ubath ivara karala thiyenne memeki iwaray
balapan fb eke yana ewa



ubath ivara karala thiyenne me
balahanko dala thiyena tags kandarava![]()









ubath ivara karala thiyenne me
balahanko dala thiyena tags kandarava![]()
meka atta unath boru unath dan oya namen fb inna kellonta req enawa athi 
ubath ivara karala thiyenne me
balahanko dala thiyena tags kandarava![]()
meka atta unath boru unath dan oya namen fb inna kellonta req enawa athi
https://www.facebook.com/ubabeela/p...95916.409138802493593/681871518553652/?type=1
![]()

අයියෝ දැන් ඇති බන් ඕක! දැකලා දැකලම වමනේ යනවා! threads 7-8 ක් ගියා!![]()
7-8k ? 20k witara giya ban. dan nam boruth dala wade kanawa wage





එළකිරි ආවත් මේ ගෑනි!
fb ගියත් මේ ගෑනි!
යාළුවන්ට call කලත් මේ ගෑනි!
news site වලට ගියත් මේ ගෑනි!
මට නං බන් දැන් හීනෙනුත් පේන්න ගනී!![]()



එළකිරි ආවත් මේ ගෑනි!
fb ගියත් මේ ගෑනි!
යාළුවන්ට call කලත් මේ ගෑනි!
news site වලට ගියත් මේ ගෑනි!
මට නං බන් දැන් හීනෙනුත් පේන්න ගනී!![]()






