මූනෙ සයිනස් කුහරවල සෙම හිරවෙලා

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,395
    113
    KrishanL89
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    mea seen eka karama mage nam block eka clear wuna, patta amaruwen hitiye

    godak hira wela nam hariyana ekak na try karala balapan
    ear eka adina angle eka hariyata karanan ona nath nam clear wenne na. angle eka wenas karala balapan

    ad block remove karala balapan


    මේක නම් හරි ගියා කියපන්කො
     
    • Like
    Reactions: 2osama and dagayaa

    Tea Boy

    Well-known member
  • Apr 22, 2011
    840
    397
    63
    matat oya seen eka awith doctor kenek dunna nahayata danna drop ekak. steam karala danna kiwwe. dala tika welaawakin kibuhum gihin kaha pata sema giliyak aawa. ita passe pain eka nathuwa giya
     

    csoftlanka

    Well-known member
  • Dec 22, 2017
    476
    442
    63
    Thissaya kiyala thibba Operation karanna,,, kohomada karanne ? keeyak yaida ?
    operation karanne ei? anith dewal ekakwath hari giye nedda? operation eka last resort eka. try karala balanna puiluwan dewal ona tharam ita kalin.

    yoga practice, ayurvedic treatments, nethnam Azythromycin for 3 days...
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    ඕකටත් එක්ක තමයි හෙළ ඉඩා පිංගල ශාස්ත්‍රය තියෙන්නේ.දන්නා කෙනෙක් හොයල ප්‍රතිකාර ගන්න.ප්‍රතිකාර කිවුවට බොන්න බෙහෙත් නෑ.