මෙන්න කෙල්ලෙක්ව අමතක කරන්න්න උපදෙස් ටිකක

TDJ

Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    පුතා;13824803 said:
    :sorry:උඹල මෙක මටමද කොහෙද බන් ලියල තියෙන්නෙ....

    Ehema na machan!!api hamoma kapu kattakne meka!!
     

    TDJ

    Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    පුතා;13824823 said:
    ඊයෙ ඉදන් මාත් කනව බන්........

    Ohoma thamai machan!! habai watenne nathuwa hitiyatath wada hodata inna puluwan gutts ganin...!!ethakota tamai dalagia kenata hodata therenne!!
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    2r4sh79.gif
     

    BIG BOSSMAN

    Well-known member
  • Jan 27, 2010
    1,271
    116
    63
    බුදුන්ගේ දේශය
    Ehema hitannepa machan... Adarei karaddi ohoma hitenawa.... Ethin salesman narakai... Sunday kiyalawath tiyanawane. Try. Again. Kiyala....

    ආදරේ කොරන්නේ නැතෝ :growl:... ඒක නවත්වලා ඉවරා.......... යි..
    ඒකයි කිව්වේ අසාර්ථකයි කියලා.. මොකද්ද salesman කතාව? :baffled:
     

    TDJ

    Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    ආදරේ කොරන්නේ නැතෝ :growl:... ඒක නවත්වලා ඉවරා.......... යි..
    ඒකයි කිව්වේ අසාර්ථකයි කියලා.. මොකද්ද salesman කතාව? :baffled:

    Ah ehenam. Kamak naa... Salesman newei machan.. Hikz... Mage 4n eke keypad eke auto correct. On wela... Soli...
     
    • Like
    Reactions: MihiCherub

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    කෙල්ලගේ කොල්ලත් එක්ක රන්ඩු වෙන්න යන්නෙපා...තෙරුමක් නෑ....මොක්ද උ දැනටමත් අමාරුවෙ වැටිලා ඉන්නේ...
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol: Rep 5+
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo
    අනේ මචාන් මම මේ දලා තියෙන එවායෙ ඔක්කොම අනිත් පැත්ත කරනවානේ.. :(:(:(:sorry::sorry: