ela geniyamu
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,990 2 116,138 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ May 3, 2010 #23 Ela kathawa!,Thanks!
ashan.ch Member Feb 3, 2008 491 57 0 May 3, 2010 #25 Mamath kalin oyawage kathawak ahala thiyenawa.....
Chooty malli Well-known member Mar 17, 2010 11,438 854 113 ඉන්න තැනක් හොයනව May 3, 2010 #26 aya dasa karaya hambaunoth matath kiyapan
amilapriyankara.dsc Member Mar 17, 2009 4,637 408 0 35 http://www.mydirx.tk May 3, 2010 #27 mage ammo...
EΜΙFΞXΛ Member Jan 18, 2009 1,423 56 0 ░►LOST◄░ May 3, 2010 #28 Ithin ban umba ballontane baya..holman walata nemei ne eh hinda awulak na Umbe passen oya holmana Elakiri ekatath eida danne na....ehemanamn umba dapu me thread eketh u athi...mage ammiyooooooooo
Ithin ban umba ballontane baya..holman walata nemei ne eh hinda awulak na Umbe passen oya holmana Elakiri ekatath eida danne na....ehemanamn umba dapu me thread eketh u athi...mage ammiyooooooooo
zooza12345 Well-known member Sep 5, 2009 2,070 253 83 colombo May 3, 2010 #30 machan oyawage dewal welathiyenawa aththa wenna athi.dakka ekkenata address neeeeeeeeeeeee
rooshan2008 Well-known member Apr 16, 2008 5,896 1,271 113 CALL 0x754EA May 3, 2010 #33 ohh baya kattiyata name neme !
rooshan2008 Well-known member Apr 16, 2008 5,896 1,271 113 CALL 0x754EA May 3, 2010 #34 heloooooooooooooooooooooooo
ugmdjmali Member Feb 22, 2007 1,175 69 0 CMB, Dehiwala Jul 5, 2010 #37 ohoma deyak matat wela tiyanawa. 1day walata kalin maruna kenek mama danne nehe marila kiyala but meet unata passe dawase tamai danagatte
ohoma deyak matat wela tiyanawa. 1day walata kalin maruna kenek mama danne nehe marila kiyala but meet unata passe dawase tamai danagatte
prasadana2 Well-known member Sep 19, 2006 12,509 135 63 CyberSpace Jul 5, 2010 #38 huta .. oya wage sean nam koch chara wenawada baye ba,,