mea seen eka karama mage nam block eka clear wuna, patta amaruwen hitiye
godak hira wela nam hariyana ekak na try karala balapan
ear eka adina angle eka hariyata karanan ona nath nam clear wenne na. angle eka wenas karala balapan
ad block remove karala balapan
නහයට දාන බින්දු මොකුත් නැද්ද පාමසියකින් ගන්න
azithromycin 500mg twice per day x 3 days
operation karanne ei? anith dewal ekakwath hari giye nedda? operation eka last resort eka. try karala balanna puiluwan dewal ona tharam ita kalin.Thissaya kiyala thibba Operation karanna,,, kohomada karanne ? keeyak yaida ?