paw machan....api katath kello innawa....me ganita mole natiwa ati e nisa oya wage moda wedak karanna atte...api me wage dewal mehema kata kara kiyalawath. oka walak widiyata baluwa kiyalawath...oya wage dewal me loke natara karanna amarui....api eka baluwa nam..net eke damma nam.. e kella tawath apahasutawayata path wenawa...
mage experience anuwa..oya wage weda walata set wena kellan...net eke wala pic and vid walata inna samahara kellonta psychiatric problems tiyenawa..itin eka e ayage karuma kedak....ekata weraddak unama api hama tanama kata karala eka wiwechanaya karama....antimata wenne api mini marumakata anubala deemak....
meka mata hituna de saha dekala tiyena de......kattiya tikak hitanna,,,,hita atulen ahanna......rep kapuwath kamak nehe mage view eka mekai machanla...

