මෙන්න කෙල්ල කනට ගහන ගැහිල්ල බලපන් ..huge respect :D

sudeewa

Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo



    මේකෙ ගොඩක් උන් කෙල්ල වැරදි කියන මානසිකත්වෙන් කමෙන්ට් කරන්නෙ..

    ඔව් නේද..

    අපි කොල්ලෝනෙ.. ගෑනු ඔච්ච්ර උඩ යන්නෙ මොකටද.

    අපිට උපතින්ම තියනවා අයිතියක් ගෑනු බයිට් කරන්න.. විහිලුවක් කරා කියලා පෙට්ටිය කැඩෙනවද..

    ඔරවලා විතරක් ගියාට කමක් නෑ ඔහොම ගහන්න ගෑනුන්න්ට අයිතියක් නෑ..

    තමන්ගෙ අම්මා පාරෙ යනකොට පට්ට බඩුව හොද ඇන්ටි පාර කියලා කොල්ලො සෙට් එකක් කිව්වොත්

    ඒක උන්ගෙ අයිතිය බං.. අම්මට ඔරවලා රවලා විතරක් එන්න කියපල්ල..

    තමන්ගෙ නංගි ඩෙනිමක් ඇදලා පාරෙ යනකොට අඩෙ පට්ට පුක පට්ට පාර කිව්වොත් යන්ඩ එපා උන් එක්ක වලියට

    මොකද ඒක උන්ගේ අයිතිය නංගිට රවලා බැනලා එන්න කියපල්ලා

    ලැජ්ජයි බං ලංකාවෙ උන්ගෙ පිරිමිකම ගැන

    ඒ වගෙම දාස් ගානක් සන්තෝසයි මෙ කෙල්ලගෙ ගෑනු කම ගැන

    හරි දැන් මට කියපන්කෝ උබේ අක්ක හරි නන්ගි හරි මෙහෙම දෙකයි පනහේ මුඩුක්කු ගෑණු වගේ කෑ ගහනකොට උබට ආඩම්බරයිද?
     

    riousQ

    Banned
    Aug 17, 2014
    20
    1
    0
    බෑන් උනේ ජැක් ගහන්න ගිහින්ද
    බස් ඒකේ ඒහෙට මෙහෙට යනකොට අැගේ වදින ඒකට නම් උබ ජැක් ගහනව කියන්නෙ උබ හරි. ඒ්ක බස්වල යන ඒනකොට සිද්දවෙනවා. ඒ්කට කරන්න දෙයක් නෑ. අනික උබ ජැකකට සෙට් වෙනවනම් කාන්තා පාර්ශවෙයෙන් සහයෝගය ලැබෙනවනම් ඒකට කරන්න දේකුත් නෑ. හැබැයි පුතෝ කවුරුහරි කිව්වෝත් කරදර කරනව කියල සැලකිල්ල ඔටෝ ලැබෙයි.
    ගිය සතියෙ රාජගිරියෙදි ඒක මහත්තයෙක්ට අක්කකෙනෙක් හොදට කියල දුන්න.
    කරගෙන පලයන්.
    අසහනයටය කරන්න දෙයක් නෑ.:rofl::rofl:

    sahayogaya thiyena hinda thamai malli 5 years thisse kisi awlak nathuwa karagena yanne :P guti kanne balen jack gahanna yana un
     

    riousQ

    Banned
    Aug 17, 2014
    20
    1
    0
    reputation_neg.gif
    මෙන්න කෙල්ල කනට ගහන... 08-17-2014 05:51 PM hukanna

    thoge ammata thamai
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    seen eke hetiyatanam kellage andumata aru kindiyak dala.. kohoma hari cha kellek yako ohomath gahanavada pirimiyekuta..
    mata vage gehuwanam hu*ola ganne...
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo


    ඔය කොල්ලා චාටර්
    කෙල්ල එට වඩා චාටර්
    පොන්නයෝ වගේ බල බල වීඩියෝ කරන එකා එට වඩා චාටර්

    අපේ රටේ ඉන්න සමහර පොන්න්යන්ට අප්නිත් උන්ගේ කුණු ගොඩක් දැක්කම
    මැජික් වගේ වටවෙලා බලනවා
    මහා පොන්න පුරුදු බන්

    ගොඩක් මිනිස්සු එහෙමයි

    එකපාරක් මයි අපේ තාත්තයි වලියක් ගියා
    දෙන්න බනගන්නවා හොදට
    පාරේ යන ගනුකෙනෙක් බලන් ඉන්නව අපේ ගෙ ඉස්සරහට වෙලා

    මන් ඇහුව ඇන්ටි පකද බලන්නේ කියලා
    සුස් ගාල ගිය යන්න

    අනුන්ගේ කුණු ගොඩවල් හොයන ඒවා මහා කැත පුරදු බන්
    උන් රන්ඩු වෙනවා නම් රනඩු වුනාවේ
    එක බේරනවා මිසක් වීඩියෝ කරලා අතල් ගන්න ඒවා මහා ගූ වැඩ

    එක පාරක් ගහල ගිය නම් ශේප්
    වටේ පිටේ වුන් ඉන්න
     
    Last edited:

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ


    ඔය කොල්ලා චාටර්
    කෙල්ල එට වඩා චාටර්
    පොන්නයෝ වගේ බල බල වීඩියෝ කරන එකා එට වඩා චාටර්

    අපේ රටේ ඉන්න සමහර පොන්න්යන්ට අප්නිත් උන්ගේ කුණු ගොඩක් දැක්කම
    මැජික් වගේ වටවෙලා බලනවා
    මහා පොන්න පුරුදු බන්

    ගොඩක් මිනිස්සු එහෙමයි

    එකපාරක් මයි අපේ තාත්තයි වලියක් ගියා
    දෙන්න බනගන්නවා හොදට
    පාරේ යන ගනුකෙනෙක් බලන් ඉන්නව අපේ ගෙ ඉස්සරහට වෙලා

    මන් ඇහුව ඇන්ටි පකද බලන්නේ කියලා
    සුස් ගාල ගිය යන්න

    අනුන්ගේ කුණු ගොඩවල් හොයන ඒවා මහා කැත පුරදු බන්
    උන් රන්ඩු වෙනවා නම් රනඩු වුනාවේ
    එක බේරනවා මිසක් වීඩියෝ කරලා අතල් ගන්න ඒවා මහා ගූ වැඩ

    එක පාරක් ගහල ගිය නම් ශේප්
    වටේ පිටේ වුන් ඉන්න
    :lol:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    හප්පොච්චියෙ ඇඩේනවා..
    කෙල්ලොන්ට ජැක ගහන්න..මේකේ ඉන්න උන්ට පුදුම රුදාවක් නේ තියෙන්නේ..

    බලපන් ගහන ගැහිල්ල.. :dull::dull::dull::dull:


    Code:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=1545806298976364&set=vb.100006410252347&type=2&theater

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    machan uba pirimiyekda kiyahanko issara vela???
    yakoo u kollek,mona unath kellekgen ohoma kollek guti kanava thavath kollekta anumatha karanna puluvanda??
    e kella pattetama hira andumak andagen ainne..yakoo kellek unama sanvara venna one.
    kollath varadi,eth kellageth varaddak thiyenava bnb.sanvarava andum andinavanm ohoma ekekvath mokuth kiyanne nane
    un ohoma badu vage andum andinavanm ita passe vena deval valatath muna denna one bn :D

    me USA nemeine bn.mek alankava..

    dan mata kiyai ube nangila akkala ammata ohoma ekek monava hari kivvanm uba mokada kiyanne kiyala..:P
    loveth ape gedara ohoma asanvara vidiyata andum andinne na bn.yakoo kollekta unath feelings enava kello eliye dagen ainnakota..thota ehema venne nathnm ledak.habai ehema feelings avama eva palane karaganna puluvan vennath one..

    habai loveth mama anumatha karanne na kollek kellekgen ohoma deno dahak issaraha guti kana eka..
    oita kalin davasakath mn dakka indian ekak.eketh kello dennek ohoma kollekta gahanava.ape mudukku gon hattha ova balala thama mev akaranne

    anika uba me kellava anumatha karala thiyenava.balahan ekige katha karan avidiya.amu mudukku vesa baduvakne oi
    i:angry::angry::rolleyes::rolleyes:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    අනේ මන්ද බන්.. එකී form වෙලා අරුට ගහනවා වැඩියි වගේ මට නම් තේරෙන්නේ.. කෙල්ලොන්ට අනංමනං කියනවා කියල ඔහොම ගහන්න ඕනි ද? කොල්ලෝ ඔක්කොම වගේ ජිවිතේ එකම පාරක් හරි කෙල්ලෙක්ට අනංමනං කියල ඇතිනේ.. එකනේ උන්ට කොල්ලෝ කියන්නේ.. රෑ වෙලාවක උස්සන් ගිහින් කෙලවලා දැම්මොත් town එකේ වටේ ඉන්න එවුන් නෑ කියල ඕකිට තේරෙන්නේ නැද්ද දන්නේ නෑ.. කොල්ලගේ වරද තමයි.. හැබැයි කෙල්ලත් ඕනිවට වැඩිය අරුව නෝන්ඩි කරනවා.. මම එහෙම නම් මගේ වැරද්දක් තිබ්බත් ඔච්චර පාච්චල් වෙන්නේ නෑ.. උබලගේ අදහස කොහොමද?


    මම කියන්නේ වැරද්දක් උනාම සද්ද නැතුව ඉන්න කියල නෙවෙයි.. ඒවාට නීති එහෙම තියනවනේ රටේ.. ඒ විදියට වැඩ කරලා ඕකව පොලිසි ගෙනිහින් ලාච්චුවේ දැම්ම නම් හරි.. ඔහොම කෑගහල රස්තියාදුකාරයෙක් වගේ වලි දාගන්න එක කෙල්ලෙක්ට ගැලපෙන්නේ නෑ..
    uba kiyan akathava attha bn..


    යකෝ මේ කොල්ලට හොද ගානක් කඩාගන්න පට්ට චාන්ස් එක....
    කොහෙද ඉතින් මුන් ගෑණුන්ට විහිලු කර කර හිටියට මොකෝ එහෙම දෙයක්වත් කරගන්න එකෙක්ය.
    රු 15000ක් නං ලොවෙත් ගලවගන්න තිබ්බ ගේමක නැතුව.:dull:
    e kohomada bn???
     

    bootboy

    Member
    Mar 2, 2014
    2,513
    76
    0
    Sydney,NSW


    ඔය කොල්ලා චාටර්
    කෙල්ල එට වඩා චාටර්
    පොන්නයෝ වගේ බල බල වීඩියෝ කරන එකා එට වඩා චාටර්

    අපේ රටේ ඉන්න සමහර පොන්න්යන්ට අප්නිත් උන්ගේ කුණු ගොඩක් දැක්කම
    මැජික් වගේ වටවෙලා බලනවා
    මහා පොන්න පුරුදු බන්

    ගොඩක් මිනිස්සු එහෙමයි

    එකපාරක් මයි අපේ තාත්තයි වලියක් ගියා
    දෙන්න බනගන්නවා හොදට
    පාරේ යන ගනුකෙනෙක් බලන් ඉන්නව අපේ ගෙ ඉස්සරහට වෙලා

    මන් ඇහුව ඇන්ටි පකද බලන්නේ කියලා
    සුස් ගාල ගිය යන්න

    අනුන්ගේ කුණු ගොඩවල් හොයන ඒවා මහා කැත පුරදු බන්
    උන් රන්ඩු වෙනවා නම් රනඩු වුනාවේ
    එක බේරනවා මිසක් වීඩියෝ කරලා අතල් ගන්න ඒවා මහා ගූ වැඩ

    එක පාරක් ගහල ගිය නම් ශේප්
    වටේ පිටේ වුන් ඉන්න

    ape wage ratawela eka aduwak thama diyunuwenna bari..anunge kunu hoyana eka...:yes::yes:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##



    මේකෙ ගොඩක් උන් කෙල්ල වැරදි කියන මානසිකත්වෙන් කමෙන්ට් කරන්නෙ..

