මූනෙ සයිනස් කුහරවල සෙම හිරවෙලා

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,934
    113
    operation karanne ei? anith dewal ekakwath hari giye nedda? operation eka last resort eka. try karala balanna puiluwan dewal ona tharam ita kalin.

    yoga practice, ayurvedic treatments, nethnam Azythromycin for 3 days...
    operation kala ban..happpoooooooooooooo.. hathurektawath wenna epa ehema opperation ekak....... 3 days patien Kating Husma gatte.. my girl..... hapoooooo.. mathak weddith Dukai................ operation eken passe 2 weeks yanakan nahayen le kutti kutti enne...............
     

    csoftlanka

    Well-known member
  • Dec 22, 2017
    476
    442
    63
    operation kala ban..happpoooooooooooooo.. hathurektawath wenna epa ehema opperation ekak....... 3 days patien Kating Husma gatte.. my girl..... hapoooooo.. mathak weddith Dukai................ operation eken passe 2 weeks yanakan nahayen le kutti kutti enne...............
    happa ehemada? eththatama ehema operation kale anith dewal weda kale nethi hindada? doctor beheth deela balanna ethine kalin?
     

    L Style

    Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    Ado mata oka tibba me magule Covid injection gahapu dawasa idan. Mata husma gannama ba nahaya hirawenawa. Hamadama Nasal Spray gahuwa 2 years witara. Behet gatta adu une na. Man hithuwa mata wena ledak hadei kiyala me hurts gahala hamawelema. Ita passe දෙවදාර කොල වලින් inhale Kara. Dan 1 month wage nasal spray gahuwe na
     

    csoftlanka

    Well-known member
  • Dec 22, 2017
    476
    442
    63
    sinus wala rare case ekak tiyanwa, bacteria infection ekak ewith pimples, pustules hedena. ethakota pimples walata treatment gattata eka adu wenne e welawata witarai.
     

    Shehan333

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    306
    356
    63
    Gampaha
    ඕකටත් එක්ක තමයි හෙළ ඉඩා පිංගල ශාස්ත්‍රය තියෙන්නේ.දන්නා කෙනෙක් හොයල ප්‍රතිකාර ගන්න.ප්‍රතිකාර කිවුවට බොන්න බෙහෙත් නෑ.

    හෙළ ඉඩා පිංගල ශාස්ත්‍රය gena danna kenek innawada?