මුන්ගෙ පොඩි පයි-ටෝච් කොට වලින් කරන්න පුලුවන් දෙයක් නෑ. Agentic AI වලින් සියලුම ජොබ් වලට කෙලවෙනවAI වලට නම් ලොකු ඉල්ලුමක් ඇති වෙන එකක් නැහැ. දැන් හැම එකාම AI / Data Science ස්පෙෂල්යිශේෂන් කරන්න පටන් අරන්. පඳුරකට ගැහුවත් පයිටෝච් සයිකිට් කාරයෝ ලක්ෂ ගානක් වීසි වෙනවා. IT ෆීල්ඩ් එකේ කිසිම ඒරියා එකක ඉල්ලුම වැඩිවෙයි කියල හිතන්න අමාරුයි මටනම් ඉල්ලුම අඩු වෙන එක නම් හොඳට පේනවා.
medicine walat surgery part eka witrai AI walin diognise karnwa better than human doctorsAgriculture / Medicine will only sustain
ඒ අයිවලින් කෝඩ් කරන්න පුළුවන් නිසා SE ජොබ් වලට කෙලවීගෙන එන්න යන්නේ නේද බන්ලා
In SE, You're not paid for coding. Anybody can code. You're paid for problem solving.ඊයේ මම බැලුව CURSOR IDE එක . ඩොලර් 20 ක් මාසෙට වියදම් කරන්න පුලවන්නම් ඔයත් හිංජිනේරුවෙක්
AI can solve problems and implement code.In SE, You're not paid for coding. Anybody can code. You're paid for problem solving.
මේ යන විදියට නම් දැනට දහදෙනෙක් එකතු වෙලා කරන වැඩේ ඉස්සරහට එක්කෙනෙක් දාල කරගන්න පුළුවන් වෙයි වගේ.කිසි අවුලක් වෙන් නෑ බය නොවී හිටහල්ලා , ai එක්කට පුලුවන්ද මනුස්සයෙක්ගේ තැනගන්න .
job hamba wenna nam connections thiyenna ona..nattam sorry thmaiඔව් .. දැන් Trainees ල AI වලින් code කරන්න බලන්නේ ..
උන්ට නම් ජොබ් හම්බ වෙන්නේ නෑ ..
AI ම විතාරක් නෙවෙයි ඕකට හේතුව ..
බංකොලොත් උන හින්ද ලොකු companies රට දාලා ගියා ..
අපේ market එක අඩු උනා ..