    ඔව් නේද..

    අපි කොල්ලෝනෙ.. ගෑනු ඔච්ච්ර උඩ යන්නෙ මොකටද.

    අපිට උපතින්ම තියනවා අයිතියක් ගෑනු බයිට් කරන්න.. විහිලුවක් කරා කියලා පෙට්ටිය කැඩෙනවද..

    ඔරවලා විතරක් ගියාට කමක් නෑ ඔහොම ගහන්න ගෑනුන්න්ට අයිතියක් නෑ..

    තමන්ගෙ අම්මා පාරෙ යනකොට පට්ට බඩුව හොද ඇන්ටි පාර කියලා කොල්ලො සෙට් එකක් කිව්වොත්

    ඒක උන්ගෙ අයිතිය බං.. අම්මට ඔරවලා රවලා විතරක් එන්න කියපල්ල..



    මොකද ඒක උන්ගේ අයිතිය නංගිට රවලා බැනලා එන්න කියපල්ලා

    ලැජ්ජයි බං ලංකාවෙ උන්ගෙ පිරිමිකම ගැන

    ඒ වගෙම දාස් ගානක් සන්තෝසයි මෙ කෙල්ලගෙ ගෑනු කම ගැන

    machan uba dakala thiyenavada pare yana hama ganitamai kellatamai vihilu karanava val katha kiyanava??

    sanvarava andumak andagena yana kellekta aunty kenekta kwru hari minava hari kiyanava ubata ahila thiyenavada??

    Code:
    තමන්ගෙ නංගි ඩෙනිමක් ඇදලා පාරෙ යනකොට  අඩෙ පට්ට පුක පට්ට පාර කිව්වොත් යන්ඩ එපා උන් එක්ක වලියට

    ithin machan puka berenna andagen agiye nathnm ekita ehem akathavak kiyanne na neda bn??

    ganu sari andinava buriya eliye dage yanne..kollo issaraha innakota sariya ath karala buriya hondatama pennagena yanava mn dakala thiyenava bn ona tharam..
    ubata onenm havasata Dematagoda,Maradanata vage avilla balahan..
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ඔය වගේ වෙලාවට සමාව ඉල්ලන්න යන්න පිස්සුද බන්
    බැනලා කැගහලා ශේප් වෙනවා මිසක්
    මාරු වුනා නම් හරිනේ
    එලව එලව ගහන්නද

    සමහර පොන්න්යොත් ඉන්නව ගැනියෙක්
    මුනබෙරිකරන් මොනාහරි කියපු ගමන් උණුවෙන උන්
    සමහරු කොල්ලෙක් පාරේ මැරුණත් බලන්නේ නැහැ
    කෙල්ලෙක්ගෙ පෙර්ස් එකක් හරි ලේන්සුවක් හරි වැටුනොත්
    පුක ඉරාගෙන දුවන්නේ එක දෙන්න

    කොල්ලත් පොන්නය වගේ ඉන්නේ නැතුවකටින් ගහල බේරෙන්න එපයි
    ජැක් ගහපු සින් එකක් නෙම්යිනේ
    විහිළු කරපු සින් එකක් නේ.
    පට්ට වේසි කියල හොද කුණු ටිකක් කියලා පාරක් ඇදලා අරෝයනම් එවරයි
    :yes::yes::yes:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    හරි දැන් මට කියපන්කෝ උබේ අක්ක හරි නන්ගි හරි මෙහෙම දෙකයි පනහේ මුඩුක්කු ගෑණු වගේ කෑ ගහනකොට උබට ආඩම්බරයිද?
    anika machan oya vidiyata ka gahana kellekva karagahanneth pimpiyek thama bn..
    hari haman ekek oya vage gon badu karagahanne nane bn..
    yakoo kollek balanne kellek ekka set venna.meki mala yaksani vagene bn.
    .:D:D

    aniva okita return eka hamba venava bn:yes::yes:
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    හි හි ... මෙකි බදින එකාටත් ගහන්න කලින් දෙපාරක් හිතන්න වෙයි වගේ
     
    ආදරේ හිතෙනවා බන් ඒ කෙල්ලට

    :D
    අඩෝ පත්තිනි අම්මා වගේ කෙල්ලට මුකුත් කියන්න එපා හරිය
    මරාගෙන මැරෙනවා යකොවූ

    ඔය කොල්ලා චාටර්
    කෙල්ල එට වඩා චාටර්
    පොන්නයෝ වගේ බල බල වීඩියෝ කරන එකා එට වඩා චාටර්

    අපේ රටේ ඉන්න සමහර පොන්න්යන්ට අප්නිත් උන්ගේ කුණු ගොඩක් දැක්කම
    මැජික් වගේ වටවෙලා බලනවා
    මහා පොන්න පුරුදු බන්

    ගොඩක් මිනිස්සු එහෙමයි

    එකපාරක් මයි අපේ තාත්තයි වලියක් ගියා
    දෙන්න බනගන්නවා හොදට
    පාරේ යන ගනුකෙනෙක් බලන් ඉන්නව අපේ ගෙ ඉස්සරහට වෙලා

    මන් ඇහුව ඇන්ටි පකද බලන්නේ කියලා
    සුස් ගාල ගිය යන්න

    අනුන්ගේ කුණු ගොඩවල් හොයන ඒවා මහා කැත පුරදු බන්
    උන් රන්ඩු වෙනවා නම් රනඩු වුනාවේ
    එක බේරනවා මිසක් වීඩියෝ කරලා අතල් ගන්න ඒවා මහා ගූ වැඩ

    එක පාරක් ගහල ගිය නම් ශේප්
    වටේ පිටේ වුන් ඉන්න

    උබේ කතාව හරි බන්, වටේ ඉන්න පොන්ටින්ලා වීඩියෝ කරන්න හරියට උන් මහා ලොකු මොකුත් නොකරන, බබ්බු වගේ, අනික මොනවා උනත් මේ කොල්ලා කාගෙන ඉන්නේ මෙකි කෙල්ලෙක් නිසා, නැත්නම් මුගේ සයිස් එකට ඕකිට එක පාරක් දුන්නොත් විසිවෙයි.
    කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක්ට ගැහුවොත් කොල්ල හිරේ, එත් කෙල්ලෙක් ගැහුවොත් කොල්ල කුඩ්ඩා. කෙල්ලොත් දැනගන්න ඕනේ හැමතැනම හැම එකාටම පෙන්න පෙන්න දගලන්නේ නැතුව එක මිනිහෙක් හොයාගෙන උට විතරක් පෙන්නන්න.
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    machan uba pirimiyekda kiyahanko issara vela???
    yakoo u kollek,mona unath kellekgen ohoma kollek guti kanava thavath kollekta anumatha karanna puluvanda??
    e kella pattetama hira andumak andagen ainne..yakoo kellek unama sanvara venna one.
    kollath varadi,eth kellageth varaddak thiyenava bnb.sanvarava andum andinavanm ohoma ekekvath mokuth kiyanne nane
    un ohoma badu vage andum andinavanm ita passe vena deval valatath muna denna one bn :D

    me USA nemeine bn.mek alankava..

    dan mata kiyai ube nangila akkala ammata ohoma ekek monava hari kivvanm uba mokada kiyanne kiyala..:P
    loveth ape gedara ohoma asanvara vidiyata andum andinne na bn.yakoo kollekta unath feelings enava kello eliye dagen ainnakota..thota ehema venne nathnm ledak.habai ehema feelings avama eva palane karaganna puluvan vennath one..

