ඒ අයිවලින් කෝඩ් කරන්න පුළුවන් නිසා SE ජොබ් වලට කෙලවීගෙන එන්න යන්නේ නේද බන්ලා
AI වලට නම් ලොකු ඉල්ලුමක් ඇති වෙන එකක් නැහැ. දැන් හැම එකාම AI / Data Science ස්පෙෂල්යිශේෂන් කරන්න පටන් අරන්. පඳුරකට ගැහුවත් පයිටෝච් සයිකිට් කාරයෝ ලක්ෂ ගානක් වීසි වෙනවා. IT ෆීල්ඩ් එකේ කිසිම ඒරියා එකක ඉල්ලුම වැඩිවෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි මටනම් ඉල්ලුම අඩු වෙන එක නම් හොඳට පේනවා.උඹලට හිතෙන විදියට මොන වගේ ෆීල්ඩ් එකක් ඕ කේ වෙයිද tech side eken...AI da? natham Autonomous driving side wage weida? man kiyanne illuma wadiwenne
ඉස්සරට ගොඩක් දේවල් ai වලින් replace වීමට නියමිතයි. මුලින්ම කොම්පියුටර් ටෙක් වලට තමයි ඒක වෙන්නෙ. ඊ ලගට teaching field එකට.ඒ අයිවලින් කෝඩ් කරන්න පුළුවන් නිසා SE ජොබ් වලට කෙලවීගෙන එන්න යන්නේ නේද බන්ලා
Networking, hardware engineers etc බේරෙයි ටික කාලෙකට හරි.උඹලට හිතෙන විදියට මොන වගේ ෆීල්ඩ් එකක් ඕ කේ වෙයිද tech side eken...AI da? natham Autonomous driving side wage weida? man kiyanne illuma wadiwenne
ඔව්. කුඹුරු කොටමු.ඒ අයිවලින් කෝඩ් කරන්න පුළුවන් නිසා SE ජොබ් වලට කෙලවීගෙන එන්න යන්නේ නේද බන්ලා
ප්රයිවට් කැම්පස් එපා. නිදහස් අධ්යාපනය සුරකිමු. AI මාරයා පරදවමු.
-it වරුන්ගේ සංගමය
![]()