මුස්ලීම්වරුන්ගෙන් ලාංකීය සමාජයට දායකත්&#

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    Muslimla kiyala aawama Srilankan Muslim non Srilankan Muslim Kiyala Bedanna baha.. Arath Lankawe Muslimlatamonawada karanna denne Umbala? Adu tharame Maha Putuwata Ennawath Denne naha...
    Bouddayek Witharamai Kiyala Karala thiyenne Ai Ehenam? Ape Ayata Deyak karanna Awasthawak Deela Api Nikang Hitiya wagei Kathawa..
    Lankawe Sulujaathinta Dan Salakana hati Api witharak newei Dan Mey mulokema Katha karana Subject Ekak wela.. Ai A'ka boruda?
    Ginnak nathiwa Dumak kohenda aawe..?

    Iraq, Pakistan afganistan katada Honda natthy? Lankawatada? Americawatada? mathakaine Lankaawath Amaricawe Honda list Eke nathi Withthiya.. Yudde kaaledi Pakistane Help kare eyalagen Help gatthy Ai Ochcharama Pakistane wsinhalayata Bouddayata epa karapu rataknam? Ai Iraq wala galawana Yakada Paalam Lankaawata Ganne lankaawe tea Iraq Iran walata Wikunanne Ochcharatama Eyala Epa karapu Ratawalnam? Uwamana Welawata ganai wadey kerunama Atha arinnai kiyana purudda oyalata jammen aawa deyakda?:rolleyes:

    My friend, u didnt answer the Question.. But let me tell you something.... There are rules in every country, according to rules in Sri Lanka, maybe non Buddhist cant be the president, about that I don't know exactly. So its a rule in Sri lanka, I think Muslim countries also have these rules..
    Eg- in gulf countries, they even don't give citizenship for foreigners like other countries do. Its their rule. So you have to obey Sri Lankan rules when u live in Sri Lanka.

    I didn't tell Iraq, Afghanistan or Pakistan are bad, I said the situation there.. I said because of their war, they became very poor and displaced...
    See the peaceful muslim countries like Morocco,Algeria,Tunesia,Malaysia,uae,oman.. You can see a huge difference between fighting Muslim nations and non fighting nations.

    for a religious purpose all muslims are same, but if nation, its different.. You are a Sri Lankan muslim , go to a gulf country and see, just because of, you are a muslim, they don't care you...

    I have Arab muslim friends who love cricket from many Arab states morocco to Egypt and gulf, we played cricket before, but when there's a cricket match between Sri Lanka and Pakistan, they didn't support Pakistan because of Islam, they supported Sri Lanka because I'm their friend..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: shanefarcry

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    හරි බන් මුස්ලිම් උබල හරි ශොක් සින්හලයො පරයො උබල තමයි අයියල
    උබල අහින්සක පොඩි උන්ගෙ කැලි කපල ඒඩ්ස් හදවන්නෙ නැ
    බලු විදියට ගැනුන්ට සලකන්නෙ නැ
    sucide bombing නැ
    උබලගෙ terrorism නැ
    යක්කු වගෙ සත්තු මරන්නෙ නැ
    අතක් පතක් නැතිව ගිහින් අනික් මිනිස්සුන්ගෙ තැන් අල්ල ගන්නෙ නැ
    පල්ලියෙ කුරනේ ඉඹල ගිහින් මිනී මරන්නෙ නැ
    European countries වල හිජබ් අඳින එක තහනම් කරෙත් උබලගෙ නෙවි
    මෙ සෙරම කලෙ\උනෙ සින්හලයට
    උන් තම සේරම කලෙ
    උබල බබාලා
    කුක්කු බබාල
    කිසි දෙයක් නොතෙරෙන පුන්චි පැට්ටො uuuummaaa:love::love::love::love::lol::lol::lol::lol::lol:

    I'm outta here


    not gonna post anymore with bloody fools

    great photo set


    :lol::lol::lol::lol::lol: 100% :yes: :yes:
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    අව්රුදු 9 කෙල්ලෙක්ව rape කරපු බාල අපරාදකාර‍යෙක් ව දෙවත්ව‍යෙන් අදහන උන් ගැන කවර කතාද?
     
    • Like
    Reactions: Rana Rala

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    thats ture

    එතකොට සරදියෙල්ව මාට්ටු කරපු හැටි

    Ai umba dakkada a'ka huh..? nikan boru baila gahanna Epa yako...
    kiyana deyak nathi unama api unwa pawala Dunnalu.. Paawala denne api newei Umbalage unmai... wadiya oone naha Gota kiwwa sudukodi aran enaunwa maranna kiwwa dey General paawala dunna.. Denral eyage nila kaaledi Desha paalane kaaya kiyala kiwwe Umbalagema Lakshman senevirathne da kawda ekek.. passe Echchara ratata sewayak karapu General wa marennama kiyala Hire daala thiyenneth Umbalagema Boudda mahindai.. Rate Deypala kolla kanneth Mahindda mai.. umbalata ridennama kiyala umbalage dalada maaligaawata kudu pattam wenna boamba gahuwa Karunala Pilleyanla KP lawa odokkuwe daagena Jaathika weerayan karala thiyenneth umbalamai... mona pakakatada Apita kiyanne Api pawala dunne kiyala mathakaine Muthaliff wa maruwe Sinhala Koti kiyana Ekath.. LTTE ekata Eya gama otthu dunneth umbalage un.. :nerd:
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    Ai umba dakkada a'ka huh..? nikan boru baila gahanna Epa yako...
    kiyana deyak nathi unama api unwa pawala Dunnalu.. Paawala denne api newei Umbalage unmai... wadiya oone naha Gota kiwwa sudukodi aran enaunwa maranna kiwwa dey General paawala dunna.. Denral eyage nila kaaledi Desha paalane kaaya kiyala kiwwe Umbalagema Lakshman senevirathne da kawda ekek.. passe Echchara ratata sewayak karapu General wa marennama kiyala Hire daala thiyenneth Umbalagema Boudda mahindai.. Rate Deypala kolla kanneth Mahindda mai.. umbalata ridennama kiyala umbalage dalada maaligaawata kudu pattam wenna boamba gahuwa Karunala Pilleyanla KP lawa odokkuwe daagena Jaathika weerayan karala thiyenneth umbalamai... mona pakakatada Apita kiyanne Api pawala dunne kiyala mathakaine Muthaliff wa maruwe Sinhala Koti kiyana Ekath.. LTTE ekata Eya gama otthu dunneth umbalage un.. :nerd:



    දැන් උබ මහලොකුවට ලන්කාවෙ දෙවල් විවෙචනය කරනවනෙ.මෙක මුස්ලිම් උන්ගෙ රටක් නෙමෙ නෙ බන්. අපි සන්සන්දනය කරලා බලන්න ඔනෙ උබලගෙ මුස්ලිම් රටවල් එක්ක නෙ. උබලාගෙ මුස්ලිම් රටවල් වල තත්වය ගැන මම ත්රෙඩ් දාලාම පෙන්වන්න්න්කො. එල්ටිටි එකට විරුඩ්ඩව රජයට ඔත්තු දිපු අයත් හිටි‍යා කි‍යලා මතක ති‍යා ගනින්. යුද්ධයත් කොහොම හරි අපි දින්නා ගසලි‍යො උබ දන්නවනෙ එක. පරදුනානම් කි‍යන්න තිබුනා ‍යුද්ද‍යක්වත් දීනන්න බැරි රටක් කි‍යලා . :yes:

    හැම මුස්ලිම් එකාම පොසත් ද ලන්කාවෙ? නැහැනෙ බන් උබලාගෙ කන්න නැති මුස්ලිම් පවුල් කි‍යක් ඉන්නවද බන් ලන්කවෙ , ලොකෙත් එහෙම තමා බන්, උබලා ලම‍යි පැටව් ගහන්නෙ පුරුද්දට මිසක් ලම‍යිට අදරෙට නෙමෙ බන්, එක හොදටම පෙනව අප්‍රිකාවෙ අන්ත දුප්පත් මුස්ලිම් රටවල් දිහා බැලුවහම්, ඉපදෙන උන් බුරුතු පිටින් පහුවෙනිදට මන්ද පොෂන‍යෙන් මැරෙනවා .එත් උබලගෙ මුස්ලිම් ගැනු අ‍යෙත් පැටව් හදනවනෙ මැරෙනවා කි‍යලා දැන දැනත්, උබලාගෙ මහ එකාගෙන් ආපු පුරුද්දක් වෙන්න ඇති. :P

    උබලාගෙ අරාබිරටවල් තෙල් හම්බ උන නිසා සල්ලි හෙව්වට ලොකෙ අති දුප්පත්ම රටවල් අතරෙ මුස්ලිම් රටවල් කොච්චර ති‍යෙනවද? (එගැනත් ත්‍රෙඩ් එකකින්ම පෙන්වන්නම්)

    දැන් උබ කි‍යනව නෙද උබලා උබලගෙ ආගම වෙනුවෙන් නැගි හිටිනවා කි‍යලා, සුස‍යිඩ් වෙනවා කි‍යලා කාටවත් සෙකන්ඩ් වෙන්නෙ නැහැ කි‍යලා. පොඩ්ඩක් බලපන් මෙ පින්තුරෙ දිහා.


    israeli-children-attacking-arab-woman.jpg


    කො බන් උබලාගෙ මහලොකු ක‍ය්වාරුව , අරාබි‍යෙ උබලගෙ මුස්ලිම් භුමි‍යෙන්ම කොටසක් බලහත් කාර‍යෙන්ම වෙන්කරවාගෙන් ඊශ්‍රා‍යල‍ය උබලගෙ මුස්ලිම් ගැනුන්ට පු** ප‍යින් ගහලා එලවනවනෙ බන්, උබලාගෙ කො ඔ‍ය ක‍යිවරු ගහන රට්වල් , උබලගෙ රට්වල් මැද්දටම වෙලා උබලාගෙ උන්ට පු** ප‍යින් ගහද්දි උබලා පොන්** වගෙ බලන් ඉන්නවනෙ. උබ ඔච්චර ආගම ජාති‍යගැන කතාකරන එකෙ ගිහින් සුස‍යිඩ් වෙ‍යන්කො ගාසා තිර‍යට ගිහිල්ලා ඊශ්‍රා‍යල් ආමි එකෙ උන්වත් මරාගෙන. :lol:

    උබලාගෙ මහාලොකු අරාබිරටවල් වලට බැරි උනා බන් එකතු වෙලාවත් ඊශ්‍රා‍යල‍යට විරුද්දව නැගිහිටින්න, මෙ පුන්චි ලන්කාව ලොකෙ දරුනුම ත්‍රස්තවාදිනව පරාජ‍ය කලා බන්. :yes:

    මතු සම්බන්ද‍යි...
     

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    දැන් උබ මහලොකුවට ලන්කාවෙ දෙවල් විවෙචනය කරනවනෙ.මෙක මුස්ලිම් උන්ගෙ රටක් නෙමෙ නෙ බන්. අපි සන්සන්දනය කරලා බලන්න ඔනෙ උබලගෙ මුස්ලිම් රටවල් එක්ක නෙ. උබලාගෙ මුස්ලිම් රටවල් වල තත්වය ගැන මම ත්රෙඩ් දාලාම පෙන්වන්න්න්කො. එල්ටිටි එකට විරුඩ්ඩව රජයට ඔත්තු දිපු අයත් හිටි‍යා කි‍යලා මතක ති‍යා ගනින්. යුද්ධයත් කොහොම හරි අපි දින්නා ගසලි‍යො උබ දන්නවනෙ එක. පරදුනානම් කි‍යන්න තිබුනා ‍යුද්ද‍යක්වත් දීනන්න බැරි රටක් කි‍යලා . :yes:

    හැම මුස්ලිම් එකාම පොසත් ද ලන්කාවෙ? නැහැනෙ බන් උබලාගෙ කන්න නැති මුස්ලිම් පවුල් කි‍යක් ඉන්නවද බන් ලන්කවෙ , ලොකෙත් එහෙම තමා බන්, උබලා ලම‍යි පැටව් ගහන්නෙ පුරුද්දට මිසක් ලම‍යිට අදරෙට නෙමෙ බන්, එක හොදටම පෙනව අප්‍රිකාවෙ අන්ත දුප්පත් මුස්ලිම් රටවල් දිහා බැලුවහම්, ඉපදෙන උන් බුරුතු පිටින් පහුවෙනිදට මන්ද පොෂන‍යෙන් මැරෙනවා .එත් උබලගෙ මුස්ලිම් ගැනු අ‍යෙත් පැටව් හදනවනෙ මැරෙනවා කි‍යලා දැන දැනත්, උබලාගෙ මහ එකාගෙන් ආපු පුරුද්දක් වෙන්න ඇති. :P

    උබලාගෙ අරාබිරටවල් තෙල් හම්බ උන නිසා සල්ලි හෙව්වට ලොකෙ අති දුප්පත්ම රටවල් අතරෙ මුස්ලිම් රටවල් කොච්චර ති‍යෙනවද? (එගැනත් ත්‍රෙඩ් එකකින්ම පෙන්වන්නම්)

    දැන් උබ කි‍යනව නෙද උබලා උබලගෙ ආගම වෙනුවෙන් නැගි හිටිනවා කි‍යලා, සුස‍යිඩ් වෙනවා කි‍යලා කාටවත් සෙකන්ඩ් වෙන්නෙ නැහැ කි‍යලා. පොඩ්ඩක් බලපන් මෙ පින්තුරෙ දිහා.


    israeli-children-attacking-arab-woman.jpg


    කො බන් උබලාගෙ මහලොකු ක‍ය්වාරුව , අරාබි‍යෙ උබලගෙ මුස්ලිම් භුමි‍යෙන්ම කොටසක් බලහත් කාර‍යෙන්ම වෙන්කරවාගෙන් ඊශ්‍රා‍යල‍ය උබලගෙ මුස්ලිම් ගැනුන්ට පු** ප‍යින් ගහලා එලවනවනෙ බන්, උබලාගෙ කො ඔ‍ය ක‍යිවරු ගහන රට්වල් , උබලගෙ රට්වල් මැද්දටම වෙලා උබලාගෙ උන්ට පු** ප‍යින් ගහද්දි උබලා පොන්** වගෙ බලන් ඉන්නවනෙ. උබ ඔච්චර ආගම ජාති‍යගැන කතාකරන එකෙ ගිහින් සුස‍යිඩ් වෙ‍යන්කො ගාසා තිර‍යට ගිහිල්ලා ඊශ්‍රා‍යල් ආමි එකෙ උන්වත් මරාගෙන. :lol:

    උබලාගෙ මහාලොකු අරාබිරටවල් වලට බැරි උනා බන් එකතු වෙලාවත් ඊශ්‍රා‍යල‍යට විරුද්දව නැගිහිටින්න, මෙ පුන්චි ලන්කාව ලොකෙ දරුනුම ත්‍රස්තවාදිනව පරාජ‍ය කලා බන්. :yes:

    මතු සම්බන්ද‍යි...
    well said machn,,, :yes::yes:
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    pakakatada Apita kiyanne Api pawala dunne kiyala mathakaine Muthaliff wa maruwe Sinhala Koti kiyana Ekath.. LTTE ekata Eya gama otthu dunneth umbalage un.. :nerd:


    well yu hv to take da responsibility for given words as well
    මම දැන් උඹෙ නම ගම ඔක්කොම එක්ක මේක sl defense ministry mail කරල යවන්නද
     
    Ane bang Nodanna deywal Kiyawala Henin Seeruwe maaruwenna Epa..
    ow.... umba hari..


