ඕක හරියන් නෑ. පුකට දෙකක් දීලා ගෙදර යවයි.ප්රයිවට් කැම්පස් එපා. නිදහස් අධ්යාපනය සුරකිමු. AI මාරයා පරදවමු.
-it වරුන්ගේ සංගමය
![]()
Ai කෙල්ලෙක් දාගමුඔය කොච්චර කිව්වත් AI ඉන්නෙ මිනිස් චින්තනයට පිටුපසින්
Ai කෙල්ලෙක් දාගමු
thiyanwa yako ඕනේ Promt එක පෝෂිෂන් ස්ටයිල් එක ගැහුවාම වීඩියෝ එක එනවාAi පෝන් නැද්ද බං බලන්න
ඕඒ අයිවලින් කෝඩ් කරන්න පුළුවන් නිසා SE ජොබ් වලට කෙලවීගෙන එන්න යන්නේ නේද බන්ල
අනුරාධව දාමු ai කෙල්ල එක්ක පෝන් වීඩියෝ එකකට. අනුරාධට තියෙන්නෙ කෑ ගහන්න " ඉක ඉක ඉක ඉක" කියලාAi පෝන් නැද්ද බං බලන්න
Ai direct කරපුවමං කියන්නෙ ස්ක්රිප්ට් එක ලියල තියෙන්නෙ Ai
not a engineer. just a programmerඊයේ මම බැලුව CURSOR IDE එක . ඩොලර් 20 ක් මාසෙට වියදම් කරන්න පුලවන්නම් ඔයත් හිංජිනේරුවෙක්