන පල්ලි වලට ඔය වැඩේ කරන්න. අඩෝ මම සල්ලි දෙන්නම් උරෝ ගන්න. මොකද කියන්නේ. උරෝ එකා එකා වලලමුද අල්ලාහ් ගේ පල්ලියේ.. අල්ලාහ් පල්ලි එපා කියල කියයි. හදපු පල්ලි අපි අරන් උරු මස් කඩයක් දාමු. ඉතුරු වෙන පල්ලි වල බඩු පොට් හදලා හම්බ ගැණු deal කරමු. බාබර් සාප්පු දාමු හම්බයන්ගේ රැවුල් කපන්න කොන කපන්න. මොකෝ කියන්නේ කස්ටිය.:shocked::shocked:

    mohammed-sex4.jpg

    sexy-hijab.jpg
     
    Last edited:

    aruna47

    Well-known member
  • Umbala me vage thread daana hinda thamai umbalage aagama hema thanakama vihiliwakata aran inne....meva kiyavanakota anga venvlanava...cheee

    buddha-tattoo.jpg


    tattoos_buddha_design.jpg


    buddha-tattoo128195556263810.jpeg


    erickd-buddhatat.jpg


    images


    buddacat2.jpg



    Mewa balanakota umbalata maawa maranna hithenawanae...evage mai apitath .....umbala eka boo gahakvath arinne dakkoth ivarai budu pilimayak thiala pansalak karanawa.....


    තොට මට පෙන්නන තියන්න මෙචරයි. තොපේ අල්ලාහ් පොන්නය කියල මුළු ලෝකෙම දැන් දන්නවා

    mo-aisha.gif

    Prophet%20Mohammed%20&%20Ayisha.jpg

    16979_podborka_101.jpg
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    kawda ban kiuwe ooorek walalapu thena palliyak idi karanda be kiyala hahahhaa :P lole lolz aurudde joke eka

    Muslima ayata uuro penna be..
    Palasthin karayo bomba bandagena awama Israel un e marichcha unge mini wala danne uurek ekkalu
    E nisa maragena marena bomba karayo gana adu wunalu.