මුහම්මද් ගේ නව යොවුන් වැන්දඹු බිරිඳ | Safiya, widowed and married by M

ruff2000

Banned
Sep 12, 2007
937
339
0
සිංහල මගේ රට
මුහම්මද් ගේ නව යොවුන් වැන්දඹු බිරිඳ | Safiya, widowed and married by M

මුහම්මද් විවාහ කර ගත්තේ වැන්දඹුවන් බවත්, ඒ මගින් ඔහු ලෝකෙට ඉතා උතුම් ආදර්ශයක් පෙන්වපු බවත් සමහර මුස්ලිම් මිතුරන් කියනවා මම අහල තියෙනවා.

ඛයිබර් හි සාෆියා කියන්නේ ලස්සන කාන්තාවක්. ඇය විවාහ වෙන්න සිටි කෙනෙක්. ඇත්තටම එදා තමයි ඇගේ විවාහ උත්සවය පැවැත්වුනේ. මුහම්මද් ඛයිබර් නගරයට කිසිම හේතුවක් නැතිව පහර දුන්නෙත් එදාමයි. ඛයිබර් වල වාසය කලේ යුදෙවුවන්. ඔවුන් බොහොම පොහොසත් අය. වස්තුවට ඇති කෑදර කම නිසා මුහම්මද් කිසිම හේතුවකින් තොරව ඛයිබර් වලට පහර දෙන්නට ඇති බවයි හිතන්න පුළුවන්.
ඛයිබර් නගරයට පහර දීලා එය විනාශ කලාට පස්සේ (සාෆියා ගේ පුරුෂයා මේ සටනේදී මරා දැමුණා), මුහමම්ද් සුපුරුදු විදියට තම අනුගාමිකයන්ට කියනවා යටත් කර ගත් ප්‍රදේශයේ ස්ත්‍රීන් ගෙන යාමට. මොනවටද? ඇදට ගන්න මිසක්! වහල් ස්ත්‍රීන් කියල හඳුන්වන්නෙත් මේ අයමයි. මුහම්මද් ගේ දියා කියන අනුගාමිකයා, මුහමම්ද්ට කියනවා ඔහුටත් ස්ත්‍රියක් අවශ්‍ය බව. එතකොට මුහම්මද් කියනවා ඔහුට කැමති කෙනෙක් තෝර ගන්න කියල. ඔහු තෝරා ගන්නේ සෆියා ව. මේ අතර මුහම්මද්ගෙ තවත් අනුගාමිකයෙක් මුහම්මද්ට කියනවා සෆියා කියන්නේ ඛයිබර් හි ප්‍රධාන පවුලේ කෙනෙක් බව හා ඇගේ රූප ශෝභාව. මෙ අහන මුහම්මද් අණ කරනවා සාෆියාව ගෙන එන්න. ඇගේ රූප ශෝභාවට පෙරේත වෙක මුහම්මද් දියාට කියනවා සාෆියා හැර අනික් ඕනම කෙනෙක් අරන් යන්න කියල. මේ කාලය තුලම තමයි සාෆියාට ආර්තවය ඇති වෙන්නේ. දවස් තුනකින් ආර්තවය නිම වෙච්ච වහාම මුහම්මද් ඇයව විවාහ කර ගන්නවා.


මේ කතාව ඇතුලේ ගත යුතු බොහෝ දේ තියෙනවා. පළමුව් එනි එක තමයි මුහම්මද් විසින් සාමකාමී ජාතීන්ට පහර දීම. මේකට හේතුව ධන තණ්හාව වෙන්න ඇති. ඊටත් වඩා ගැහැණුන් අයිති කර ගැනීමේ වලත්ත චේතනාව වෙන්න බොහොම ඉඩ තියෙනවා. මොකද හැම යටත් පෙදෙසකින්ම මොවුන් ස්ත්‍රීන් බලෙන් පැහැරගෙන ගොස් විවාහ කර ගත්තා. දෙවනි කාරණය තමයි සැමියා හා නෑදායන් මරා දැමීමෙන් වැලපෙන ගැහැණියක් දින තුනක් ඇතුලත සරණ පාවා ගැනීම. සාෆියාට ආර්තවය හැදී නොතිබුනා නම් මුහම්මද් ඇය සමග බුදියා ගන්නේ එදා රෑම බවට කිසිම සැකයක් නෑ. මෙ කටයුත්තට විවාහයක් කීමත් වැරදියි. මොකද තමන්ගේ ස්වාමියා හා නෑදෑයන් මරා දැමූ අධමයා සමග බුදියා ගන්න කිසිම වුවමනාවක් සාෆියාට තිබුණා නම් ඇයට පිස්සු වෙන්නට ඕන. මේකට වඩාත් ගැලපෙන්නේ මුහමම්ද් විසින් සාෆියා දූෂණය කලා යයි කීවොතින්. මුහම්මද් සාෆියාව දූෂණය කරනවා විතරක් නෙවෙයි ඇයට වේල් එකක්, එනම් හිජාබය අඳින්නත් බල කරනවා. ඒ කාලයේ මුස්ලිම් අයට ස්ත්‍රී දූෂණය කියන්නේ හරිම සරල දෙයක්. යටත් කර ගන්නා ප්‍රදේශ වල ස්ත්‍රීන් වහල් ස්ත්‍රීන් ලෙස ගෙන ඔවුන්ගේ කැමැත්තෙන් තොරව ඔවුන් ලිංගික ක්‍රියාවන්ට යොදා ගන්නට මුහම්මද් ඔවුන්ට අවසර දීලා තිබුණා. කැමැත්තෙන් තොරව ලිංගික ක්‍රියාවට යොදා ගැනීම කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂණය. මේ අනුව කුරාණයෙන් ස්ත්‍රී දූෂණය නීති ගත කර තියෙන බවත් කියන්න පුළුවන්.

මහා කාරුණික මුහම්මද්ගේ වැඩ කිඩ මෙන්න. වැන්දඹුවන් බැන්දේ ඔවුන් වැන්දඹුකරණය කිරීමෙන් පසුව. කොහොමද මහා කරුණාව!
 

ruff2000

Banned
Sep 12, 2007
937
339
0
සිංහල මගේ රට
174739_183263305027176_1269400_n.jpg
 
  • Like
Reactions: N4you25

ruff2000

Banned
Sep 12, 2007
937
339
0
සිංහල මගේ රට
captureqcc.jpg


මම උඹට බනින්නේ නෑ,උඹට කල්පනා කරන්න යමක් දෙන්න ඕන නිසා මේක කියන්නේ

මට උඹලගේ නොපෙනෙන දෙවියන්ට වඩා මට පෙනෙන දෙවියන් තමයි මගේ අම්මයි තාත්තයි ,මොකද මාව දස මසක් කුස තියාගෙන ඉඳල මව බිහි කරලා මට කන්න බොන්න දීල හැදුවේ මට පේන මේ දෙවිවරු.
 

nimb

Banned
Nov 23, 2011
19
3
0
muhammad nabi mona karath thamuselata puduma amaaruwak ne thiyenne.. mang athatama thamuselata athatama wena wada nadda.. nikan moda chuun daane nathuwa gihin wadak karaganna..
 

nimb

Banned
Nov 23, 2011
19
3
0
ruff kiyanne maanasika ledek.. islam aagamata one widihata insult karanna. eka thaman adahana aagamata insult karagannawa wage wadak
 

rukshan0000

Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,573
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    ruff kiyanne maanasika ledek.. islam aagamata one widihata insult karanna. eka thaman adahana aagamata insult karagannawa wage wadak

    අයි බන් ඕක ෆේක් එකකින් ඇවිල්ලා කිව්වේ
    කොන්ද පණ නැති නිසාද
    ඔරිජිනල් එකෙන් වරෙන්කෝ ලැජ්ජා නැතිව:lol::lol:
     

    nimb

    Banned
    Nov 23, 2011
    19
    3
    0
    jaraa parak da hoda ekekda kiyala thamusela dakke naha ne.. eya karapu kiyapu ewa dakka wage ne kathawa.. eya kohomada kiyalawath danne naha. habai boru wisthara hodata daanna.. ohoma insult karanawanam apitath puluwan onatharam oyawage insult karalaaagam thread daanna

    eth ehema karoth ogollange balu gaanata watai.. mathaka thiyaganna. ruff wage moda chunn daana minissu hinda oya rata hadana eka nam sure naha
     

    nimb

    Banned
    Nov 23, 2011
    19
    3
    0
    අයි බන් ඕක ෆේක් එකකින් ඇවිල්ලා කිව්වේ
    කොන්ද පණ නැති නිසාද
    ඔරිජිනල් එකෙන් වරෙන්කෝ ලැජ්ජා නැතිව:lol::lol:

    mage konda pana naha. eth wena aagamakata insult karana eka eeta wada jaara deyak ne?
     

    DANEWMEN

    Well-known member
  • Jun 12, 2007
    7,909
    98
    48
    44
    The place I love to live....
    muhammad nabi mona karath thamuselata puduma amaaruwak ne thiyenne.. mang athatama thamuselata athatama wena wada nadda.. nikan moda chuun daane nathuwa gihin wadak karaganna..

    Machan sirawata kiyanne......!!!!
    Muhammad nabi kiyanne ganu horekda??????? akathamai tambi nitharama ganu horakamay yanne......!!!!:lol::lol::lol::lol:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    jaraa parak da hoda ekekda kiyala thamusela dakke naha ne.. eya karapu kiyapu ewa dakka wage ne kathawa.. eya kohomada kiyalawath danne naha. habai boru wisthara hodata daanna.. ohoma insult karanawanam apitath puluwan onatharam oyawage insult karalaaagam thread daanna

    eth ehema karoth ogollange balu gaanata watai.. mathaka thiyaganna. ruff wage moda chunn daana minissu hinda oya rata hadana eka nam sure naha


    උබල අනුන්ට insult කරලා thread දාන්න ඕනේ නැහැ...උබලගේ qualities උබල පෙන්නපල්ලා
     

    Battichcha

    Member
    Mar 27, 2011
    464
    34
    0
    38
    captureqcc.jpg


    මම උඹට බනින්නේ නෑ,උඹට කල්පනා කරන්න යමක් දෙන්න ඕන නිසා මේක කියන්නේ

    මට උඹලගේ නොපෙනෙන දෙවියන්ට වඩා මට පෙනෙන දෙවියන් තමයි මගේ අම්මයි තාත්තයි ,මොකද මාව දස මසක් කුස තියාගෙන ඉඳල මව බිහි කරලා මට කන්න බොන්න දීල හැදුවේ මට පේන මේ දෙවිවරු.


    :cool: පට්ටම කතාව මචං