ආසම නැති ඩයල් එකක්. රඟපානවා කියලා හොඳට තේරෙනවා මිනිහා රඟපානකොට. ඇඟට අරන් වැඩියි

Good guy. However, he as that "ඕවර් අැක්ටින් දඟලානා" issue most of the time. Tries to hard to get into character and ends up looking unnatural.View attachment 186619
ආසම නැති ඩයල් එකක්. රඟපානවා කියලා හොඳට තේරෙනවා මිනිහා රඟපානකොට. ඇඟට අරන් වැඩියි
bro how is jackson overacting?anith un ekka bladdi muu shape
ex:- Jackson overacting AF
watch his latest moviesbro how is jackson overacting?jackson , kamal, mahendra, shriyantha, roshan, might be the best set of actors
100% agree. For me Jackson, Mahendra and Shriyantha in 80s and 90s best actors. Kamalge acting mama godak dekala nehe (Chakablass drama ekei, sapth kanya ekei erenna). eka hinda kiyanna amarui. eeta passe Roshan Ravindra patta. Den inna unnan hodai cheeththa andala niyara dige yawanna. eth itin un karanne den thiyena audience ekata hariyana widiyata act karana ekane. Hoda director kenek ekka hoda script ekak dunnoth, hodata karannath ida thiyenawa.bro how is jackson overacting?jackson , kamal, mahendra, shriyantha, roshan, might be the best set of actors
watch අග්නිදාහය the movie and දඬුබස්නාමානය for kamal's acting.. not only that 2 great art pieces100% agree. For me Jackson, Mahendra and Shriyantha in 80s and 90s best actors. Kamalge acting mama godak dekala nehe (Chakablass drama ekei, sapth kanya ekei erenna). eka hinda kiyanna amarui. eeta passe Roshan Ravindra patta. Den inna unnan hodai cheeththa andala niyara dige yawanna. eth itin un karanne den thiyena audience ekata hariyana widiyata act karana ekane. Hoda director kenek ekka hoda script ekak dunnoth, hodata karannath ida thiyenawa.

yea not a fan of new sinhala cinema much.. so i dont watch.. im referring to the old OG movies like gini avi saha gini keliwatch his latest movies
