මෙඩිකල් හෙල්ප් එකක්

timetraveler1921

Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    අම්මගෙ දකුණු අතේ මහපට ඇගිල්ල නවද්දි ඇටයක් පනිනව වගේ ලු. රිදෙනවා කියලත් කියනවා. ඩොක්ට කෙනෙක් ළගට ගියා ම බෙහෙතක් විදින්න කියල.ඒකට හරිගියේ නම් සජරි එකක් කරන්න ඕනෙ කිව්වලූ. අම්මට ලොකු තේරුමක් නෑ ලෙඩෙ ගැන ඩොකාගෙන් හරියට අහලත් නෑ. මේක ආතරයිටීස් ද? මේ මොන වගේ ලෙඩක් ද?
    (ආච්චිටත් ආතරයිටීස් නම් තියෙනවා)
     

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    723
    2,077
    93
    33
    Trigger finger වෙන්න ඇති. ඒ කියන්නේ මාපට ඇඟිල්ල නවන්න උදව් වෙන tendon එක උමඟකින් වගේ යන කවරින් එකක් තියෙනවා. නවන තැන ප්‍රදාහය වුනාම එතනදී tendon එක හිර වෙනවා. එතකොට කලින් වගේ smooth නවන්න බෑ. Trigger කියන්නේ නවනකොට එකපාරට ඔය පනිනවා වගේ එන සීන් එක නිසා. අම්මගෙන් අහල බලන්න පනිනවා වගේ දැනෙන්නෙ මාපට ඇඟිල්ලයි,අත්ලයි අතර තියෙන joint එකද කියලා. හොඳට නවලා දිග අරිද්දි මාපට ඇඟිල්ල දිගඇරෙන්න පරක්කු වෙනවා. උඹ අම්මට ඇඟිල්ල නවන්න කියලා ඔය joint එක අල්ලල බලපන්. ගැටයක් වගේ අහුවෙයි, නවනකොට ගැටේ පනිනව වගේ දැනයි එතකොට. බය වෙන්න එපා ප්‍රදාහය නවත්තන්න injection එක දෙන්නෙ. Surgery එකත් පොඩි cut එකක් දාන එක කරන්නෙ එතන release වෙන්න. පනිනවා වගේ දැනන නිසා කියල කිව්ව නිසා මේක කිව්වෙ, වෙන දෙයක් වෙන්නත් පුලුවන්. අනික injection ,surgery කතාව එන්නෙත් ඔය ලෙඩේට තමා. හරියට දැන ගන්න ඔය විදියට අල්ලල බලල කරන්න ඕනෙ.
    B5fLj42q9ZOeAAAAAElFTkSuQmCC.png
     

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    Trigger finger වෙන්න ඇති. ඒ කියන්නේ මාපට ඇඟිල්ල නවන්න උදව් වෙන tendon එක උමඟකින් වගේ යන කවරින් එකක් තියෙනවා. නවන තැන ප්‍රදාහය වුනාම එතනදී tendon එක හිර වෙනවා. එතකොට කලින් වගේ smooth නවන්න බෑ. Trigger කියන්නේ නවනකොට එකපාරට ඔය පනිනවා වගේ එන සීන් එක නිසා. අම්මගෙන් අහල බලන්න පනිනවා වගේ දැනෙන්නෙ මාපට ඇඟිල්ලයි,අත්ලයි අතර තියෙන joint එකද කියලා. හොඳට නවලා දිග අරිද්දි මාපට ඇඟිල්ල දිගඇරෙන්න පරක්කු වෙනවා. උඹ අම්මට ඇඟිල්ල නවන්න කියලා ඔය joint එක අල්ලල බලපන්. ගැටයක් වගේ අහුවෙයි, නවනකොට ගැටේ පනිනව වගේ දැනයි එතකොට. බය වෙන්න එපා ප්‍රදාහය නවත්තන්න injection එක දෙන්නෙ. Surgery එකත් පොඩි cut එකක් දාන එක කරන්නෙ එතන release වෙන්න. පනිනවා වගේ දැනන නිසා කියල කිව්ව නිසා මේක කිව්වෙ, වෙන දෙයක් වෙන්නත් පුලුවන්. අනික injection ,surgery කතාව එන්නෙත් ඔය ලෙඩේට තමා. හරියට දැන ගන්න ඔය විදියට අල්ලල බලල කරන්න ඕනෙ.View attachment 121697
    ඒක බෙහෙතක් දීල උණත් නවත්තන්න පුළුවන් ද?

