ela kollek uba
![]()
owa ohoma thamai ban, ube opinion ekane uba kiuwe.
mona unat elakiriye dakapu ela kollek uba![]()



kellek kollekta gahanava dakka,ammatasiri fatta scene ekakne yakoo.danna one elakiri eke :d
mu ohoma hithala damma
title eke anthimata damma huge respect kiyalath

kella kollekta gahana eka aumatha karanava thavath kollek..
macho tikak hithala mita passe threads dapan bn..
mama ubata kisima awlak kiyanne na bn,uba mekata kisima adalathvayak nane..


habai bn me vage vesa badunm mata penna ba bn







