මෙය මුදල් නොගෙවා ප්‍රචාරය කරන ලද දැන්වීම&#3482

sasliit

Member
Jun 12, 2007
36,024
1,538
0
ලොවෙත් නැති තැනක



m-ජයනාත දිනවමු...
" Ek Well Star"
1st Place
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
tuzki-bunny-emoticon-043.gif
 

ZULFAAN

Well-known member
  • Feb 1, 2009
    2,118
    589
    113
    36
    Great Galle

    maxaaaaaaaaaa

    එළකිරි කොල්ලෙක්;14005173 said:

    සුබ පැතුම් හැමදෙනාටම !

    animated%20gif%20congratulations%20images%20glitter%2061.gif


    patta machan..thawa machan radio team ekata thank karanna ona... radio team eka godak mahansi una final ekata
    :yes::yes::):):):cool::cool::cool:
    RePost බුවා;14005217 said:
    අඩේ බොහෝම ස්තුති ....
    සෑහෙන්න වටිනව මේක.....
    හැබැයි මචන් මේකත් කියන්න ඕන,
    මට සෑහෙන දෙනෙක්ගේ උදවු හම්බ උන මේකට,,
    ඒ නිසයි මෙච්චර ලස්සනට වැඩේ උනේ...
    තෑන්ක්ස් කොල්ල......
    මගේ හොදම ‍ෆිට් එකකින් මෙහෙම දෙයක් අහන්න ලැබීමත් සතු‍ටුයි.....
    කිරි චං :)
    හිහොකොල්නෙ බං, කොහෙ ගිත් රිව.. :yes::yes:
    ela ZULFAAN saho elazzz
    repost buwa ta thamai main thnk eka methana watenna one mokada eya hindai mama awe

    me wage thread ekak hadapau ekata thnxzzz kollooo
    :yes::yes::yes: උඹට එල අනාගතයක් තියෙනව මචං එලකිරියෙ, ඔහොම යං ඔහොම යං

    IVOUV.png

    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png


    Repost බුවා සහොදරයා විසින් ස්0විදානය කරන ලද ELAKIRI SUPER STAR තරග මාලාවෙන් එහි ELAKIRI RISING STAR ලෙස ජයග්‍රහනය කිරීම පිලිබද මා ඉතා සතුටු වෙමි...

    230px-Nvidia_logo.svg.png
    rising.gif






    එ සමග මට ජන්දය ලබා දුන් / නොදුන් එලකිරියේ සිටින අනෙකුත් සෑම සාමාජික/සමාජිකාවන් හට මම මාගෙ ඉමහත් ස්තුතිය මෙම අවස්තාවේ පුද කරමි..!!

    Thank+you+card.jpg
    Thank+you+card.jpg
    Thank+you+card.jpg
    Thank+you+card.jpg


    ඉතා විශාල පිරිසක් මට සප් එක දුන් බැවින් නම් වශයෙන් දැමිමට ඇති අපහසුව හෙතුවෙන් නම් නොදැමීම පිලිබද මට සමාවෙන්න යාළුවනේ..


    thankyousomuch.jpg

    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png

    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png
    IVOUV.png

    :D:D:yes::yes:;););)
    :yes::yes::yes::yes:
    :):):):)



    m-ජයනාත දිනවමු...
    " Ek Well Star"
    1st Place

    දිනවමු? ඡන්දෙ ඉවරයි යකෝ, නැගිටපං:nerd::nerd:
     
    • Like
    Reactions: Honest-killer

    Bole121

    Well-known member
  • Feb 19, 2009
    1,562
    323
    83
    මහගෙදර
    ඔන්න මචං මම උඹ දීපු රුපියල් 200ට වැඩේ කරා

    කැතයි හොදේ ...

    විහිලුවක් කරේ හොදේ..:D
    මොනවා උනත් සුපිරි වැඩක් කරලා තියෙනවා... ජයෙන් ජය ....
     
    Last edited:

    ZULFAAN

    Well-known member
  • Feb 1, 2009
    2,118
    589
    113
    36
    Great Galle
    :shocked::shocked:
    :shocked::shocked::shocked::sorry:
    supiri kollo tikak..
    යි චං එකිරි:)

    :yes:
    :)
    ඔන්න මචං මම උඹ දීපු රුපියල් 200ට වැඩේ කරා

    කැතයි හොදේ ...

    විහිලුවක් කරේ හොදේ..:D
    මොනවා උනත් සුපිරි වැඩක් කරලා තියෙනවා... ජයෙන් ජය ....