    Umba moda harakek kiyala Oppu karanna Epa.. loke Muslimla Innawa Biliyana 3kata wada me hama kenama wage perahama kapagena inne..
    namuth Aids Kaarayo kawda okkoma um Muslim Unda? Boudda Sinhalayanta Aids Nadda lankaawe? Aids Kiyanne Kona kapuwama Ena Ledaknewei booruwoo Ekek moda kathawak kiwwa paliyata a'kama Adagena yanna tharam galwandina modayek wenna epa..


    Ayyai malli dennama Ekathuwela Ekama Eka gahaniyekwa Dooshanaya karala Athi une Ape Muslim unda? Eka gei magul kanawaya kiyagena Ekama ganiyek Ayyai malli thiya ganna Umbalada Gahanunta balu widiyata salakanne ehema nathinam Mulin Kellekwa bandala Thamanta Puluwannam witharak Husbund nathi Wandabuwo 3k bandala Eyalatath Jeewithayak dena apida gahanunta Baluwada karanne?
    Islam aagame Hama Gahaniyekma Hama pirimiyekma Kasada bandina Eka Aniwaaryay..namuth Umbalage aagamata Anuwa aagame paare giya kenata aagamata anuwa gahanu Eyalage hisa mudu karala thatte gahala chater karana Eka harida Eyalata kasada bandinnath barikarala thiyenney.. kawda yako balu wada kare gahanunta Apida Umbalada? Rajawaru Anthappura thiyan badu gahuwe Un muslim nisada? Dagabawal Wehera wihaara Waw Amunu Hadanakota Eda kaale Rajawarunta Maha sangaya wahansela thamailu paara kiwwe.. ehenam Ara Rajawaru gahanu 1000k thiyan antappura thiyan inna kota ko Ara maha sangaya wahansela hitiye? Ada wage Eyalath Edaa car Gatthhada bens Gatththada Rajata kade yanna ha? kiyapiya..:angry:



    waradi thiyenawa Degollogema.. namuth Wenasa
    Ape Un Ape Jaathiyata Aagamata Pana Dena un ok A'ka nisa Loke Koi mullaka hari ekek Apita Ape Aagamata jaathiyata Kelawanna aawoth Ape Muslim Un pana gana desarayak hithanne naha.. A'ka nisai Ada
    Ape unge Ehema Suiside karapu unge Nam list ekak denna bari tharamata thiyenne.. namuth Ada umbalata kawda Ehema Suiside karagatthu Ayata List Ekakata Inne Edaatath Adatath hetath inne Hasala Weeraya Witharai Ekama kenek ge namak witharai Umbalata hamadaamath kiya kiya inna wenne.. Ape un Ehema naha.. mage pana unath mama ready denna mage aagama Jaathiya wenuwen.. mathaka thiya ganin wenasa..:angry:

    Muslimla Trastawaadin Wenne nikan newei ape unta puk gahanna Umbala ho wena mona jaathiyak aawith witharai.. api Muslimla Ape Aagamata ape adahiliwalata Agawrawa karaddi Api lipton watarawme kagahala newei uththara denne.. Api niwatayo newei.. walinam wali. Apita kawruth Ekai hondin inna Ekata Api pana unath denawa.



    ow Api Satthu maranwa A' kannata Witharai Fun Ekata newei.
    Lankaawe Inna Muslimlata wada dawasakata kapena Harak pramanaya wadi bohodurata..
    Ehenam ko me kapana harak mas tika yanne Muslimla witharamada Kanne? Yako Umbalage un thamai Apitath wada Wadiyen lankaawe Harak mas kanne.. Arath Lankaawe Deewarayo Okkoma Muslimlada?
    Maaluwath Sathek kiyala Umbalata hithenne natthy Ai? Kukul mas kana Umbala biththara kana Umbala Elumas kana Umbala Uurumas kana Umbala harak mas withara Api kaaworth Satthu maranawa kiyala kiyanne mona paka padanamakinda yako? thota mas kiyala peynne Haraka ge mas witharada? umbalata waradi kiyala wadakuth naha Neethi daapu maha Eka waradduwanam E'ta pahalin hama Ekama Dan A'kama pilipadagena maalu kukul mas kaka mas kana Eka paw kiyanawa. Mehemath jaathiyak innawa kiyala Loke Anith un dannawada danne naha. :P



    kaatada Dan aathak paathak nathiwela thiyenne? kawda Dan nahayen Andanne Apita Thiyenne lokenma buddagamata lankaawa Witharai kiyala?? Apida? umbala banku pothe salli daala A'wa Poliyen pirila salli wadiyen aawama Idam Aran noka nobee lamai hadanne nathuwa lobawela Indala Salli Ekathu karana Athare Ape Un Business karala hamba karala Salliwalata Idam gatthama umbata umbe puka kasanawada A'ka Dakiddi? ha kiyapiya? poliya enakang kata Aran indala hari yanne naha yako hamba karapalla Jaathiyak hatiyata Issarahata Ennata nam.. :lol:



    ow kalinuth mama kiwwa api minee maranwa A' Apiwa maranna Ena Ape Jaathiye Hathuranwa. Apita puk gahanna aawoth Api Unta puk gahala Anath gahalai Ewanne mathaka tiya ganin. Apita Niwatayo nowee ape podu hathuraa apith ekka Waliyata aawoth A'welawata Apita kiyala thiyenne Ehema Waliyata aawa Ekawa maralama danna kiyala Al Kuraan Eke.. api nana guna wala Ussan Yuddeta yanne naha kiyala dannawane. So Apita Oluwa kelin thiya ganna jathiyak widiyata Apita ana karana Potha api Imbalai aagamata Wiruddawa nagee sitina podu hathurawwa marala danne...


    ow Europe wala Hijab Witharak newei Dan Islam kiwwath bayai Anna Api Ehemai Europe Eka baya karala thiyenne Dana gassala Thiyenne.. Wadiyenma ape aagamata Enne Europe walin anna A'nisai Dan Unta karanna thiyenne Araka meyka ban karala sulu sulu Sathutak windinnai.. namuth api a'watath muhuna denawa Wali daanawaa.. A'kata Umbala Akon Heluwen inna gahanunwa daala Budu pilimayak issaraha natawaddi umbala a'ka balagena nikan indala Akon ta lankawata visa nodee lokuma loku weera kriyawak kare huh?
    :rofl::rofl::rofl: Yako Anna Arahe Hollywood wala Buduhama duruwanta Apahaasa karala Film gahanawa A'wata Niwatayo wage balan indala Api walidana Ekatath katha kiyanna Epa.. Mathaka Athine ara Movie Eka Buddah ge oluwa uda Ekek indagena inna pic ekath ekka aawa Movie Eka haa?


    lokema Ape un monawa hari deyak kara kiyala thiyenawa Umbala karapu bijjakwath thiyenawada Jaathiyak hatiyata? Anunta Gahala kadawalata Ginithiyala kada kadala badu kolla kaapu.. Satanakadi Yatath wenna kiyala Sudu kodi ussan Ena unta digata harahata wedithiyala marapu Demala minissunwa Samoola gathanaya karapu Umbala babala Ane paw.. :D

    අස්සලාමු අලෙයිකුම් සැමට ....
    ගසාලි ස‍හෝදරයා පට්ට ප්රති ප්රහාරයක්...
    :P
     

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    well yu hv to take da responsibility for given words as well
    මම දැන් උඹෙ නම ගම ඔක්කොම එක්ක මේක sl defense ministry mail කරල යවන්නද

    Ado L**g Gembo.. p*** Deepang mage info thota p** lajja hitunada thoge jaathiya karapu p*** wadey mama Elipikiwwata.. Wal uuru kawm kana modayooo menna meykath Ekkama Deepiya http://lankalibrary.com/phpBB/viewtopic.php?t=335
    tho awruddaya perethayek wage kawm kaaka indala madi meeharakoo rate loke news Ahapiya mulin p****.
     
    Last edited by a moderator: