මෘදුකාංග ඉංජිනේරු අවුල් වේගෙනද එන්නේ

iworld

Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    ප්‍රයිවට් කැම්පස් එපා. නිදහස් අධ්‍යාපනය සුරකිමු. AI මාරයා පරදවමු.
    -it වරුන්ගේ සංගමය
    protesting classic film GIF by FilmStruck
    ඕක හරියන් නෑ. පුකට දෙකක් දීලා ගෙදර යවයි.


    ------ Post added on Apr 22, 2025 at 4:32 PM

    සකර්බර්ග් අයියම උත්තරය දීලා
    ------ Post added on Apr 22, 2025 at 4:33 PM
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    Ai පෝන් නැද්ද බං බලන්න
    Ai direct කරපුව 😅 මං කියන්නෙ ස්ක්‍රිප්ට් එක ලියල තියෙන්නෙ Ai
    අනුරාධව දාමු ai කෙල්ල එක්ක පෝන් වීඩියෝ එකකට. අනුරාධට තියෙන්නෙ කෑ ගහන්න " ඉක ඉක ඉක ඉක" කියලා
     
    • Haha
    Reactions: AnuradhaRa

    naveenr

    Well-known member
  • Apr 17, 2017
    1,653
    1,781
    113
    AI is also a software. So you need Enginneres to build those.
    වැල යන අතට මැස්ස ගහන්න පුරුදු වෙන්න.
    හරියට fundermentals එක්ක යන කෙනෙකුට එහෙම ලොකු අවුලක් වෙන්නෙ නෑ. එහෙන් මෙහෙන් ඇහිඳ ගත්තු එවුන්ට නම් කෙල වෙනවා.


    ඊයේ මම බැලුව CURSOR IDE එක . ඩොලර් 20 ක් මාසෙට වියදම් කරන්න පුලවන්නම් ඔයත් හිංජිනේරුවෙක්
    not a engineer. just a programmer
    ------ Post added on Apr 22, 2025 at 4:54 PM
     
    • Like
    Reactions: anushkapubudu

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,059
    113
    සේදවත්ත
    කිසි අවුලක් වෙන් නෑ බය නොවී හිටහල්ලා , ai එක්කට පුලුවන්ද මනුස්සයෙක්ගේ තැනගන්න .