    ප්‍රතිකාර නොකර තිබුණොත් ඩේන්ජරස් ද?
     

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    723
    2,077
    93
    33
    ඒක බෙහෙතක් දීල උණත් නවත්තන්න පුළුවන් ද?

    ප්‍රතිකාර නොකර තිබුණොත් ඩේන්ජරස් ද?
    බෙහෙත කියන්නෙ injection එක තමා. ඒක ගොඩක් වෙලාවට වැඩ. සමහර අයට වැඩ කලේ නැත්තම් surgery එක කරන්න වෙනවා. ඕක තියන් ඉන්න අපහසුයිනේ, රිදෙනවා ගොඩක් වෙලාවට. ප්‍රතිකාර නොකර ඉන්නේ ඇයි?
     
    • Love
    Reactions: timetraveler1921

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    බෙහෙත කියන්නෙ injection එක තමා. ඒක ගොඩක් වෙලාවට වැඩ. සමහර අයට වැඩ කලේ නැත්තම් surgery එක කරන්න වෙනවා. ඕක තියන් ඉන්න අපහසුයිනේ, රිදෙනවා ගොඩක් වෙලාවට. ප්‍රතිකාර නොකර ඉන්නේ ඇයි?
    අම්ම බයලු ඉන්ජෙක්ෂන් එක විදින්න
     

    Bad_horse

    Well-known member
  • Apr 23, 2021
    723
    2,077
    93
    33
    අපෝ ඒකට බය වෙන්න දෙයක් නෑ. තත්පර දෙකේ තුනේ වැඩක් නේ. අනික surgery එකත් ලොකු එකක් නෙවෙයි. නමට surgery කිව්වට හිරිවට්ටලා joint එක ගාව පොඩි කැපුමක් දාන එක කරන්නේ. 70% කට වගේ injection එක වැඩ. බේත් නොකර තිබ්බොත් නවන්න බැරි වෙන්න පුලුවන්. එහෙම වෙනවට වඩා ඉතින් injection එක ගහ ගන්න එක ලේසිනේ
     
    • Love
    Reactions: timetraveler1921

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,150
    3
    118,917
    113
    Gampaha

    Trigger finger වෙන්න ඇති. ඒ කියන්නේ මාපට ඇඟිල්ල නවන්න උදව් වෙන tendon එක උමඟකින් වගේ යන කවරින් එකක් තියෙනවා. නවන තැන ප්‍රදාහය වුනාම එතනදී tendon එක හිර වෙනවා. එතකොට කලින් වගේ smooth නවන්න බෑ. Trigger කියන්නේ නවනකොට එකපාරට ඔය පනිනවා වගේ එන සීන් එක නිසා. අම්මගෙන් අහල බලන්න පනිනවා වගේ දැනෙන්නෙ මාපට ඇඟිල්ලයි,අත්ලයි අතර තියෙන joint එකද කියලා. හොඳට නවලා දිග අරිද්දි මාපට ඇඟිල්ල දිගඇරෙන්න පරක්කු වෙනවා. උඹ අම්මට ඇඟිල්ල නවන්න කියලා ඔය joint එක අල්ලල බලපන්. ගැටයක් වගේ අහුවෙයි, නවනකොට ගැටේ පනිනව වගේ දැනයි එතකොට. බය වෙන්න එපා ප්‍රදාහය නවත්තන්න injection එක දෙන්නෙ. Surgery එකත් පොඩි cut එකක් දාන එක කරන්නෙ එතන release වෙන්න. පනිනවා වගේ දැනන නිසා කියල කිව්ව නිසා මේක කිව්වෙ, වෙන දෙයක් වෙන්නත් පුලුවන්. අනික injection ,surgery කතාව එන්නෙත් ඔය ලෙඩේට තමා. හරියට දැන ගන්න ඔය විදියට අල්ලල බලල කරන්න ඕනෙ.View attachment 121697
    Tfs මචෝ...