මුහුණු පොත හරහා කෙල්ලෙක් දාගනීමට

Jul 10, 2011
5,011
473
0
naththe mokada boola uba hithuwada kello ochchara laamaka tin tin la kiyala

මම මේක දැම්මේ Elakiri Joke Section එකේ මචං..මම කිව්වේ නැ කවුරුවත් එච්චර මෝඩ කියලා..උඹට ප්‍රශ්නේ ඒක නෙමෙය්..මේක මම දාපු එකය් ප්‍රශ්නේ..මේකම වෙන එකෙක් දැම්මනම් හොද Smiley එකක් දාලා ලස්සන කොමන්ට් එකක් දීලා ඌට රෙප් දීල ''එළ ටෝක්'' එක කියලා ඌව තවත් දිරිගන්වය්..No worries machan..:):)
 
  • Like
Reactions: Dulanzz

Dulanzz

Member
Jan 31, 2011
7,845
654
0
Necker Island
බොරලුගොඩ මහතා;14153100 said:
මම මේක දැම්මේ Elakiri Joke Section එකේ මචං..මම කිව්වේ නැ කවුරුවත් එච්චර මෝඩ කියලා..උඹට ප්‍රශ්නේ ඒක නෙමෙය්..මේක මම දාපු එකය් ප්‍රශ්නේ..මේකම වෙන එකෙක් දැම්මනම් හොද Smiley එකක් දාලා ලස්සන කොමන්ට් එකක් දීලා ඌට රෙප් දීල ''එළ ටෝක්'' එක කියලා ඌව තවත් දිරිගන්වය්..No worries machan..:):)

lol uba muslim handa mehema kiyanawa kiyalada hithanne. mata pukada ban uba muslim una kiyala oka sinhala ekek dammath mekama thamai kiyanne ...
 
Jul 10, 2011
5,011
473
0
lol uba muslim handa mehema kiyanawa kiyalada hithanne. mata pukada ban uba muslim una kiyala oka sinhala ekek dammath mekama thamai kiyanne ...

එලකිරි එකේ දවසට් ජංගි ත්‍රෙඩ් කීයක් නම් වැටනවද..ඒවයේ නම් උඹ මෙහම කියනවා මම දැකලනම් නැ..මම වැරදිනම් මට තැන පෙන්නපං.. :):)
 

Dulanzz

Member
Jan 31, 2011
7,845
654
0
Necker Island
බොරලුගොඩ මහතා;14153124 said:
එලකිරි එකේ දවසට් ජංගි ත්‍රෙඩ් කීයක් නම් වැටනවද..ඒවයේ නම් උඹ මෙහම කියනවා මම දැකලනම් නැ..මම වැරදිනම් මට තැන පෙන්නපං.. :):)

mama EK enne adun nathi kello balanna newei ewata wenama sites tiyenawa.. anika mata mokaka hari cmnt karanna hithunoth witharai man post ekak daanne nathuwa EK eke ewun hadanna yanne naa man unge thaththa newei ne.. anika over yana ewata man ganna action public eke dada inna uwamanaawak naa one nan GTRZ gen ahapan..
 

cookies572

Well-known member
  • Apr 13, 2011
    823
    697
    93
    බොරලුගොඩ මහතා;14151953 said:
    හා හා ඒකනම් ඇත්ත..අපිටනම් සදා අත පමනයි..නේද බං.. :D:D;);)
    උඹට රෙප් ++ මගේන් ;);)

    සදා අත කියන හු යන්නක් නෙමේ බුන් මම කියන්නෙ. වෙන කොන්ද කෙලින් තියගෙන කෙල්ලො දාගන්න ක්‍රම තියෙනවා. කොහොම උනත් එක් එක් අයගේ හටි වෙනස්නේ. උබෙ හැටි මෙහෙම වෙන්න ඇතී.
     
    Jul 10, 2011
    5,011
    473
    0
    සදා අත කියන හු යන්නක් නෙමේ බුන් මම කියන්නෙ. වෙන කොන්ද කෙලින් තියගෙන කෙල්ලො දාගන්න ක්‍රම තියෙනවා. කොහොම උනත් එක් එක් අයගේ හටි වෙනස්නේ. උබෙ හැටි මෙහෙම වෙන්න ඇතී.

    අනේ පිස්සුද බං..කෙල්ලෝ පස්සෙ යන කොල්ලෙක් නෙමෙය් මම..පොඩි කාලෙ ඉදලම එහමය්..හරියට කෙල්ලෙක්ගේ මූන බලලා කතකරන්නෙත් නැ මම...මම මේක පරිවර්තන කරපු එකක්..මම ලියපු එකක් නෙමෙය්..
    :cool::cool:
     

    ColdBreath

    Member
    Jul 7, 2010
    1,469
    191
    0
    බොරලුගොඩ මහතා;14154264 said:
    හරියට කෙල්ලෙක්ගේ මූන බලලා කතකරන්නෙත් නැ මම...

    අනේ පව්... :D:D:D :lol::lol::lol:
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    625383_700b.jpg


    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    කෙල්ල දාන හැම රෙද්දටම like , comment දාන්න ගියොත් එකිට වදයක් වෙනවා ඒකිට තේරෙනවා කොල්ල හොද පැනියෙක් කියල
    chat එකෙදී නම් "ඔයා හරි ලස්සනයි" ඒ වගේ දේවල් කිව්වොත් අවුලක් නැ කොල්ලගේ නම්බුව බේරාගෙන කෙල්ලවත් ද ගන්න පුළුවන්
    සැ.යු : මේක මගේ මතය හොද ද කොල්ලනේ :)
     
    Jul 10, 2011
    5,011
    473
    0
    කෙල්ල දාන හැම රෙද්දටම like , comment දාන්න ගියොත් එකිට වදයක් වෙනවා ඒකිට තේරෙනවා කොල්ල හොද පැනියෙක් කියල
    chat එකෙදී නම් "ඔයා හරි ලස්සනයි" ඒ වගේ දේවල් කිව්වොත් අවුලක් නැ කොල්ලගේ නම්බුව බේරාගෙන කෙල්ලවත් ද ගන්න පුළුවන්
    සැ.යු : මේක මගේ මතය හොද ද කොල්ලනේ :)

    උඹේ මතයත් හරි.. ;);):yes::D