Ane bang Nodanna deywal Kiyawala Henin Seeruwe maaruwenna Epa..
ow.... umba hari..
Umba moda harakek kiyala Oppu karanna Epa.. loke Muslimla Innawa Biliyana 3kata wada me hama kenama wage perahama kapagena inne..
namuth Aids Kaarayo kawda okkoma um Muslim Unda? Boudda Sinhalayanta Aids Nadda lankaawe? Aids Kiyanne Kona kapuwama Ena Ledaknewei booruwoo Ekek moda kathawak kiwwa paliyata a'kama Adagena yanna tharam galwandina modayek wenna epa..
Ayyai malli dennama Ekathuwela Ekama Eka gahaniyekwa Dooshanaya karala Athi une Ape Muslim unda? Eka gei magul kanawaya kiyagena Ekama ganiyek Ayyai malli thiya ganna Umbalada Gahanunta balu widiyata salakanne ehema nathinam Mulin Kellekwa bandala Thamanta Puluwannam witharak Husbund nathi Wandabuwo 3k bandala Eyalatath Jeewithayak dena apida gahanunta Baluwada karanne?
Islam aagame Hama Gahaniyekma Hama pirimiyekma Kasada bandina Eka Aniwaaryay..namuth Umbalage aagamata Anuwa aagame paare giya kenata aagamata anuwa gahanu Eyalage hisa mudu karala thatte gahala chater karana Eka harida Eyalata kasada bandinnath barikarala thiyenney.. kawda yako balu wada kare gahanunta Apida Umbalada? Rajawaru Anthappura thiyan badu gahuwe Un muslim nisada? Dagabawal Wehera wihaara Waw Amunu Hadanakota Eda kaale Rajawarunta Maha sangaya wahansela thamailu paara kiwwe.. ehenam Ara Rajawaru gahanu 1000k thiyan antappura thiyan inna kota ko Ara maha sangaya wahansela hitiye? Ada wage Eyalath Edaa car Gatthhada bens Gatththada Rajata kade yanna ha? kiyapiya..
waradi thiyenawa Degollogema.. namuth Wenasa
Ape Un Ape Jaathiyata Aagamata Pana Dena un ok A'ka nisa Loke Koi mullaka hari ekek Apita Ape Aagamata jaathiyata Kelawanna aawoth Ape Muslim Un pana gana desarayak hithanne naha.. A'ka nisai Ada
Ape unge Ehema Suiside karapu unge Nam list ekak denna bari tharamata thiyenne.. namuth Ada umbalata kawda Ehema Suiside karagatthu Ayata List Ekakata Inne Edaatath Adatath hetath inne Hasala Weeraya Witharai Ekama kenek ge namak witharai Umbalata hamadaamath kiya kiya inna wenne.. Ape un Ehema naha.. mage pana unath mama ready denna mage aagama Jaathiya wenuwen.. mathaka thiya ganin wenasa..
Muslimla Trastawaadin Wenne nikan newei ape unta puk gahanna Umbala ho wena mona jaathiyak aawith witharai.. api Muslimla Ape Aagamata ape adahiliwalata Agawrawa karaddi Api lipton watarawme kagahala newei uththara denne.. Api niwatayo newei.. walinam wali. Apita kawruth Ekai hondin inna Ekata Api pana unath denawa.
ow Api Satthu maranwa A' kannata Witharai Fun Ekata newei.
Lankaawe Inna Muslimlata wada dawasakata kapena Harak pramanaya wadi bohodurata..
Ehenam ko me kapana harak mas tika yanne Muslimla witharamada Kanne? Yako Umbalage un thamai Apitath wada Wadiyen lankaawe Harak mas kanne.. Arath Lankaawe Deewarayo Okkoma Muslimlada?
Maaluwath Sathek kiyala Umbalata hithenne natthy Ai? Kukul mas kana Umbala biththara kana Umbala Elumas kana Umbala Uurumas kana Umbala harak mas withara Api kaaworth Satthu maranawa kiyala kiyanne mona paka padanamakinda yako? thota mas kiyala peynne Haraka ge mas witharada? umbalata waradi kiyala wadakuth naha Neethi daapu maha Eka waradduwanam E'ta pahalin hama Ekama Dan A'kama pilipadagena maalu kukul mas kaka mas kana Eka paw kiyanawa. Mehemath jaathiyak innawa kiyala Loke Anith un dannawada danne naha.
kaatada Dan aathak paathak nathiwela thiyenne? kawda Dan nahayen Andanne Apita Thiyenne lokenma buddagamata lankaawa Witharai kiyala?? Apida? umbala banku pothe salli daala A'wa Poliyen pirila salli wadiyen aawama Idam Aran noka nobee lamai hadanne nathuwa lobawela Indala Salli Ekathu karana Athare Ape Un Business karala hamba karala Salliwalata Idam gatthama umbata umbe puka kasanawada A'ka Dakiddi? ha kiyapiya? poliya enakang kata Aran indala hari yanne naha yako hamba karapalla Jaathiyak hatiyata Issarahata Ennata nam..
ow kalinuth mama kiwwa api minee maranwa A' Apiwa maranna Ena Ape Jaathiye Hathuranwa. Apita puk gahanna aawoth Api Unta puk gahala Anath gahalai Ewanne mathaka tiya ganin. Apita Niwatayo nowee ape podu hathuraa apith ekka Waliyata aawoth A'welawata Apita kiyala thiyenne Ehema Waliyata aawa Ekawa maralama danna kiyala Al Kuraan Eke.. api nana guna wala Ussan Yuddeta yanne naha kiyala dannawane. So Apita Oluwa kelin thiya ganna jathiyak widiyata Apita ana karana Potha api Imbalai aagamata Wiruddawa nagee sitina podu hathurawwa marala danne...
ow Europe wala Hijab Witharak newei Dan Islam kiwwath bayai Anna Api Ehemai Europe Eka baya karala thiyenne Dana gassala Thiyenne.. Wadiyenma ape aagamata Enne Europe walin anna A'nisai Dan Unta karanna thiyenne Araka meyka ban karala sulu sulu Sathutak windinnai.. namuth api a'watath muhuna denawa Wali daanawaa.. A'kata Umbala Akon Heluwen inna gahanunwa daala Budu pilimayak issaraha natawaddi umbala a'ka balagena nikan indala Akon ta lankawata visa nodee lokuma loku weera kriyawak kare huh?



Yako Anna Arahe Hollywood wala Buduhama duruwanta Apahaasa karala Film gahanawa A'wata Niwatayo wage balan indala Api walidana Ekatath katha kiyanna Epa.. Mathaka Athine ara Movie Eka Buddah ge oluwa uda Ekek indagena inna pic ekath ekka aawa Movie Eka haa?
lokema Ape un monawa hari deyak kara kiyala thiyenawa Umbala karapu bijjakwath thiyenawada Jaathiyak hatiyata? Anunta Gahala kadawalata Ginithiyala kada kadala badu kolla kaapu.. Satanakadi Yatath wenna kiyala Sudu kodi ussan Ena unta digata harahata wedithiyala marapu Demala minissunwa Samoola gathanaya karapu Umbala babala Ane paw..