මෙන්න මුගෙ ඇක්ටින් ගොන් කියලා හිතෙන්නැද්ද?

tupac97

Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,810
    1
    9,696
    113
    colombo
    1665415111921.png



    ආසම නැති ඩයල් එකක්. රඟපානවා කියලා හොඳට තේරෙනවා මිනිහා රඟපානකොට. ඇඟට අරන් වැඩියි
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,332
    1
    101,189
    113
    34
    Kalutara
    අසනී වැසි එකේ ඇක්ටින් තමා ලඟදි නම් බැලුවේ. දැන් යන කතාවල එව්වා නම් ඉතින් හැම එකාම ගොබ්බ විදිහටනේ රඟපාන්නේ. මම දැක්ක හිරු එකේද කොහෙද කතාවක් මූ කොන්ඩේ බැඳපු චීනෙක් වගේ කොන්ද කෑල්ලක් ගොතාගෙන ඉන්නවා. මොකාද මන්දා එව්වයේ අංග රචනා කරන්නේ.
     

    Abusada Meich

    Active member
  • Sep 18, 2022
    114
    122
    43
    View attachment 186619


    ආසම නැති ඩයල් එකක්. රඟපානවා කියලා හොඳට තේරෙනවා මිනිහා රඟපානකොට. ඇඟට අරන් වැඩියි
    Good guy. However, he as that "ඕවර් අ‍ැක්ටින් දඟලානා" issue most of the time. Tries to hard to get into character and ends up looking unnatural.
     

    LokuKaluwa

    Active member
  • Oct 13, 2013
    155
    83
    28
    Colombo
    bro how is jackson overacting?🥴 jackson , kamal, mahendra, shriyantha, roshan, might be the best set of actors
    100% agree. For me Jackson, Mahendra and Shriyantha in 80s and 90s best actors. Kamalge acting mama godak dekala nehe (Chakablass drama ekei, sapth kanya ekei erenna). eka hinda kiyanna amarui. eeta passe Roshan Ravindra patta. Den inna unnan hodai cheeththa andala niyara dige yawanna. eth itin un karanne den thiyena audience ekata hariyana widiyata act karana ekane. Hoda director kenek ekka hoda script ekak dunnoth, hodata karannath ida thiyenawa.
     
    • Like
    Reactions: Ritigala Jayasena69

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,638
    24,004
    113
    උඩරට
    100% agree. For me Jackson, Mahendra and Shriyantha in 80s and 90s best actors. Kamalge acting mama godak dekala nehe (Chakablass drama ekei, sapth kanya ekei erenna). eka hinda kiyanna amarui. eeta passe Roshan Ravindra patta. Den inna unnan hodai cheeththa andala niyara dige yawanna. eth itin un karanne den thiyena audience ekata hariyana widiyata act karana ekane. Hoda director kenek ekka hoda script ekak dunnoth, hodata karannath ida thiyenawa.
    watch අග්නිදාහය the movie and දඬුබස්නාමානය for kamal's acting.. not only that 2 great art pieces :D

    watch his latest movies
    yea not a fan of new sinhala cinema much.. so i dont watch.. im referring to the old OG movies like gini avi saha gini keli :D
    ------ Post added on Oct 11, 2022 at 2:24 AM