    මමත් විහිලුවක් කරේ බං :D
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    ZULFAAN


    මම ඔයාට අගයකරනවා මල්ලී ,,,
    මොකද,,ඔයා අපට වඩා මෙතනට ජේශ්ට සාමාජිකයෙක්
    තමන්ගේ යාලුවෙක් මොකක්හරි හොද දෙයක් කරද්දී
    ෆේක් එකකින් ඇවිල්ලා උට බැනලා ආතල් ගන්න එව්නුත් ඉන්න මෙතන
    ඔයාවගේ යාළුවෙකු කල හොද කාර්යක් අගයන අය ඇත්තටම අපට සම්පතක්

    බොහොම ස්තුතියි සහෝදරයා මේ ත්‍රෙඩ් එක දැම්මාට ....................................
     
    Last edited:

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    ඇත්තටම මේ වැඩසටහන මෙච්චර ලස්සනට කෙරුනේ
    අපේ RADIO TEEM එක නිසයි,,,ඒක මම හිතන්නේ කව්රුත් අවිවාදයෙන් පිළිගනී
    කිබුලා ,,DJU9,,SASLIIT ,,DILRASAN,,GT,,TINTIN සහෝදරවරු මේකට නොසැහෙන්න මහන්සිවුණා..
    ඒවගේම මට නම් මතක නැති තවත් සොහොයුරන් කිහිපපොලක්ම සිටියා...
    අරවින්ද,,ජයනාත,,අයිසා සොහොයුරනුත් මෙයට දැක්කු සහයෝගය සුළුවෙන් තකන්නට බැහැ
    ඒවගේම මට පුද්ගලිකව ගොඩක් උදව්කරපු
    SACHITH මල්ලීට සහ SASLIITටත් මගේ හදපිරි ස්තුතිය මෙසේ පුදකර සිටිනවා ................:):):)
     
    • Like
    Reactions: RePost බුවා

    RePost බුවා

    Well-known member
  • May 19, 2012
    10,381
    2,531
    113
    35
    මගේම පුංචි ලෝකෙක
    ඇත්තටම මේ වැඩසටහන මෙච්චර ලස්සනට කෙරුනේ
    අපේ RADIO TEEM එක නිසයි,,,ඒක මම හිතන්නේ කව්රුත් අවිවාදයෙන් පිළිගනී
    කිබුලා ,,DJU9,,SASLIIT ,,DILRASAN,,GT,,TINTIN සහෝදරවරු මේකට නොසැහෙන්න මහන්සිවුණා..
    ඒවගේම මට නම් මතක නැති තවත් සොහොයුරන් කිහිපපොලක්ම සිටියා...
    අරවින්ද,,ජයනාත,,අයිසා සොහොයුරනුත් මෙයට දැක්කු සහයෝගය සුළුවෙන් තකන්නට බැහැ
    ඒවගේම මට පුද්ගලිකව ගොඩක් උදව්කරපු
    SACHITH මල්ලීට සහ SASLIITටත් මගේ හදපිරි ස්තුතිය මෙසේ පුදකර සිටිනවා ................:):):)

    niwa defaa.......
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මල්ලියා ,,,,,,,,,:eek::eek::eek:
    මට ඔයාට සුභපතන්නවත් ලැබුනේ නැහැ කොල්ලෝ :(:(
    සමාවෙයන් .........
    :sorry::sorry::sorry:
    අනේ ඒකට කමක් නෑ නුවන් අයියා.. මම දන්නව ඔය සෙට් එක මොන තරම් කාර්යබහුල වෙලා හිටියද කියල පහුගිය ටිකේම.. ඇත්තටම මම හිතුවෙ නෑ ඔයාලා මේ වැඩේට මේ තරම් ලස්සන අවසානයක් දෙයි කියලා.. ඇත්තටම ඔයාලා වෙච්ච මහන්සිය ගැන ඔයාලට සතුටු වෙන්න පුළුවන්..
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    අනේ ඒකට කමක් නෑ නුවන් අයියා.. මම දන්නව ඔය සෙට් එක මොන තරම් කාර්යබහුල වෙලා හිටියද කියල පහුගිය ටිකේම.. ඇත්තටම මම හිතුවෙ නෑ ඔයාලා මේ වැඩේට මේ තරම් ලස්සන අවසානයක් දෙයි කියලා.. ඇත්තටම ඔයාලා වෙච්ච මහන්සිය ගැන ඔයාලට සතුටු වෙන්න පුළුවන්..
    :):):)