මෙන්න ත්රෙඩ් ෆට්ට මෙකෙ ඉන්න බාගයකටම වටිනවා :):):)
King GBN Well-known member Jan 29, 2012 3,415 644 113 pallekele Nov 11, 2012 #101 gayankuwait said: මෙන්න ත්රෙඩ් ෆට්ට මෙකෙ ඉන්න බාගයකටම වටිනවා Click to expand...
chanakamanjula Well-known member Aug 21, 2007 22,293 4,417 113 ඇයි එන්නද Nov 11, 2012 #103 supiri thread eka adenava 11++
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 11, 2012 #104 Bohoma sthuthi machanla!! comments walata!! mama hithuwe na mage 1st post eka mechhcara nagala yai kiyalaa!!
Bohoma sthuthi machanla!! comments walata!! mama hithuwe na mage 1st post eka mechhcara nagala yai kiyalaa!!
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 11, 2012 #106 chika009 said: fatta machan rep + + Click to expand... Thanku wewa machan!!
ktM1989 Well-known member Jul 20, 2008 930 102 63 P-a-N-a-D-u-R-a Nov 11, 2012 #110 බලමු තව පාරක් try කරලා.. කොච්චර කරත් අමතක කරන්න බෑ බන් පැය 2 -3 කට වඩා.... REP ++
RaZor_911 Well-known member Jul 14, 2011 14,284 1 4,526 113 Unknown Nov 11, 2012 #113 මචන් පට්ට අහ්හ් මටම කියලා තියෙනවා වගේ ගොඩක් වැදගත් වේවි +4 Last edited: Nov 11, 2012
එළකිරි කොල්ලෙක් Well-known member Jul 6, 2012 10,697 2,922 113 Nov 11, 2012 #114 අඩෝ ෆට්ටා නේ . දැන් හූල්ලලා වැඩක් නෑ.එළකිරි මම බහිනවා ඊළඟ එකට ඊළඟ කෑල්ල තවත් රසවත් Rep+
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 12, 2012 #115 Rep dunna mahattarunta. Godaak. Pin... Elakiri eke mechchra duk widina kollo innawa Kiyala danagatte. Adane!....
Rep dunna mahattarunta. Godaak. Pin... Elakiri eke mechchra duk widina kollo innawa Kiyala danagatte. Adane!....
gayankuwait Well-known member Oct 13, 2010 56,347 4,729 113 Nov 12, 2012 #116 ktM1989 said: බලමු තව පාරක් try කරලා.. කොච්චර කරත් අමතක කරන්න බෑ බන් පැය 2 -3 කට වඩා.... REP ++ Click to expand... lidhe paenapan amathaka wenawaa
ktM1989 said: බලමු තව පාරක් try කරලා.. කොච්චර කරත් අමතක කරන්න බෑ බන් පැය 2 -3 කට වඩා.... REP ++ Click to expand... lidhe paenapan amathaka wenawaa
A amasin Member Nov 11, 2012 11,743 767 0 44 Nov 12, 2012 #117 මමනම් කරේ නියම වැඩක්.බූට් එක ආවට පස්සේ සතියකින් වෙන ඊට වඩා ලස්සන ටිකක් ගොන් බඩුවක් සෙට් කරගෙන මගේ ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් වගේ ඒකිට පෙන්න ආතල් ගත්තා.හපෝ ඒකිගේ මූන ඊට පස්සේ පුක වගේ තිබුනේ.
මමනම් කරේ නියම වැඩක්.බූට් එක ආවට පස්සේ සතියකින් වෙන ඊට වඩා ලස්සන ටිකක් ගොන් බඩුවක් සෙට් කරගෙන මගේ ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් වගේ ඒකිට පෙන්න ආතල් ගත්තා.හපෝ ඒකිගේ මූන ඊට පස්සේ පුක වගේ තිබුනේ.
TDJ Active member Jul 11, 2007 581 166 43 Nov 12, 2012 #119 එළකිරි කොල්ලෙක්;13827868 said: අඩෝ ෆට්ටා නේ . දැන් හූල්ලලා වැඩක් නෑ.එළකිරි මම බහිනවා ඊළඟ එකට ඊළඟ කෑල්ල තවත් රසවත් Rep+ Click to expand... Pathagena awith othagena yana eka hamba wenakan ethin hoyanna wenawa.... (
එළකිරි කොල්ලෙක්;13827868 said: අඩෝ ෆට්ටා නේ . දැන් හූල්ලලා වැඩක් නෑ.එළකිරි මම බහිනවා ඊළඟ එකට ඊළඟ කෑල්ල තවත් රසවත් Rep+ Click to expand... Pathagena awith othagena yana eka hamba wenakan ethin hoyanna wenawa.... (
rajith123 Well-known member May 4, 2007 1,625 173 63 Nov 12, 2012 #120 මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් හම්බුනා නං කියල වැඩක් නෑ