    habai loveth mama anumatha karanne na kollek kellekgen ohoma deno dahak issaraha guti kana eka..
    oita kalin davasakath mn dakka indian ekak.eketh kello dennek ohoma kollekta gahanava.ape mudukku gon hattha ova balala thama mev akaranne

    anika uba me kellava anumatha karala thiyenava.balahan ekige katha karan avidiya.amu mudukku vesa baduvakne oi
    i:angry::angry::rolleyes::rolleyes:



    waradimak machan une

    samaweyalla
    :dull::dull::dull::dull:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    waradimak machan une

    samaweyalla
    :dull::dull::dull::dull:
    godak velavata mehema velavaka api hithanne kolla varadi kiyalai bn..eth hama velema ehema venne na bn :D

    patta badu bn dan inna tharam inne..munge olu narak karagena inne bn me Internet hinda,anika dan tv channels valath yanne ape rate deval nemei okkoma pita rata vala eva.
    Hiru eke yannema tv series.eva balanna ona ekai epa ekai okkoma balanava.podi ekage indan loku eka dakvama.

    api podi kale apita Sirase giya "Nonavaruni Mahathvaruni" kiyana drama ekavath balanna dunne na bn..eth dan hama channel ekema yanne loveth nathi evane bn.

    thakshane diyunu venava,api ethakota aluth deval pari haranaya karanava,fashion karanna yanava.eva karaddi ithin ova venava bn..evata ithin ready vela inna one..

    kohoma unath me kella vadagath ekiyak nemei..

    mata mala thiyenne meki kiyanava"ballo gahanne na yakolu" ane eki hena kallane..:rofl::rofl:
    ethaninma ekige hati therum ganna puluvanne bn..
    poddak hithala balahan macho eki ehem akiyanne thavath kollektai..
    kolloth ithin padatthara katha kiyanava..api danna mu monava kivvada kiyala mekita..
    meki kiyanne jack scene ekak ganane..jacka gahalath nathuvane muva me maragena kanne :D
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    godak velavata mehema velavaka api hithanne kolla varadi kiyalai bn..eth hama velema ehema venne na bn :D

    patta badu bn dan inna tharam inne..munge olu narak karagena inne bn me Internet hinda,anika dan tv channels valath yanne ape rate deval nemei okkoma pita rata vala eva.
    Hiru eke yannema tv series.eva balanna ona ekai epa ekai okkoma balanava.podi ekage indan loku eka dakvama.

    api podi kale apita Sirase giya "Nonavaruni Mahathvaruni" kiyana drama ekavath balanna dunne na bn..eth dan hama channel ekema yanne loveth nathi evane bn.

    thakshane diyunu venava,api ethakota aluth deval pari haranaya karanava,fashion karanna yanava.eva karaddi ithin ova venava bn..evata ithin ready vela inna one..

    kohoma unath me kella vadagath ekiyak nemei..
    mata mala thiyenne meki kiyanava"ballo gahanne na yakolu" ane eki hena kallane..:rofl::rofl:
    ethaninma ekige hati therum ganna puluvanne bn..
    poddak hithala balahan macho eki ehem akiyanne thavath kollektai..
    kolloth ithin padatthara katha kiyanava..api danna mu monava kivvada kiyala mekita..
    meki kiyanne jack scene ekak ganane..jacka gahalath nathuvane muva me maragena kanne :D

    owa ohoma thamai ban, ube opinion ekane uba kiuwe.
    mona unat elakiriye dakapu ela kollek uba :)

    ela kollek uba :)
    :D





    ඇත්ත මචන් කතාව සිරාවට...මේක දැක්ක වෙලේ හිතුවේ මෙකෙල්ල ඒකිට වෙච්ච අසාදරණේ නිසා නැගී හිටියා කියල,.
    කොල්ල ගුටි කකා බලන් හිටපු එකක් මතක් උනේ න බන්...


    එකය් මම කෙලින්ම කිරියේ ශෙයා කරේ...
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:


    හද්දම ගු කෙස් එකක් මේ වේ# බැල්ලි නං...සිරාවටමය් කියන්නේ...


    පව් බන් අර අහිංසකය...

    එක පොන්නයෙක් න උගේ පට්ටට කතා කරන්න
    :baffled::baffled::baffled: